نکات مربوط به یک ظاهر طراحی اتاق خواب از یک متخصص

خواه شما می خواهید به اتاق خواب رنگ اضافه کنید یا به شدت به فضای ذخیره سازی بیشتری احتیاج دارید ، ترفند ساده برای یکنواخت سازی اتاق خواب شما ، درست به موقع تابستان ، ارائه داده است.

1. سبک همپتون

اتاق خواب به سبک همپتونز یک سبک پیچیده است که از ساحل الهام گرفته شده است ، با سایه های ملایم سفید و آبی و لوازم جانبی مستقیم در کنار ساحل. چوب های دریفت ، یک کاسه صدف دریایی و مرجان های سفید ، راهی ساده برای معرفی این روند کلاسیک به اتاق خواب ، همراه با پاشش های تازه از رنگ های سرمه ای ، خاکستری و سیاه هستند.

 

2. مخلوط کردن بافت ها

هرچه تعداد بافت بیشتر در یک اتاق وارد شود بهتر است. این پارچه ها و مواد به شخصیت اتاق خواب شخصیت می بخشند و پناهگاهی دنج برای عقب نشینی در شب ایجاد می کنند. از کف شروع کنید و به دیوارها بروید. به عنوان مثال ، یک فرش جوت مکمل ملافه های ملافه ، با بالش های چرمی و یک فرش پرتاب شده بافتنی در انتهای تخت است.

3. فضای سبز در داخل خانه

سبز رنگ رشد ، تجدید و ایمنی است و آن را به رنگی مناسب برای اتاق خواب تبدیل کرده است. بهترین روش برای تزریق مقداری سبز به داخل اتاق استفاده از گیاهان داخلی است. ما نمی گوییم اتاق خواب خود را به یک جنگل تبدیل کنید. با سه گیاه شروع کنید. یکی روی زمین ، یکی روی میز کناری یا قفسه بندی و یک گیاه گلدان کوچک روی بالین. گیاهان نه تنها آرام و آرام هستند بلکه باعث زنده شدن اتاق می شوند.

 

4. آیا نمی توانید در مورد یک رنگ تصمیم بگیرید؟

یک روش ساده برای انتخاب طرح رنگی برای اتاق خواب ، دیدن کارهای هنری ، مبلمان و لوازم اطراف شما است. از وسایل مورد علاقه خود یک رنگ انتخاب کنید و بالشهای مکمل و اثاثیه نرم که رنگ را برجسته می کند معرفی کنید.

5. هنر برای حلق آویز هنر

وقتی صحبت از آویزان کردن آثار هنری در اتاق خواب است ، هیچ قانونی وجود ندارد. هنگام آویزان کردن چندین کار هنری یا قاب بالای تخت ، حتماً از مرکز تخت خارج از مرکز شوید. این فضای تنفسی را برای آویزان شدن تصاویر اضافی به مرور زمان ایجاد می کند و فضای بیشتری برای سایر لوازم جانبی مانند آینه روی دیوار ایجاد می کند. ماکت های کاغذی قاب های خود را برش بزنید و آنها را روی دیوارها بچسبانید تا دقیقاً در جایی که می خواهید آویزان شوند ، کار کند.

 

6. گروه بندی لوازم جانبی

یک راه حل آسان برای گروه بندی لوازم جانبی در یک میز کنار ، کمد ، صندوقچه یا اسب بلند ، استفاده از یک سینی است. یک سینی بلافاصله شما را مجبور می کند لوازم جانبی را در کنار هم قرار دهید ، در حالی که به اتاق نیز علاقه مند است. لوازم جانبی را با هم ارتفاع ، بافت و اندازه های مختلف گروه بندی کنید و در صورت تردید ، آنها را در گروه های سه تایی نگه دارید.

 

7. چهار گوشه

گوشه و کنار اتاق خواب را فراموش نکنید. از تزهایی که غالباً از فضاهای فراموش شده استفاده می شود و نقاط مناسبی برای قرار دادن گیاه ، عثمانی ، صندلی ، چراغ کف یا محل ذخیره اضافی است.

 

8. به ذخیره سازی بیشتری نیاز دارید؟

اگر فضا محدود است ، پس زمان خلاقیت فرا رسیده است. تختخوابهایی را در نظر بگیرید که دارای فضای ذخیره سازی داخلی و قرعه کشی هایی هستند که دسترسی به آنها آسان است. یک صندوق عقب یا عثمانی با حافظه داخلی نیز یک افزودنی هوشمندانه است ، یا به سادگی سبدهایی با اندازه های مختلف را معرفی کنید ، که برای ذخیره کفش ، لباس یا کلی دستکش مناسب است.

 

10. ارتفاعات مختلف

برای بزرگتر نشان دادن اتاق خواب ، از ارتفاع مختلف مبلمان و لوازم جانبی استفاده کنید. یک نقطه کانونی در اتاق با گلدان های بزرگ روی کمد یا پایه گیاه روی یک پسر بلند قامت ایجاد کنید. یک چراغ کف که در کنار کمد یا صندوق قرار گرفته است ، باعث ایجاد ارتفاع می شود و کانون را به سمت بالا به سمت دیوار به سمت کارهای هنری شما می کشد.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید