انواع مدل مبل برای چیدمان منزل

مبل یا ست مبل نقطه کانونی اتاق نشیمن شماست. این اولین تصور از خانه شما را در مهمانان شما ایجاد می کند. مبل با برجسته کردن سلیقه شما، نشان دادن سبک و اطمینان از راحتی، یک مبلمان ضروری است که باید هوشمندانه روی آن سرمایه گذاری کنید. در چند دهه گذشته، با تغییر حساسیت‌های طراحی، مبل‌ها با هر مرحله‌ای که می‌گذرد، دگرگونی پیدا کرده‌اند، و با این حال، هیچ سبک قدیمی به طور کامل از مد نرفته است. این در طول سال ها طیف گسترده ای از سبک ها را ایجاد کرده است که می توانید از بین آن ها انتخاب کنید.

از میان بسیاری از طرح‌ها و سبک‌های مبل موجود در بازار، ما برخی از بهترین‌هایی را که می‌توانید بر اساس موضوع طراحی خانه‌تان انتخاب کنید، فهرست کرده ایم : 

مبل انگلیسی یا باشگاهی

مبل انگلیسی نشان دهنده یک سبک کلاسیک است که قدمت آن به قرن 19 بر میگردد و سبک روستایی بریتانیایی دارد. این مبلمان راحت ترین گزینه در نظر گرفته می شود و دارای بالشتک های محکم و پشتی کمی رول شده است. یکی دیگر از ویژگی های این مبل بازوهای فرورفته می باشد.

مبل سکشنال

یکی از سبک های رایج و مدرن، مبل سکشنال، مبلمانی چند تکه است. می توان آن را با توجه به نیاز و فضای شما سفارشی کرد. به عنوان یک مبلمان مقطعی، می تواند هر تعداد قطعه داشته باشد، سه، پنج، هفت یا بیشتر. رایج ترین پیکربندی از این نوع، شکل L یا U شکل است. آن ها همچنین برای پر کردن فضاها و گوشه های بزرگ در یک اتاق عالی هستند.

مبل چستر

این مدل مبل که قدمت آن به قرن هجدهم برمی گردد، نمادی از پیچیدگی نجیب است. به طور سنتی با چرم سخت طراحی شده است، دارای پشتی با دکمه های عمیق (یا تافت)، بازوهای پیمایشی بالا و یک صندلی عمیق با پایه های چوبی در معرض دید است. بدون بالشتک پشتی و خطوط منحنی ظریف و زیبا، این مبلمان را تبدیل به مبلمانی می‌کند که هرگز از مد نمی‌افتد.

مبل کامل بک (Camelback)

این تکه مبل رسمی که در قرن هجدهم طراحی شد، دارای بازوهای چرخان و پشتی محکم مانند یک شتر است، به همین دلیل این مبل نامگذاری شده است. دارای پاهای آشکار و بدون بالشتک پشتی است. این سبک در یک سالن ورودی یا یک اتاق پذیرایی زیبا به نظر می رسد.

مدرن میانه قرن

از دهه 1940 تا 1970، مبلمان مدرن محبوبیت پیدا کرد، اما جذابیت آن همچنان ادامه دارد. این نوع مبل دارای ظاهر یکپارچه، اشکال ارگانیک و هندسه است. طراحی مینیمالیستی و خطوط تمیزی دارد که آن را زیبا، راحت و شیک می‌کند و همه را به یک شکل تبدیل می‌کند.

مبل تاکسیدو

مبل کابریول با الهام از سبک قرن 18 لویی پانزدهم به شکل منحنی طراحی شده است. با انحنای قسمت بالایی به سمت خارج و انحنای قسمت پایینی به سمت داخل، شکل S ملایمی را تشکیل می دهد. هیچ بالشتک پشتی یا خطوط ممتد ندارد. دارای تزئینات چوبی و پایه های منحنی است.

مبل لاوسون

این سبک برای راحتی طراحی شده و ظاهری جعبه مانند دارد. بالشتک ها و بازوها پایین تر از پشت هستند. این سبک در اشکال، اندازه ها و رنگ های مختلف موجود است.

مبل بریج واتر

این مبل بسیار راحت و معمولی است و برای استراحت ایده آل است. دارای یک تکیه گاه نرم رول شده، بازوهای کم پشت و بالشتک هایی سنگین می باشد.

خرید مبلمان از تولید کننده

نیمکت

این یک مبل مینی کابریول و یک صندلی به سبک فرانسوی است. دارای یک قاب نمایان و شکل پیوسته پشت به بازو است.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید