چگونه از مبلمان خود مراقبت کنیم

کدهای نظافت جهانی و معنای آنها

تصادف بخشی از زندگی است. اگر ندانید در هنگام بروز آنها چگونه با آنها برخورد کنید، ممکن است باعث خراب شدن مبلمان شود. مبلمان یکی از بزرگترین خریدهایی است که افراد در طول زندگی خود انجام می دهند، بنابراین مهم است که به درستی از مبلمان خود مراقبت کنید تا اطمینان حاصل کنید که می توانید برای سال های طولانی از آنها لذت ببرید. مبلمان، مانند لباس، دارای کد تمیز کردن خاصی است که به مصرف کنندگان کمک می کند تا به درستی از مبلمان خاص خود مراقبت کنند. متأسفانه، این کد برای افرادی که به طور منظم مبلمان را تمیز نمی کنند، همیشه واضح نیست. در زیر، ما کدها را تجزیه می کنیم و دقیقاً به آنچه برای مراقبت کافی از مبلمانی که در زیر هر کدام قرار می گیرد نیاز است، بحث می کنیم.

 

فقط خشک شویی.

 

 

از کیت مراقبت از چرم استفاده کنید (این شامل یک اسفنج، یک پارچه، پاک کننده چرم و کرم محافظ چرم است).

 

 

از کیت مراقبت از چرم استفاده کنید (این شامل یک اسفنج، یک پارچه، پاک کننده چرم و کرم محافظ چرم است).

 

 

فرش های الیاف طبیعی - فوراً با یک پارچه سفید تمیز یا حوله کاغذی ساده، ریخته شده را پاک کنید تا مایع اضافی از بین برود. مجدداً با محلول یک قاشق چایخوری مواد شوینده ملایم با یک قاشق چایخوری سرکه سفید در یک لیتر آب گرم آن را بمالید. اشباع نکنید.

 

 

فقط با یک حلال تمیز کننده خشک تمیز کنید. اشباع نکنید. از آب استفاده نکنید. پارچه های پرز ممکن است برای بازیابی ظاهر نیاز به برس زدن داشته باشند. روکش های کوسن را نباید برداشته و خشک کرد.

 

با شامپوی اثاثه یا لوازم داخلی، مواد شوینده فوم ملایم یا یک حلال تمیزکننده خشک ملایم تمیز کنید. با مایع اشباع نکنید. پارچه های پرز ممکن است برای بازیابی ظاهر نیاز به برس زدن داشته باشند. روکش های کوسن را نباید برداشته و خشک کرد.

 

فقط با شامپوهای پایه آب یا پاک کننده اثاثه یا لوازم داخلی فوم تمیز کنید. بیش از حد خیس نکنید. از حلال ها برای تمیز کردن لکه استفاده نکنید. پارچه های پرز ممکن است برای بازیابی ظاهر نیاز به برس زدن داشته باشند. روکش های کوسن را نباید برداشته و خشک کرد.

 

 

با آب یا پاک کننده های مبتنی بر حلال تمیز نکنید. فقط با جاروبرقی یا مسواک زدن سبک.

 

 

پشم - لکه بلافاصله با یک پارچه سفید تمیز یا حوله کاغذی معمولی ریخته می شود.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید