در مورد سلامت خواب چه بدانید - مقدار ، کیفیت، زمان بندی

شما ممکن است هر کس احساس کنترل سلامتی و سلامتی خود را نداشته باشید. تنها

چند شب دیرهنگام ، یک پروژه بزرگ در محل کار ، تعهدات خانوادگی یا عوامل دیگر می تواند یک باره روی هم انباشته شود و ناگهان کمی احساس کندی کنید و تمرین نکرده اید و خوب نخوابید. آیا می دانید با توجه بیشتر به کمیت و کیفیت خواب می توانید این مشکل را برطرف کنید؟

خواب برای سلامتی و تندرستی شما حیاتی است ، با این حال اغلب اوقات نادیده گرفته می شوید که در بالای بازی خود نیستید. اما اگر هرگز فیلم قدیمی تماشا کنید که کسی نگران عزیز خود باشد ، متوجه می شوید که همیشه از او می پرسد: "چگونه خوابیده ای؟"

به نظر می رسد مدت هاست که ما می دانیم اهمیت ترمیم شبانه حتی قبل از شروع مطالعه خواب در مورد خواب ، مهم است. در حقیقت ، داشتن خواب کافی و با کیفیت کافی در زمان مناسب می تواند از سلامت جسمی و روانی و همچنین ایمنی و کیفیت زندگی شما طبق موسسه ملی قلب ، ریه و خون محافظت کند  .

خوب ، چگونه خوابیده اید؟

کیفیت خواب

اگر کسی هستید که همیشه به دنبال بهبود کیفیت خواب خود است ، برای شما مناسب است - این احتمالاً یکی از مهمترین تلاشهای زندگی شما است.

نداشتن خواب کافی و با کیفیت کافی می تواند کیفیت زندگی شما را به طرز چشمگیری کاهش دهد. کمبود خواب بر بیماری هایی مانند دیابت و بیماری های قلبی تأثیر منفی می گذارد ، حافظه را بدتر می کند ، سیستم ایمنی بدن شما را کند می کند ، بهره وری شما را کاهش می دهد ، افسردگی را افزایش می دهد و بسیاری از جنبه های سلامتی و سلامتی شما را خراب می کند.

کیفیت خواب خوب چیست؟ این بدان معناست که شما معمولاً ظرف 30 دقیقه پس از خوابیدن به خواب می روید ، شب را می خوابید و بیش از یک بار بیدار نمی شوید. همچنین به این معنی است که میزان توصیه شده خواب را برای گروه سنی خود ، معمولاً هفت تا نه ساعت در شب ، می گیرید. اما ، گاهی اوقات سخت است ، درست است؟ اگر نمی توانید مقدار خواب را بدست آورید ، مطمئن شوید که بهترین خواب با کیفیت ممکن است.

 

نکاتی برای خوب خوابیدن:

هر روز در یک ساعت مشخص بخوابید و بیدار شوید.

یک روال آرامش بخش قبل از خواب ایجاد کنید که نشان می دهد زمان خواب است و حداقل 20 دقیقه قبل از اینکه بخواهید چشم خود را ببندید ، شروع به پیچیدن کنید.

مصرف کافئین را تا قبل از ظهر متوقف یا کاهش دهید و الکل در اواخر شب را محدود کنید.

مطمئن شوید که یک مکان خواب آرام ، تاریک ، خنک و راحت دارید.

یک ساعت قبل از خواب ، مسدودکننده های نور آبی دستگاه خود را روشن کنید و حتی اگر می توانید استفاده از هر وسیله ای با نور آبی را برای کمک به خاموش شدن بدن استفاده کنید ، بهتر است.

در طول روز ، به خصوص پس از بیدار شدن از خواب ، نور طبیعی روز کافی داشته باشید تا ریتم شبانه روزی شما به درستی کار کند تا شب احساس خواب آلودگی کنید.  (بیشتر در مورد آن در زیر)

در طول روز به طور مرتب ورزش کنید ، که به شما در احساس خستگی عصر کمک می کند.

چرت زدن را به کمتر از 30 دقیقه محدود کنید.

یک میان وعده قبل از خواب میل کنید. "برخی از تحقیقات نشان می دهد که داشتن کمی میان وعده قبل از خواب ممکن است در واقع به شما کمک کند تا بهتر بخوابید" ، منبعی که اطلاعات زندگی سالم را ارائه می دهد ، می گوید: "این استراحت و هضم" از سیستم عصبی پاراسمپاتیک ، که پس از مصرف غذا شروع می شود. میان وعده های موردعلاقه من قبل از خواب: یک موز با 1 قاشق غذاخوری کره مغز ، یک لیوان 8 اونس شیر ، 1 اونس پنیر ، ½ فنجان سیب زمینی شیرین با ¼ فنجان ماست یونانی ، یا av آووکادو با 1 برش تست.

راحت باش. با استفاده از تختخواب هوشمند ممکن است کیفیت خواب را بهبود ببخشید. تخت هوشمند آسایش شخصی و داده های خواب منحصر به فرد و بینش فراهم می کند. ثابت شده است که ویژگی های جدید و پیشرفته مانند افزایش راحتی و متعادل سازی دما به کیفیت خواب کمک می کنند.

داده های خواب خود را جمع آوری و درک کنید. تخت هوشمند ارائه می دهد داده محور، بینش شخصی و ویژگی های سلامتی مانند ضربان قلب و تنفس و  ضربان قلب تنوع ، کمک می کند که سطح استرس اندازه گیری و انرژی است. ویژگی هایی مانند اندازه گیری ریتم شبانه روزی و همچنین گزارش های هوشیاری و تندرستی جدید در روز به شما درک بهتری از تأثیر خواب بر روی روز و سلامت کلی شما می دهد.

تشک شما مهم است. آیا شما به خوبی استراحت از خواب بیدار شده اید یا زخم و کثیف هستید؟ تعداد خواب صاحبان تخت خواب با کیفیت ثابت تقریبا 100 ساعت بیشتر در هر سال! *

 

مقدار خواب

خواب با کیفیت خوب مهم است - اما داشتن خواب کافی  نیز مهم است  .

دانشکده بهداشت عمومی هاروارد تی چان  گزارش می دهد که یک سوم بزرگسالان مقدار توصیه شده خواب مورد نیاز شبانه ، معمولاً هفت تا نه ساعت را ندارند.

 

نکاتی برای بهبود میزان خواب:

از وعده های غذایی بزرگ و میان وعده های سنگین قبل از خواب خودداری کنید.

اگر نیمه شب بیدار شدید ، در رختخواب نمانید. بلند شوید و به یک فعالیت آرام و آرام - مانند مطالعه - بپردازید تا اینکه دوباره احساس خستگی کنید.

سعی کنید در صورت امکان شیفت یکسانی را انجام دهید تا در فاصله ممکن از کار شیفت روز از تلنگر زدن جلوگیری شود و هر شب تقریباً در همان ساعت بخوابید.

با پزشک خود در مورد درمان اختلالات که ممکن است شما را از خواب دور کند مانند آپنه انسدادی خواب (OSA) ، سندرم پای بی قرار و بی خوابی صحبت کنید.

اگر به دلیل اضطراب خوب نمی خوابید ، به طور فعالانه به دنبال راه حل هایی مانند صحبت با یک دوست یا درمانگر باشید.

مقدار خواب خود را ثبت کنید. تختخواب خوب کل زمان خواب و درصد خواب آرام شما را ردیابی می کند. این بینش به شما کمک می کند در صورت لزوم برای بهبود مقدار خواب ، تغییرات و تنظیمات کمی ایجاد کنید. چه چیزی بیشتر از این ، صاحبان تختخواب هوشمند از یک خواب شبانه ساعتی بیشتر لذت می برند. **

 

زمان خواب

زمان بندی کلید خوب خواب و سلامتی است. این مهم است که  درک و احترام ریتم شبانه روزی فرد خود را .

سمیتا پاتل ، DO ، پزشک دارای گواهینامه هیئت مدیره سه گانه در مغز و اعصاب ، داروی خواب و پزشکی یکپارچه ، و بنیانگذار ، می گوید: "خواب بهینه می شود وقتی که دوره خواب با ساعت شبانه روزی بدن فرد هماهنگ شود و زمان خواب نسبتاً منظم باشد." موسسه iNeuro ، ارائه دهنده عصب شناسی تلفیقی و آموزش خواب.

 

نکاتی برای بهبود بیشتر زمان خواب:

یک هدف خواب با کیفیت تعیین کنید که برای سبک زندگی شما سالم و واقع بینانه باشد.

آب گیلاس تارت بنوشید. Caitlin Self ، MS ، CNS ، از Frugal Nutition می گوید: "این ماده مخصوصاً برای خانم های بارداری که گزینه های محدودی برای کمک به خواب دارند بسیار مناسب است." آب گیلاس ترش تریپتوفان را بیشتر در دسترس قرار می دهد ، بنابراین می تواند سطح ملاتونین را افزایش دهد ، در نتیجه باعث افزایش خواب زمان و اثربخشی خواب. " Self می گوید که حتماً آب گیلاس ترش بدون قند دریافت کرده اید و حتی می توانید با چند اونس آب شیرین آن را کم کنید.

یک صبحانه سالم بخورید. "آنچه برای صبحانه می خورید می تواند تفاوتی ایجاد کند. صبحانه دلچسب و پر سیراب شما را برای داشتن قند خون پایدار در طول روز آماده می کند ، که یکی از مهمترین عوامل برای خلق و خو ، انرژی و خواب است. "یک صبحانه با چربی ، فیبر و پروتئین را هدف قرار دهید و به راحتی ادامه دهید کربوهیدرات

برای کمک به یافتن چرخه خواب / بیداری ایده آل خود از ویژگی ریتم شبانه روزی در تختخواب هوشمند خود استفاده کنید. درگیر شدن با ویژگی ریتم شبانه روزی در تختخواب هوشمند شما باعث بهبود 35 دقیقه ای در زمان بندی و همچنین افزایش کمی امتیاز می شود.

خرید تخت خواب

از کیفیت ، مقدار و زمان بهتر خواب بهره مند شوید

مهم نیست که برای بهبود کیفیت ، کمیت و زمان خود چه کاری انجام می دهید ، می توانید گردبادی از فواید مثبت سلامتی و سلامتی - انرژی بیشتر ، ایمنی بیشتر ، افزایش بهره وری ، تقویت حافظه و همچنین مدیریت بهتر اختلالات مانند دیابت و افسردگی - نیازی به ذکر این احساس خارق العاده بودن در بالای بازی سلامتی شما نیست.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید