چگونه خانه ای به سبک فرانسوی داشته باشیم ؟

هیچ کس سبکی را بهتر از فرانسوی نمی داند ، مخصوصاً وقتی صحبت از فضای داخلی می شود. با بافت های لوکس و نکاتی از لهجه های گل ، ما تمام نکاتی را که می توانیم بدست آوریم می گیریم! خواه اتاق خواب ، اتاق غذاخوری یا محل زندگی شما باشد ، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم.

 

کشور فرانسه چه ویژگی خاصی دارد؟

شاید فکر کنید: چرا می خواهم تزئینات منزل من از حومه فرانسه الهام گرفته شود ؟ خوب ، ما می توانیم به دلایل زیادی فکر کنیم ، اما فقط یک دلیل را ذکر می کنیم: فرانسوی ها همه در مورد لمس های رمانتیک و ظریف هستند ، در مقابل قطعات روستایی با ویژگی های برجسته و برجسته. از نظر ما ، خانه مکانی است که در عین ایجاد محیطی پیچیده و در عین حال خانگی ، احساس ارگانیک و آرامش می کند. ما فکر می کنیم اتاق های الهام گرفته از کشور فرانسه دقیقاً همین کار را می کنند!

یک تجربه ناهار خوری پنج نفره

بیایید با اتاق ناهار خوری شروع کنیم. ما از همه محتوای شگفت انگیز که مشتریان ما همچنان با یکی از مجموعه های مورد علاقه ما ایجاد می کنند الهام گرفته شده اند: مجموعه غذاخوری چوب روستایی قهوه ای روشن با دیوارهای سفید روشن و لهجه های روشنایی گرم ، تطبیقی ​​زیبا ایجاد می کند ، جفتی که اغلب در فضاهای الهام گرفته از کشور فرانسه دیده می شود. فضاهای آنها را در زیر بررسی کنید و اگر خود را به یک کلبه فرانسوی احاطه شده در حومه شهر (البته از نظر ذهنی) دور کرده اید ، ما را سرزنش نکنید.

همه چیز در مورد روشنایی است

نور می تواند فضای هر اتاق را تغییر دهد. خواه یک احساس عاشقانه گرم یا احساس مدرن و سفید روشن داشته باشید ، نور ممکن است بهترین سرمایه شما باشد. روش های زیادی برای روشن کردن یک فضا وجود دارد ، اما بیایید در مورد عنصری صحبت کنیم که مطمئناً ستاره هر فضا خواهد بود: شمعدان ها.

آنها در حال بازگشت هستند و ما در مورد موارد قدیمی قدیمی صحبت نمی کنیم. شمعدان هایی با پیچ و تاب مدرن در آن قرار دارند! به عنوان مثال ، ما همچنین عاشق ظاهر لامپ شمعدانی هستیم ، همان لامپ شمعدان سنتی با عملکرد بالا! حتی می توانید نور را به اتاق غذاخوری خود برگردانید! شاید در بالای یک میز بوفه ، با دو لامپ میز شمعدان مطابق ، یا در کنار چراغ کف شمع قرار گرفته باشد.

با موضوع نور همراه باشید ، بیایید در مورد نور آویز صحبت کنیم. ما فکر می کنیم چراغ های آویز ما می توانند با ایجاد احساس مدرن و در عین حال روستایی کشور فرانسه ، حس مناسب را به هر فضایی اضافه کنند . ما ظاهر اینها را دوست داریم زیرا آنها در هر جایی که قرار دهید حتی در سقف آویزان می شوند درخششی گرم به آن می بخشند! به علاوه ، وقتی می خواهید چیز جدیدی را امتحان کنید ، می توانید به راحتی آنها را خاموش کنید!

اگر خود را متعهد به داشتن چنین ظاهری در خانه خود دانسته اید ، چرا در فضای ورودی نورپردازی بی نظیری از کشور فرانسه را ندارید تا از خود و دیگران لذت ببرید. لوستر بیش از تخت خود را، و یا حتی تطبیق آویز معلق در هوا بیش سرویس خواب ؟ بله لطفا! در حمام ، چراغ های آویز مانند این یکی از گزینه های عالی برای قلاب های قلابی است. آنها یک گزینه روشنایی زیبا هستند که مطمئنا طعم کشور فرانسوی را به هر نوع غرور می بخشد ، اما همچنین می تواند به عنوان نور مناسب حمام محیط عمل کند.

 

مثل فرانسوی ها زندگی کردن

بیایید به یکی از اتاق های مورد علاقه خود در خانه برویم: فضای زندگی. با مبلمان و اثاثه یا لوازم داخلی زیادی برای فرش های محلی ، این مکان عالی برای بازی کردن الگوها است! چرا وقتی می توانید مانند فرانسوی ها این کار را انجام دهید با مواد جامد بچسبانید و ترکیبی از رنگ و بافت را مطمئن کنید که هر فضایی را پاپ می کند!

افزودن صندلی های لهجه ای راهی عالی برای این کار است. صندلی مهندسی لهجه را بررسی کنید ؛ ما عاشق پایان دو رنگ و اصلاح ناخن آن هستیم.

راه دیگری که ما برای افزودن بافت و گرمای کشور فرانسه به یک فضا پیدا کرده ایم ، پرده است! درمان های پنجره راحتی و شخصیت بیشتری را برای هر فضایی به ارمغان می آورد و این از این قاعده مستثنی نیست! ما فکر می کنیم پرده های طرح دار با رنگ گرم واقعاً کلاهبرداری می کنند ، برای درمان پنجره ای که مطمئن است کشور فرانسوی را به فضای شما وارد می کند ، به زیر مراجعه کنید!

یک اتاق خواب الهام گرفته از اروپا

در واقع ما فکر می کنیم اتاق های خواب یکی از بهترین اتاق ها برای الهام بخشیدن به فرانسوی ها با استفاده از سرپوش های لحافی چشمگیر ، چاپهای زیبا و حتی برخی از عناصری که قبلاً لمس کرده ایم (مانند پرده و شمعدان)!

اگر می خواهید کشور فرانسه را به اتاق خواب خود بیاورید ، به دنبال مجموعه اتاق خواب جنیلی نباشید. ما این جمله را دوست داریم که این قاب تختخواب پررنگ با پایان کلاسیک شستشوی سفید ، به ویژه در برابر دیوار لهجه رنگ آمیزی یا روکش دار ، نشان می دهد!

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید