ایده های ساده تزیین اتاق خواب

اتاق خواب ها پناهگاه نهایی هستند. آنها باید به اندازه کافی کاربردی باشند تا شما را برای یک خواب راحت راحت کنند و در عین حال اعصاب شما را پس از یک روز طولانی و پر استرس آرام کنند. مبلمان اتاق خواب مانند تخت چوبی فضای اتاق را تعیین می کند ، اما بقیه دکوراسیون نیازی به گران بودن ندارد تا به آن احساس دنج و شخصی بدهید. تعدادی ایده تزئینی در گیلدار وجود دارد که به اتاق شما جلوه ای شیک می بخشد. در اینجا برخی از موارد آسان وجود دارد:

یک کلاژ عکس

صرف نظر از سن شما ، عکس ها همیشه بخشی ذاتی از یادگاری شما خواهند بود. روش های زیادی برای ایجاد عکس کلاژ در بالای تخت چوبی وجود دارد. اگر ظاهر منظم را دوست دارید ، می توانید یک طرح شبکه ای از چاپ ایجاد کنید. این می تواند به اندازه یک قالب کوچک تا یک قاب بزرگ باشد. اگر جریان ارگانیک را ترجیح می دهید ، از عکس های قاب دار با اندازه ها و جهت های بی تفاوت استفاده کنید. سعی کنید تم را در سراسر کلاژ حفظ کنید. موضوع می تواند موضوع یا داستان رنگی تصاویر باشد.

سرویس خواب

هیچ چیز به اندازه خوابیدن در تختخواب به نظر نمی رسد. اما ، این نوع تخت فقط برای اتاقهای بزرگ مناسب است. علاوه بر این ، آنها نیز گران هستند. به عنوان یک گزینه مقرون به صرفه ، می توانید سایه بان بالای سر تخت چوبی خود ایجاد کنید . برای این کار ، شما به دو میله نیاز دارید که عرض آن به اندازه خود تخت و طول پارچه ای روان است. یک میله را روی دیوار بالای سر تخت ، چند فوت زیر سقف و میله دوم را روی سقف در فاصله حدود دو فوت از دیوار نصب کنید. طول پارچه را روی دو میله بکشید به طوری که طول کوتاهی روی میله ای که روی سقف نصب شده است بیفتد و باقی مانده پشت تخت بیفتد. می توانید پارچه را با منگوله ها برای یک عنصر سرگرم کننده کوتاه کنید.

هنر دیواری اوریگامی

اریگامی فقط زیبا نیست بلکه درمانی است و بخشهای خاصی از مغز را تحریک می کند. اگر به دنبال یک نوع منحصر به فرد از هنر دیواری هستید ، می توانید چند قطعه اوریگامی بسازید و آنها را به عنوان تزئینی مرتب کنید. به عنوان مثال ، می توانید جرثقیل های اوریگامی را در دو یا سه رنگ ایجاد کنید و آنها را مانند پرندگان در حال پرواز گروه بندی کنید. از طرف دیگر ، می توانید اهرام اریگامی ایجاد کنید و آنها را به صورت یک تسمه بزرگ بالای تخت چوبی قرار دهید. هنر دیواری اوریگامی نیز راهی عالی برای افزودن رنگ به اتاق شما است.

ماکرام

ماکرام یکی دیگر از هنرهایی است که دوباره رواج یافته است. یادگیری آن آسان است ، ارزان است و وقتی در مقیاس بزرگ ساخته شود ، تأثیر چشمگیری دارد. می توانید با استفاده از طناب های پنبه ای یک رنگ یا با بندهای رنگی ماکرامه ، یک دیوار آویز ماکرامه بسازید. حتی می توانید از گره ها برای ایجاد یک رویا گیر بزرگ استفاده کنید. متناوبا ، همچنین می توانید خوشه ای از قطعات هنری دیوار ماکرام کوچکتر ایجاد کنید. اگر در حال یادگیری هنر هستید ، بهتر است از قطعات کوچک شروع کنید.

بنری از برش های کاغذی

هیچ فعالیت ساده ای از ساخت یک حلقه کاغذی وجود ندارد. تنها چیزی که نیاز دارید کاغذهای رنگی ، یک قیچی و مقداری نخ است. شکلی را که دوست دارید انتخاب کنید. این می تواند یک دایره ، یک قلب یا حتی یک شبح پرنده باشد. برای اطمینان از یکسان بودن همه قطعات ، بهتر است اولین تکه را از یک ورق مقوا یا کاغذ سفت جدا کنید. سپس می توانید از آن برای ردیابی شکل روی سایر ورق ها استفاده کنید. سپس تنها کاری که باید انجام دهید این است که رشته را بریده و به آن وصل کنید تا بنر بسازد. پس زمینه بنر برای تخت شما می تواند به هر شکلی که دوست دارید مرتب شود. این یک راه عالی برای افزودن رنگ به اتاق شما است.

هنر دیوار نوار واشی

نوار واشی یک ماده همه کاره است که دکوراسیون داخلی آن بسیار مفید بوده است. از ایجاد الگوهای هندسی تا الگوهای تصادفی ، کارهای زیادی می توانید با آن انجام دهید. اگر می خواهید بزرگ شوید ، چطور می توانید طول نوارهای رنگی مختلف را از یک طرف دیوار به انتهای دیگر بچسبانید تا جلوه کاغذ دیواری ایجاد شود؟ متناوبا ، می توانید یک الگوی شبکه ایجاد کنید. دکور نوار واشی همه در مورد الگوهایی است که از خطوط مستقیم و زوایای تمیز تشکیل شده است. از تلاش برای پیچ ها خودداری کنید زیرا ممکن است به سرعت مرتب شوند. نوار واشی به راحتی قابل جدا شدن است و بنابراین ، برای خانه های اجاره ای نیز ایده آل است.

این ایده ها نه تنها ارزان و آسان برای اجرا هستند ، بلکه فضای زیادی برای تغییر از یک سبک به سبک دیگر می گذارند. از طرفی خرید مبلمان مانند تخت چوبی نیاز به فکر و برنامه ریزی بیشتری دارد. شما باید اطمینان حاصل کنید که مبلمان از چوب با کیفیت خوب ساخته شده است. باید آنقدر محکم باشد که بتواند در برابر زمان مقاومت کند. 

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید