طرح های تختخواب ساده ای که دوست خواهید داشت

از زمان شکل گیری ما سالها پیش ، ما در صدد ایجاد مجموعه ای گسترده از طرح های تختخواب چوبی ساده هستیم که از آنها برای ساخت قاب های سرویس خواب دست ساز خود استفاده می کنیم. برخی از طراحی های تخت خواب ما از فریم های تخت خواب سنتی الهام گرفته می شود ، در حالی که برخی دیگر منحصر به فرد هستند و ظاهر مدرن تری دارند.

تختخواب فندی

تختخواب فندی یک طراحی کلاسیک است که علاوه بر خیره کننده هر اتاق خواب. این گزینه ایده آل برای بسیاری است ، زیرا یک ظاهر ساده و سنتی است. این یک سرتخت خوب برای پشتیبانی و راحتی بیشتر دارد. 

 

تختخواب کلاسیک

خواب کلاسیک به عنوان مثال بزرگ یکی از طرح های تخت ساده ما است. این ادای احترامی است به سبک های سنتی قاب های تخت چوبی گذشته. این صفحه دارای یک سرتخت خمیده است که از ویژگیهای مطلوب قابهای تختخواب در گذشته بوده و امروزه نیز یکی از ویژگیهای دوست داشتنی است. تختخواب کلاسیک ریشه های ساخت تختخواب ما را بیان می کند ، کارگاه ما در تهران، چهاردونگه واقع شده است و بسیاری از سالها ویژگی های تختخواب کلاسیک توسط مردم  بسیار دوست داشته شده است.

 

تختخواب اسپرت

 تختخواب اسپرت ، طراحی اسپرت زیبا که ما از طریق الهام بخش ایرانی برگرفته شد است. قاب تختخواب بر اساس دکوراسیون اتاق خواب است که اغلب در داخل خانه های اسپرت یافت می شود. این طرح به سبک خانه اسپرت باعث ایجاد خیره کننده ای در بسیاری از اتاق های خواب می شود ، به خصوص آنهایی که دارای دکوراسیونی اسپرت هستند.

 

طرح های تختخواب ساده ما را در چوب شخصی کنید

تمام فریم های تخت خواب ما به هر سفارش ساخته شده اند. ما بر تمام مراحل ساخت تختخواب شما از ابتدا تا انتها نظارت می کنیم ، که به ما امکان می دهد گزینه های متنوعی را برای شخصی سازی قاب تختخواب خود به دلخواه خود ارائه دهیم. شما می توانید از بین انتخاب نئوپان و سوپر پلی یورتان و چوب سخت ، انتهای مورد نظر خود را انتخاب کنید. سلیقه شما هرچه باشد ، از انتخاب ما در طراحی قاب تخت خواب ، تخت خواب مناسب خود را پیدا خواهید کرد.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید