بیان گرایش های طراحی داخلی از طریق مبلمان

مبلمان معماری صحنه را تنظیم می‌کند و چارچوب را فراهم می‌کند، اما طراحی داخلی و مبلمان می‌توانند تأثیر زیادی بر حال و هوای فضا داشته باشند. همانطور که روند در طراحی داخلی در طول زمان تغییر می کند، اغلب در مبلمان انتخاب شده برای پر کردن اتاق بیان می شود. مبلمان داخلی به خوبی در مورد اولویت ها و شخصیت های ما و همچنین فضایی که می خواهیم منتقل کنیم صحبت می کند.

 در حالی که طرح ها بی انتها هستند، با این وجود، گرایش های خاصی ظاهر می شوند که از تمایل به ایجاد یک زیستگاه دلپذیر و راحت با مبلمانی که فضا را بدون جلب توجه بیش از حد به هیچ قطعه ای افزایش می دهد، صحبت می کند. مبل‌ها، صندلی‌های راحتی، میزهای قهوه‌خوری، عثمانی‌ها، میزها و صندلی‌ها همگی به‌طور هماهنگ در این مجموعه ترکیب می‌شوند که دارای رنگ‌ها و بافت‌های طبیعی، لهجه‌های فلزی و سیلوئت‌های هموار است.

رنگ ها و بافت های طبیعی

صندلی راحتی دست ساز تسا به طور کامل از خاکستر جامد یا گردو ساخته شده است. جزئیات نازک کاری سنتی آن، ویژگی و حس طبیعی چوب را بیشتر می کند. بند ناف کاغذی بافته شده پشتی و صندلی را تشکیل می دهد، یکی دیگر از مواد طبیعی که با ترکیب این هنر ایتالیایی باستانی زمینه تاریخی را نیز به قطعه می بخشد.

 یک صندلی ساخته شده از طناب کاغذ یا طناب راش کاغذ هستند که لمس نرم‌تر و طبیعی‌تری را به حداقل قاب خود می‌آورند. طناب محکم بافته شده بدون اضافه کردن حواس پرتی، الگوی بصری جالبی ایجاد می‌کند و تطبیق‌پذیری و زیبایی براق قطعات را حفظ می‌کند.

لهجه های فلزی

میزهای ناهارخوری و قهوه‌خوری در سری Pico دارای پایه‌های آلومینیومی ریخته‌گری مخروطی هستند که حس سبکی بصری را القا می‌کنند. پایه‌ها در رنگ‌بندی‌های مختلفی برای ترکیب و تطبیق با رویه‌های میز عرضه می‌شوند که در چندین گزینه از سنگ مرمر یا چوب موجود است.

با تخت گریگوری ، یک قاب فلزی و پایه‌های آلومینیومی ریخته‌گری شده توسط نوارهای چرم گاوی و تخته سر پوشیده شده کنار هم قرار می‌گیرند و بافت‌های سخت و نرم را در کنار هم ایجاد می‌کنند. عناصر فلزی مجدداً در چندین پوشش برای هماهنگی با گزینه های پارچه گاوی و سر تخت در دسترس هستند.

سیلوئت های هموار

مبل گیلدار بدون هر گونه گوشه‌های تیز، هندسه‌ای به آرامی گرد دارد تا ظاهری مدرن و بدون احساس خشن ایجاد کند. بالشتک ها با الیاف پلی استر دمیده و غاز برای راحتی پر شده اند و تکیه گاه های بازو در دو عرض مختلف موجود هستند که برای ظاهری تمیز و کامل طراحی شده اند.

خطوط صاف صندلی و صندلی جویس به طور روان از پشت به صندلی پیچیده می شود و به راحتی افراد نشسته را در بر می گیرد. شبح آن بدون از بین بردن علاقه، ظاهری پیوسته و همگن به قطعه می دهد. باز شدن پشتی و ارتباط آن با قاب فلزی منحنی، لایه دیگری به سبک و عملکرد جویس اضافه می کند.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید