چرا خواب شما خراب است و چگونه آن را برطرف کنیم

آیا در طول روز به خواب رفتن ، خواب ماندن ، خواب کافی یا بیدار ماندن مشکل دارید؟ آیا خسته شده اید یا خسته اید؟

اینها همه تمایزات مهمی است که باید هنگام ارزیابی اینکه چرا خواب شما خراب است و چگونه می توانید آن را برطرف کنید. که این نیز زیرنویس کتاب دکتر کریس وینتر با عنوان  راه حل خواب است .

"بیایید این گفت وگو را متوقف کنیم که چرا نیمی از افراد نمی توانند بخوابند. ما  نمی  خوابیم ، فقط نیمی از افراد از خواب خود راضی نیستند یا احساس می کنند خواب آنها ضعیف است. وینتر ، متخصص مغز و اعصاب و متخصص داروی خواب که با ورزشکاران برتر بیش از 10،000 بیمار را در طول 20 سال درمان کرده است ، می گوید بیایید دوباره مسئله را دوباره تعریف کنیم.

 

سوال: شما مواردی را بیان می کنید که به کمبود خواب مرتبط هستند مانند دیابت ، آلزایمر ، حملات قلبی ، چاقی و برخی سرطان ها. آیا ما که نمی خوابیم باید نگران باشیم؟

پاسخ: ما باید در این مورد احتیاط کنیم زیرا این مشکلات مربوط به افرادی است که واقعاً نمی خوابند. کارگران شیفت ، ساکنان پزشکی ، بچه های دانشگاه که تمام شب بیدار هستند و بازی های ویدیویی انجام می دهند یا زوج هایی که تا صبح طلوع می کنند برنامه های تلویزیونی را تماشا می کنند. بیشتر افرادی که می گویند بی خوابی دارند کمبود خواب ندارند. درک و واقعیت خواب دو چیز متفاوت است. بیماران وارد می شوند و به من می گویند که آنها نمی خوابند و شریک زندگی آنها چشمهایشان را می چرخاند و من در یک آزمایشگاه خواب می بینم که این افراد در حقیقت خواب هستند.

تخت خواب مناسب برای خود تهیه کنید

سوال: بنابراین چه تفاوتی بین شخصی که واقعاً نمی خوابد و کسی که فکر می کند خواب کافی ندارد؟

دو جمعیت مختلف در آنجا وجود دارد - افرادی که به معنای واقعی کلمه نمی توانند بیدار بمانند زیرا خواب کافی ندارند (و بیشتر در معرض خطر ابتلا به این بیماری ها هستند) و افراد بی خوابی که احساس خستگی می کنند زیرا نمی توانند به خواب بروند یا خواب بمانید و مهمتر از همه ، از این بابت اضطراب داشته باشید.

 

سوال: خواب چه کاری برای مغز انجام می دهد؟

عملکرد خواب این است که خواب آلوده نشویم. ما می خواهیم آن هموستاز را دوباره ایجاد کنیم تا از شر آدنوزین شیمیایی که در حال بیدار شدن در حال جمع شدن است خلاص شویم (و در هنگام خواب تخلیه می شود). خواب ما را به سمت یک رفتار آرام سوق می دهد تا همه سیستم های مختلف را تقریباً در یک چرخه 24 ساعته تنظیم کنیم. با غروب آفتاب ، این یک نشانه خارق العاده برای خواب است که هر روز اتفاق می افتد.

 

سوال: قرار گرفتن مداوم در معرض فناوری چه تأثیری در خواب ما دارد؟

نور ملاتونین ، ماده شیمیایی موجود در بدن ما را سرکوب می کند که با غروب خورشید شروع به جوشیدن می کند ، که اکنون وجود ندارد. وقتی بیرون هوا تاریک می شود باید خود را برای خواب آماده کنیم. چراغ های روشن دفتر و رایانه های روشن در چهره ما، ما نمی توانیم پس از تماشای یک فیلم یا خبر ناراحت کننده ، آن را خاموش کنیم و انتظار خوابیدن را داشته باشیم. احتمال خوابیدن در مقابل هوشیاری همیشه سخت است. هوشیاری تأثیر منفی دارد.

 

چگونه آن را پشت سر می گذارید؟ چگونه خواب را بهبود می بخشید؟

راه حل من این است که به خودتان بفهمانید مشکل واقعی خواب شما چیست: آیا این است که خواب خود را دوست ندارید؟ این که شبانه 16 بار بیدار شوید؟ 88 اختلال خواب شناخته شده وجود دارد. شاید اصلاً خواب شما نباشد. هیچ چیز برای ترس وجود دارد.

البته ، بهداشت خواب وجود دارد: یافتن اتاقی خنک ، تاریک و ساکت. این یک روند است. همه ما می توانیم در این مورد بهتر باشیم.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید