تخت خواب چوبی

قاب تخت چوبی چه مزایایی دارد؟

یک تخت چوبی دارای مزایای مختلفی است و برای بسیاری از افراد یک انتخاب محبوب است. اولاً ، تختخواب ساخته شده از چوب بادوام است ، بنابراین دیگر نیازی به تعویض آن برای سالهای طولانی نخواهید داشت. همچنین ، از آنجا که این ماده یک رنگ طبیعی و خنثی است ، می تواند با هر سبک و دکوراسیونی متناسب باشد ، بنابراین حتی اگر می خواهید تزئین مجدد کنید ، می توانید همان تخت را نگه دارید.

اگر می خواهید رنگ تختخواب خود را تغییر دهید ، بدون نیاز به خرید تخت خواب راحت می توانید این کار را با تخت چوبی انجام دهید. تخت های چوبی را می توان رنگ آمیزی کرد تا ظاهری تازه و تازه به آنها ببخشد.

نگهداری از تخت های چوبی نیز آسان است ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به تخت خود یک دستمال مرطوب بدهید تا درخشش طبیعی آن حفظ شود.

 

سبک های مختلف تخت های چوبی کدامند؟

تخت های چوبی متناسب با هر اتاق در انواع سبک ها موجود است. از تختخواب سفارشی چوبی برای بچه ها گرفته تا تکه های بیانیه زیبا برای اتاق خواب.

در اینجا برخی از سبک های تختخواب چوبی است که می توانید در محدوده ما پیدا کنید:

قاب تختخواب چوبی استاندارد

قاب تخت خواب چوبی مربع شکل استاندارد یک کلاسیک است که هرگز از مد نمی افتد. چه برای ظاهری تصفیه شده طبیعی بمانند و چه برای رنگ آمیزی رنگ ، برای هر سبکی سازگار هستند. چند منظوره و ساده ، این کلاسیک های بی انتها می توانند بلوک یا اسلاید روی سر صفحه خود داشته باشند ، هر کدام را که انتخاب کنید ظاهری کلاسیک خواهید داشت که در برابر زمان مقاومت می کند.

 

تختخواب های سفارشی چوبی

یک تخت خواب سورتمه چوبی یک قطعه واقعی ایجاد می کند که به عنوان نقطه کانونی برای بقیه مبلمان شما عمل می کند. به همین ترتیب ، تختخواب با پایه بالایی همان نوع را ایجاد می کند اما فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد.

 

تخت های چوبی ذخیره سازی

تختخواب های ذخیره سازی راهی عالی برای مرتب کردن وضعیت زندگی روزمره است. تخت های چوبی عثمانی یا یک تخت چوبی با کشو به شما امکان می دهد ملافه ، لباس و سایر وسایل را در زیر تخت ذخیره کنید و فضای اتاق را آزاد کنید.

 

قاب های تخت از چه نوع چوبی ساخته می شوند؟

نوع چوبی که برای تخت چوبی استفاده می شود می تواند تأثیر بسزایی در ظاهر و احساس تختخواب داشته باشد. ما از چوب های مختلفی استفاده می کنیم ، هر کدام مزایا و شکل خاص خود را دارند ، بنابراین برای هر سبک یکی وجود دارد.

تختخواب گردو

گردو یک چوب سخت است ، بنابراین قاب های تخت ساخته شده از این چوب بسیار سخت هستند. دانه این گردو به طور کلی صاف است ، و یک ظاهر یکنواخت با احساس گرم می دهد. برای داشتن یک ظاهر دنج و دنج ، گردو مناسب هر دکوراسیون است.

تخت های کاج

رنگ آمیزی این چوب نرم به راحتی انجام می شود ، بنابراین چرخاندن چرخش خود بر روی آن یک کار بی دردسر است. شما می توانید تختخواب کاج را متناسب با تزئینات معاصر یا عتیقه به پایان برسانید. اگر دوست دارید دکوراسیون خود را اغلب عوض کنید ، یک قاب تخت کاج را می توان به گونه ای متفاوت متناسب با هر سبک جدید به پایان رساند.

تختخواب بلوط 

دانه های طبیعی ظاهری بی انتها و همه کاره به قاب بستر بلوط می بخشند. بلوط یک چوب سخت است ، که آن را به یک ماده بادوام تبدیل می کند که مستعد ساییدگی و پارگی نیست ، و باعث می شود یک بستر بلوط یک سرمایه گذاری طولانی مدت بی انتها داشته باشد.

قاب های تخت خواب چوبی در رنگ های مختلف موجود هستند؟

تخت های چوبی در رنگ های متنوعی موجود است. اگر سبک خود را تغییر می دهید یا می خواهید رنگ آن را بپوشید ، از طبیعی به سفید ، یک تخت چوبی نیز می تواند رنگ آمیزی شود.

اگر عاشق ظاهر طبیعی تخت چوبی هستید ، دانه ها و رنگ های مختلف چوبی زیادی برای انتخاب وجود دارد. فریم های تخت خواب کاج ، گردو و بلوط این احساس سنتی و گرم را دارند و با توجه به سبک همیشه سبزشان ، آزمایش زمان را می کنند.

شما می توانید فضاهای کوچک و کسل کننده را با یک تخت چوبی خاکستری یا سفید روشن کنید ، در حالی که یک تخت نقاشی شده به رنگ سیاه به عمق آن افزوده و محیطی عاشقانه ایجاد می کند.

انتخاب یک تخت خواب چوبی با یک شستشوی سفید همچنان ظاهر طبیعی را در اتاق شما ایجاد می کند اما گرمای چوب را کاهش می دهد و زیبایی مدرن تری به آن می بخشد.

 

تخت های چوبی متناسب با بودجه شما

بسیاری از مردم فکر می کنند که یک تخت چوبی جامد بسیار گران است و بنابراین ممکن است از این سبک تختخواب چشم پوشی کند. امروزه فریم های تخت چوبی به سبک های مختلف از ساده گرفته تا زیاده روی ، و قیمت ها نیز ارائه می شوند.

چه به دنبال یک تخت چوبی ساده و همه کاره برای یک اتاق کودک باشید یا یک قاب تختخواب دو نفره چوبی ، ما یکی از آنها را با توجه به بودجه شما تهیه کرده ایم. حتی اگر به دنبال یک تختخواب سفارشی فوق العاده سلطان یا چوبی هستید ، اینها مقرون به صرفه تر از آن چیزی هستند که فکر می کنید

رویاها 0٪ مالی APR برای برخی از محصولات ارائه می دهند ، بنابراین می توانید اتاق خواب خود را کامل کنید بدون اینکه یک باره نگران هزینه باشید.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید