ده دلیل برای نیاز به تختخواب بزرگتر

آیا شما به طور مداوم در رختخواب با نیمی دیگر خود اذیت می شوید؟ آیا آنها رختخواب ها را می دزدند یا فضا را گراز می کنند؟

 

آشفتگی شریک زندگی یکی از شکایات رایج در مورد کم خوابی است. با یک تخت بزرگتر احتمال اینکه مزاحم یکدیگر شوید کم است. باید بتوانید کنار هم دراز بکشید ، دستان خود را پشت سر و آرنج ها را بیرون بگذارید ، بدون اینکه دست بزنید.

با این وجود خانه های مدرن امید بسیاری از زوجین به خواب عالی را از بین می برد زیرا فضای اتاق خواب کافی برای تخت های اندازه یک شاه را فراهم نمی کند. مطالعه ای توسط سلسله سلطنتی معماران انگلیس (Riba) مسئله رو به رشد محدودیت فضا در خانه ها را برجسته کرد.

طبق گزارش Riba ، متوسط ​​خانه های سه خوابه جدید 950 فوت مربع مساحت دارد ، تقریبا 100 فوت فوت کمتر از آنچه در دستورالعمل های برنامه ریزی لندن که اخیراً صادر شده است ، توصیه می شود.

در اینجا فقط 10 دلیل وجود یک تخت بزرگتر شرط بندی بسیار بهتر است:

از آنجا که یک تخت خواب دو نفره استاندارد (135 سانتی متر / 4 فوت 6 اینچ) به هر شخص فقط 2 فوت 3 اینچ فضا می دهد - کمتر از یک کودک در یک تختخواب. حالا چقدر فشرده است؟

مطالعات ارگونومیک نشان می دهد که زوجین در یک تخت بزرگتر خواب بهتری دارند. قبل از آزمایشات فقط 15٪ گفته بودند که تخت بزرگتر از استاندارد را خریداری می کنند. پس از آن 50٪ گفتند (مطالعه آزمایشی ارگونومیک توسط فدراسیون ملی تختخواب ، 1995).

زیرا شما یک سوم زندگی خود را در رختخواب می گذرانید. تا 50 سالگی هرکدام 16 سال را در رختخواب سپری خواهیم کرد. اگر قرار است تمام این زمان را در آنجا بگذرانید ، چرا می توانید در کلاس توریستی به دنیای رویا سفر کنید ، زیرا می توانید کلاس اول را بگذرانید؟

از آنجا که بالا رفتن از اندازه لزوماً به یک کل انبار بیشتر نیاز ندارد. بیش از هفت سال ، هر 100 پوند هزینه شده برای یک تختخواب جدید هر شب فقط 3.9p هزینه دارد.

چون 16 کشور دیگر نمی توانند اشتباه کنند! به همین دلیل تعداد زیادی از تختخواب های متوسط ​​بزرگتر از بریتانیا افتخار می کنند. بالای لیگ بلژیک ، یونان ، هلند ، ایسلند ، فنلاند و سوئیس است که بیشتر مردم در یک تخت جادار 160 سانتی متر در 200 سانتی متر می خوابند. در مقابل ، ما بریتانیایی ها هنوز تخت های 135 سانتی متر در 190 سانتی متر بیشتری خریداری می کنیم.

 

زیرا در حد توان خود برای بهترین خانه ، تعطیلات ، ماشین ، آشپزخانه ، تلویزیون و سیستم صوتی هزینه می کنید. پس چرا هنگام خرید تختخواب بزرگتر اینقدر بخیل است؟

چون نمی خواهید عقب بمانید! اگرچه دو سوم ما هنوز اندازه استاندارد را انتخاب نمی كنیم ، تختخواب های بزرگتر در بین افرادی كه فضای اتاق خواب دارند ، محبوبیت بیشتری پیدا می كنند: یك مورد: 33٪ از فروش های دو برابر دیوان و تختخواب در حال حاضر 5 یا بیشتر است.

از آنجا که یک فرد متوسط ​​در شب 60 تا 70 بار دست و پا می زند. بنابراین شما می خواهید تا آنجا که ممکن است بین خود و همسرتان فضای خالی بگذارید تا عامل اختلال کاهش یابد.

زیرا ممکن است شما به اندازه سن جوان نباشید. یا لاغر نباشید! گزارش سال 2014 سازمان بهداشت جهانی گفته است که 28.1٪ از بزرگسالان در انگلیس به عنوان افراد چاق طبقه بندی می شوند که در این حالت "دو نفر در سناریوی 4 فوت 6 ثانیه" فشار زیادی را بر روابط شما وارد می کند.

چون وقتی یک پادشاه بخوابید ، دیگر هرگز دوست ندارید که یک خواب درجه دو باشید! واقعاً فکر نمی کند شما برای داشتن یک خواب راحت حداقل به یک تخت به اندازه یک کینگ نیاز دارید! برای راهنمایی بی طرفانه بیشتر در مورد خرید تخت ، به راهنمای خریداران تختخواب ما مراجعه کنید .

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید