راهنمای خرید میز ناهار خوری

میز ناهار خوری نه تنها محل تجمع خانواده و دوستان است ، بلکه یک نقطه کانونی در خانه است. اگر قصد خرید یک محصول را برای همیشه دارید ، و می خواهید تنها یک بار آن را خریداری کنید. میز ناهار خوری باید به خوبی ساخته شده و محکم باشد ، برای بسیاری از افراد مناسب باشد و برای اکثر اتاقها اندازه مناسبی داشته باشد. باید برای خرید آن وقت بگذارید تا معیارهای کلیدی را که امیدوارید میز در خانه شما را برآورده کند ، مشخص کنید. در اینجا 7 مرحله را برای شما گردآوری کرده ایم.

مرحله 1: فضای خود را اندازه گیری کنید

عاشق یک طرح نشوید. در وقت خود صرفه جویی کنید و در عوض فضای مناسب را برای میز ناهار خوری جدید ایجاد کنید. طول و عرض فضای اختصاص داده شده خود را اندازه گیری کنید.

برای جلوگیری از محیط تنگ و ناخواسته غذاخوری ، میز شما به طور ایده آل به 90 سانتی متر فضا در هر طرف نیاز دارد. اگر یک اتاق بسیار کوچک یا فضایی با کاربردهای متفاوت دارید ، یک طرح قابل تبدیل را در نظر بگیرید - به عنوان مثال می تواند به میز قهوه یا کنسول تبدیل شود.

مرحله 2: فرم خود را حفظ کنید

این روی سنگ تنظیم نشده است ، اما بخواهیم یا نخواهیم ، برخی از شکل های میز فقط در اشکال اتاق خاصی بهتر عمل می کنند.

قاعده کلی این است:

  • میزهای مربعی و دایره ای شکل در اتاق های مربعی خوب عمل می کنند.
  • اما آنها در فضاهای مستطیل شکل ناخوشایند به نظر می رسند.
  • میزهای مستطیلی و بیضی شکل مناسب اتاق های مستطیل شکل است.
  • اما در فضاهای مربعی ظاهر و احساس ناخوشایندی خواهد داشت.

مرحله 3: ماکت بسازید

اگر لیست کوتاهی از شکل ها و اندازه های جدول دارید ، اما هنوز مطمئن نیستید ، این می تواند کمک کننده باشد. سطح میز را روی صفحه اندازه بگیرید و با مجلات مشخص کنید. سپس صندلی های غذاخوری را تصور کنید. راه رفتن در اطراف را بررسی کنید. از این ترفند ساده و ارزان برای ایده گرفتن نحوه تعامل شما ، میز و اتاق استفاده کنید.

مرحله 4: چگونه از آن استفاده خواهید کرد؟

آیا نشستن روی میز برای تعطیلات آخر هفته و شام محفوظ است؟ شاید یک طراحی قابل تمدید ، که در هنگام انجام وظیفه صرفه جویی نسبتاً کمی در فضا دارد ، بهترین انتخاب شما باشد. اگر میز شما کارهای روزانه زیادی انجام می دهد ، شاید به عنوان میز کار دو برابر شود ، ما یک روکش میز بسیار مقاوم را پیشنهاد می کنیم:

سرامیک ضد حرارت و خراش را انتخاب کنید. چوب جامد یا شیشه - اما از شیشه مقاوم استفاده کنید زیرا بسیار محکم و مقاوم در برابر خط و خش است. روکش همچنین می تواند سالها خدمات با دوام ارائه دهد ، اما مطمئن باشید که روکش چوبی واقعی و نازک است ، زیرا با گذشت زمان ، روکش ضخیم مستعد لایه برداری است.

مرحله 5: رنگ را با احتیاط انتخاب کنید

رنگ عنصر مهمی در تنظیم یک خانه شگفت انگیز است. اما طول عمر یک میز ناهار خوری به این معنی است که باید بتواند روی موضوعات متغیر کار کند. رنگهای اصلی مانند مشکی ، خاکستری ، قهوه ای و سفید همیشه در روند هستند. آنها همچنین به عنوان پس زمینه قابل اعتماد برای هر رنگی که در این فصل اتفاق می افتد ، کار خواهند کرد. آیا فضای خود را با کودکان نوپای مداد رنگی یا حیوانات خانگی پر سر و صدا به اشتراک می گذارید؟ سپس به شما پیشنهاد می کنیم از چوب های سفید مات و روشن خودداری کنید.

مرحله 6: پایه را نادیده نگیرید

به نظر می رسد که صرفاً یک تصمیم زیبایی شناختی است ، اما پایه میز ناهار خوری جدید شما بر نحوه استفاده از آن تأثیر می گذارد. اگر قصد دارید به طور منظم تعداد صندلی های خود را بر روی یک میز کوچک بیشتر کنید ، طرحی را انتخاب کنید که پایه پایه داشته باشد ، تا از برخورد زانوها با پاهای میز جلوگیری شود. پایه ها همچنین در آزادسازی فضا در یک اتاق کوچک عالی هستند. میزهای بزرگ می توانند نوید فضای کافی را بدهند اما با یک قاب دست و پا گیر آن را بردارید. و تنها یک راه برای از بین بردن این اشکالات فریبنده طراحی وجود دار.

مرحله 7: آن را به طور کامل امتحان کنید

ما البته طرفداران زیادی برای خرید آنلاین داریم ، میوانید با خیال راحت خریدتان را از سایت گیلدار انجام دهید.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید