مزایای تختخوابهای صرفه جویی در فضا

مزایای فریم های تخت خواب محافظ فضا

ممکن است گاهی اوقات اتاق شما به اندازه کافی بزرگ نباشد که بتواند از قاب تخت مخصوصا بلند و بزرگ پشتیبانی کند. شما به یک تخت خواب چوبی احتیاج دارید که قرار نیست تمام فضای ارزشمند اتاق خواب شما را اشغال کند. با در نظر گرفتن این مسئله ، ما محدوده بستر Space Saver خود را طراحی کردیم .

تختخوابهای صرفه جویی در فضای خواب ، به جای نشستن در داخل قاب ، یک تخت تخت خوابیده دارند که روی آن تشک قرار می گیرد. این بدان معنی است که قاب تخت چوبی دارای عرض کمتری است و در کل فضای کمتری را اشغال می کند.

اکثر تختخوابهای محافظ فضا تغییراتی در قابهای تخت خواب چوبی کم است ، زیرا تختخوابهای برای افرادی که اتاقهای زیرشیروانی یا اتاق زیرشیروانی دارند ایده آل هستند. نه تنها این تختخواب های کم مصرف اما حتی سبک و توانایی تبدیل شدن به قطب اصلی هر اتاق خواب را دارند. اگر سقف شیب داری در اتاق خواب خود دارید ، تختخواب های کم ارتفاع ایده آل هستند زیرا یک طراحی مینیمالیستی است که برای به حداکثر رساندن فضای اتاق خواب مناسب است.

 پایین تخت خواب (فضای بهینه ساز) یکی از تخت محافظ فضای محبوب، به ویژه برای کسانی که به دنبال افزایش اتاق خواب خود را با یک طراحی مدرن و ظاهر سطح پایین آن است. این قاب تخت خیره کننده از سنت ژاپنی خواب نزدیک به کف الهام گرفته شده است. خوابیدن نزدیکتر به زمین با یک تخت خواب چوبی کم برای کودکان و کودکان کوچک ایده آل است زیرا خطر سقوط از تخت را محدود می کند.

جدیدترین افزودنی تختخوابهای صرفه جویی در فضا ، تختخواب (صرفه جویی در فضا) است ، که ترکیبی از ظاهر شیک تختخواب کم توکیوی ما با مزایایی است که تختخوابهای محافظ فضایی ما دارند. این قاب تختخواب چوبی دست ساز برای استفاده از تمام فضای موجود طراحی شده است و آن را برای اتاقهایی که فضای محدودی دارند مناسبتر می کند.

مشاهده تخت خواب 

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید