هشدار کارشناسان فنگ شویی چرا هرگز نباید مبل خود را جلوی پنجره قرار دهید؟

قرار دادن مبل شما می تواند فضای شما را "آسیب پذیر" و "بدون زمین" احساس کند. در اینجا چه کاری باید انجام دهید.

چیدمان یک فضای نشیمن بر اساس اصول فنگ شویی فقط به معنای ترویج انرژی مثبت در اتاق نیست. اصلاً تعجب آور نیست که بخواهیم انرژی خوبی را در اتاق نشیمن خود تشویق کنیم.

اتاق نشیمن خوب فنگ شویی ، چه از طریق قرار دادن مبلمان و چه از طریق آینه، فضایی هماهنگ و متعادل به شما می دهد، خواه مشترک این هنر باستانی چینی باشید یا نه. و یکی از بزرگترین تغییراتی که می توانید انجام دهید، به گفته کارشناسان فنگ شویی، قرار دادن مبل شما است.

در حالی که قرار دادن مبل در جلوی پنجره مطمئناً مزایای زیبایی شناختی خود را دارد، این ایده محبوب چیدمان اتاق نشیمن می تواند مشکلات متعددی را در رابطه با آموزش فنگ شویی ایجاد کند. در اینجا چیزی است که شما باید هنگام قرار دادن مبل جدید خود بدانید.

 

چرا هرگز نباید مبل خود را جلوی پنجره خود قرار دهید؟

«در حالی که مبل قرار داده شده در زیر پنجره زیبا است، می تواند چندین مشکل ایجاد کند.(در برگه جدید باز می شود)، عضو انجمن بین المللی فنگ شویی. این متخصص هشدار می دهد که قرار دادن یک مبل در مقابل پنجره یکی از ویژگی های کلیدی خانه فنگ شویی است که باید از آن اجتناب کنید. به خصوص به این دلیل که چیدمان فاقد دیواری است که احساس محافظت در فضای شما ایجاد کند.

مبل‌ها، میزها و تخت‌خواب‌ها به دیواری برای پشتیبانی نیاز دارند. این را می‌توان «کوه پشت» نامید، زیرا احساس محافظت می‌کند.

با این حال، مشکلات به همین جا ختم نمی شود. «چی» [انرژی] که از پنجره وارد می‌شود می‌تواند قوی یا بی‌نظم باشد، بسته به اینکه پنجره به چه سمتی می‌رود یا مناظری که به فضا می‌آورد.

بنابراین، قرار دادن مبل خود در زیر پنجره می تواند احساس آسیب پذیری و بی قراری ایجاد کند. در حالی که چی قوی / عجله وارد اتاق می شود. همین امر را می توان در مورد قرار دادن تخت زیر پنجره نیز گفت .

 

ایده های قفسه کتاب برای اتاق نشیمن با قفسه های کتاب پنجره

"درب ورودی به خانه" و این جایی است که وارد فضا می شود و در ساختمان به گردش در می آید. او توضیح می‌دهد: «چی ویژگی‌ها و عبارات بی‌نهایتی دارد و گاهی به کمک یا راهنمایی نیاز دارد تا خوش‌شانس‌تر و خوش‌بخت‌تر شود».

همه درها و پنجره ها به چی اجازه ورود دارند. بنابراین در حالی که مبل زیر پنجره به عنوان خوش شانس ترین موقعیت در فنگ شویی در نظر گرفته نمی شود، راه هایی برای ترویج انرژی مثبت در فضای شما وجود دارد. 

 

در عوض چه کاری باید انجام دهید؟

ایده های پرده پنجره بزرگ با پرده های کتانی مسدود شده صورتی و سفید ساده روی پنجره های مدرن با قاب سیاه

 به جای قرار دادن مبل خود در پنجره توضیح می دهد که راه هایی برای بازنویسی انرژی فنگ شویی و ایجاد فضای مثبت در خانه شما وجود دارد. «می‌توانید یک زنگ بادی یا کریستال وجهی گرد را به مضرب طناب یا روبان ابریشم قرمز 9 اینچی آویزان کنید تا چی را که وارد می‌شود تعدیل کنید و مطمئن شوید که چی خوش شانس می‌شود».

علاوه بر این، می توانید گیاهان بلند ایستاده را پشت مبل خود قرار دهید تا نمایانگر «کوه پشت سر» باشد. این باعث کاهش انرژی بالقوه آشفته یا عجله چی می شود که از پنجره شما وارد می شود.

 

آیا قرار دادن کاناپه در مقابل پنجره اشکالی ندارد؟

بدیهی است که شما ممکن است فضای زیادی نداشته باشید که مبل خود را جلوی پنجره قرار دهید یا نه. لوسی سرل، سردبیر خانه‌ها و باغ‌ها، می‌گوید، بله، قرار دادن یک کاناپه در مقابل پنجره اشکالی ندارد. با این حال، من همیشه توصیه می‌کنم که کم‌پیچ باشد تا تا حد امکان نمای واضحی از پنجره وجود داشته باشد. همچنین عملی است زیرا باز و بسته کردن پنجره ها را آسان تر می کند.

اگر بتوانید مبل را از پنجره به جلو بکشید، یک میز کنسول بسیار باریک پشت آن، مملو از گیاهان دلپذیر به نظر می رسد و کارشناسان فنگ شویی را خوشحال می کند.

 

فاصله یک مبل از پنجره چقدر باید باشد

«یک مبل باید حداقل یک قدم از پنجره فاصله داشته باشد. این اجازه می دهد تا پرده ها بدون گیر کردن به جلو و عقب کشیده شوند و همچنین تمیز کردن پشت آن را آسان تر می کند. دور کردن مبل از پنجره با یک پا نیز احساس فضای اتاق نشیمن شما را افزایش می دهد. فشار دادن مبلمان در مقابل مرزهای اتاق، برخلاف آنچه شما فکر می کنید، اتاق را کوچکتر می کند.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید