یک تخت سکو می تواند چقدر وزن داشته باشد؟

هنگام انتخاب یک قاب جدید تختخواب ، موارد قابل توجهی وجود دارد. ما نه تنها به دنبال راحتی ، ارزش برای پول و سبک هستیم ، بلکه همچنین چیزی است که برای ماندگاری ساخته شده و از آن پشتیبانی خواهد کرد. معمولاً از ما می پرسند که تخت های ما چقدر می توانند مقاومت کنند.

 

تخت های ما چقدر وزن دارند

ما متوجه شده ایم که قاب های تخت خواب ما می توانند 474 کیلوگرم یا 75 سنگین وزن را تحمل کنند. این امر با استفاده از لت هایی که عرض و ضخامت آن دو برابر سایر قاب های تخت است ، حاصل می شود. برای حداکثر دوام هر کدام از آنها پیچ می شوند. تخت های بزرگ ما شامل یک ریل پشتیبانی مرکزی است. ما همچنین از 100٪ چوب جامد در تمام فریم های تختخواب خود استفاده می کنیم ، در مراحل تولید هیچ گوشه ای بریده نمی شود.

چرا این مهم است

یک تخت و تشک حمایتی کلیدی در خواب کامل شب است. تختی که حرکت می کند می تواند راحت باشد و باعث خوابیدن در شبهای شکسته شود. حرکت مداوم درون یک قاب تختخواب نیز باعث می شود با گذشت زمان خراب شود و ضعیف شود. این در نهایت باعث شکسته شدن آن می شود. فریم های تخت خواب ما به گونه ای طراحی شده اند که مادام العمر دوام آورده و با 11 سال ضمانت ارائه می شوند.

 

از چه تشکی باید با تخت سکو استفاده کنم؟

از هر تشکی می توان با تختخوابهای ما استفاده کرد ، و این کاملاً به سلیقه شخصی بستگی دارد. یکی از موارد مورد علاقه شخصی ما تشک حافظه Pocket 2000 است . این همراه با یک آزمایش خواب 100 شبه و پشتیبانی قابل توجهی را فراهم می کند.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید