کارهایی که برای خواب بهتر باید انجام دهید

اگر فکر می کردید تختخواب های قابل تنظیم با برق فقط برای افراد مسن یا معلول است. دوباره فکر کنید! همه ما می توانیم برای خواب خود از تختخواب های قابل تنظیم مدرن بهره مند شویم.

 

آیا تختخواب های قابل تنظیم به خواب بهتر کمک می کنند؟

یک تختخواب قابل تنظیم به شما امکان حرکت می دهد تا موقعیت خواب راحت تری پیدا کنید. می توانید قسمت های مختلف بدن خود را بلند کنید تا تراز صحیح کمر و گردن را بگیرید. برای افزایش راحتی و بهبود گردش خون می توانید پاها را کمی بالا بیاورید.

 

تختخواب قابل تنظیم چیست؟

هم قاب قابل تنظیم و هم تشک قابل تنظیم وجود دارد. و همانطور که از نامشان پیداست ، آنها به شما امکان می دهند تنظیماتی را تنظیم کنید که متناسب با سطح راحتی شما باشد.

 

در مورد سبک و طراحی چطور؟

اکنون دیگر نیازی به مصالحه در مورد سبک نیست زیرا تختخواب های قابل تنظیم می توانند به همان اندازه که دوست دارید سنتی یا سرویس خواب مدرن باشند. بله ، اکثریت پیشنهادی در انگلیس به نظر می رسد یک تختخواب دیوان سنتی انگلیس است اما پایه های قابل تنظیم را می توان در انواع طرح های مختلف قاب تخت خواب قرار داد. اعم از چوبی ، پارچه ای ، چرمی یا فلزی. بنابراین اگر می خواهید یک تختخواب زیبا ، پیچیده و بسیار شیک با قابلیت تنظیم داشته باشید ، انتخاب زیادی وجود دارد.

آیا تختخواب های قابل تنظیم فقط برای افراد مسن یا معلول است؟

نیازی به نیاز پزشکی خاصی ندارید که شما را در حالت بلند یا پاهای بلند بخوابد. یک تختخواب قابل تنظیم می تواند یک انتخاب سبک زندگی برای راحتی و تجمل باشد.

 

البته شرایط پزشکی خاصی وجود دارد که می توان با استفاده از یک تختخواب قابل تنظیم ، کمردرد ، تورم پاها ، فتق هیاتوس ، ریفلاکس معده ، درد ناشی از خستگی عضلانی ، سوزش معده در شب و غیره و افرادی که دارای مشکلات حرکتی هستند ، کاهش می یابند. در صورت داشتن تختخواب قابل تنظیم ، راحت تر رفتن و خارج شدن از رختخواب.

گران هستند؟

شما باید انتظار داشته باشید که برای یک تخت با پایه قابل تنظیم هزینه بیشتری بپردازید اما برای تهیه مدلی منطقی که به شما امکان می دهد قسمت های سر و پا را بالا بیاورید ، مجبور نیستید هزار پوند بپردازید. بیشتر اوقات ، مشخصات تشک است که هزینه کلی تختخواب را تعیین می کند ، اگرچه پایه های پیچیده تر ممکن است شامل ویژگی هایی مانند استحکام قابل تنظیم ، اقدامات "آغوش دیوار" باشد که باعث می شود کاربر هنگام بستن به تخت خواب نزدیک شود. قسمت پشتی مطرح شده و حتی برخی از آنها با سیستم ماساژ همراه هستند.      

 

مواردی که باید به آنها توجه کرد

آیا تشک هنگام کار به راحتی خم می شود و مطابق شکل تخت قابل تنظیم است؟ تشک های ارزان تر بعید به نظر می رسد همانند تشک هایی که به طور خاص برای استفاده در پایه های قابل تنظیم طراحی شده اند ، مطابقت داشته باشند.

آیا هنگامی که پایه تنظیم می شود ، تشک "پاره می شود"؟ پارگی بیش از حد پوشش می تواند باعث ناراحتی کاربر در هنگام قرارگیری تخت در وضعیت بالا شود. سعی کنید تشکی با روکش کششی با کیفیت و ایده آل که قابل برداشت و شستشو باشد ، انتخاب کنید.

به یاد داشته باشید که یک پایه قابل تنظیم دارای قسمت متحرک زیادی است که برای کارکرد صحیح و بی صدا به تمیزکاری و تعمیر و نگهداری منظم نیاز دارد. دستورالعمل های مراقبت همراه با تخت خود را برای جزئیات بررسی کنید. شما یک پایه قابل تنظیم و جیرجیر نمی خواهید.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید