ویژگی تخت خواب مناسب

این احتمالاً موضوعی است که حتی به فکر آن نمی روید تا زمان خرید تختخواب جدید فرا برسد. با این حال ، انتخاب قاب مناسب چیزی است که قطعاً باید مورد توجه قرار گیرد. کیفیت قاب تخت متفاوت است و می تواند به مواد و روش های ساختاری مورد استفاده بستگی داشته باشد.

چرا این مهم است؟

برای بهترین خواب شب

خواب به وضوح بسیار مهم است. مقدار کافی آن نمی تواند زندگی روزمره ما را تحت تأثیر قرار دهد. یک تصور غلط معمول این است که کیفیت خواب صرفاً به کیفیت تشک شما بستگی دارد. در حالی که تشک مناسب فوق العاده مهم است ، یک قاب تخت جامد نیز بسیار مهم است. تحرک زیاد می تواند باعث یک خواب شبانه بی قرار شود.

 

ماندگار بودن

یک قاب تخت محکم نیز بسیار بیشتر دوام خواهد داشت. حرکتی که معمولاً در تختخوابهای ضعیف ایجاد می شود باعث اضافه شدن اضافه کاری می شود ، تا اینکه در نهایت قاب خراب شود.

 

چه چیزی بر کیفیت تخت تأثیر می گذارد؟

مواد جامد مورد استفاده

یکی از این عوامل موثر در ایجاد یک بستر خوب ، مواد مورد استفاده است. ما به عنوان یک تولید کننده ، متعهد به کیفیت هستیم. ما فقط در تمام قاب های تختخواب خود از چوب 100٪ جامد استفاده می کنیم.

 

Slats فوق العاده قوی

بیشترین پشتیبانی ارائه شده از قدرت اصلی اسکلت ها است. اگر اینها کیفیت پایین داشته باشند ، بر عملکرد کلی تختخواب تأثیر می گذارد. ما از لت های ضخیم و پهن دو برابر استاندارد صنعت استفاده می کنیم. برای اطمینان از پایه ای محکم و خواب راحت در شب ، هر کدام از آنها پیچ می شوند. تخت های ما می توانند وزن سنگین را تحمل کنند.

 

روشهای ساخت

تمام تخت های ما با تمرکز بر کیفیت به صورت دست ساز ساخته شده اند. صنعتگران واجد شرایط ما هر قطعه را بررسی می کنند تا هر بار از یک قاب تخت با دوام اطمینان حاصل کنند. ما در طراحی تختخواب از طیف وسیعی از روش های آزمایش شده استفاده می کنیم که به مرور زمان با دقت تصفیه شده اند.

 

افزودن تشک مناسب

تشک مناسب نیز مهم است. چه دنبال تشک حافظه ای باشید چه جیب دار ، گزینه های زیادی وجود دارد. سطح راحتی مناسب همراه با قاب کامل تخت خواب بهترین خواب شبانه را تضمین می کند.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید