اتاق نشیمن به سبک کلاسیک: طراحی و دکوراسیون

در هیاهوی دنیای مدرن ، مملو از نگرانی ها و مشکلات بسیاری ، فرد اغلب فاقد ثبات و ثبات است ، که پس از یک روز سخت کار می تواند اعصاب را تسکین و آرام کنددر چنین شرایطی ، یک مکان استراحت مناسب مانند اتاق نشیمن به شما کمک می کند تا حالت جسمی و عاطفی خود را بازیابی کنیداتاق نشیمن که به سبک کلاسیک تزئین شده است ، احساس اعتماد به نفس و اعصاب آرام را ایجاد می کندسبک کلاسیک داخلی جذابیت ، لوکس بودن ، راحتی و شاخصی از سلیقه صاحب آن است.

عناصر سبک کلاسیک برای اتاق نشیمن

بسیاری از افراد به اشتباه معتقدند که وقتی تصمیم به استفاده از سبک کلاسیک در طراحی اتاق می گیرند ، در قاب های باریک قرار می گیرند و نمی توانند جزئیات ، دکوراسیون و غیره را به دلخواه بداهه نوازی کرده و اضافه کننددر واقع ، گزینه های سبک مدرن به شما امکان می دهند تخیلات خود را برآورده کنید.

فکر نکنید که فقط محافظه کاران سبک کلاسیک را ترجیح می دهند ، شخصیت های ناامید که به دلایل مد نمی خواهند سلیقه و علاقه خود را تغییر دهندطراحان داخلی سبک کلاسیک را با هوشمندی بالا ، تخیل غنی و ذائقه پیچیده ترجیح می دهندعلی رغم این واقعیت که اخیراً ، روشنفکران حوزه های دیگری از طراحی و حتی ترکیبات آنها را انتخاب کرده اند ، به عنوان مثال ، فن آوری بالا ، اتاق زیر شیروانی یا مینیمالیسمبا این حال ، این سبک ها عمر بسیار کوتاهی دارند و به زودی چیز جدیدی جایگزین آنها خواهد شد ، در حالی که کلاسیک ها سالهاست که خریداری شده اند و حتی به ارث رسیده اند ، بدون اینکه ارزش و اعتبار خود را از دست بدهند.

با ذکر سبک کلاسیک ، اولین انجمن به شرح زیر است: یک اتاق تمیز با مبلمان فرفری و حکاکی شده ، مبل های نرم و بسیار ظریف و یک طرح سلطنتییک نمونه بسیار معمول از استفاده از کلاسیک در طراحی یک اتاق ، یک اتاق نشیمن یا یک اتاق با رنگ های گرم چوب است که باعث ایجاد احساس گرما و پیوستگی می شود.

اتاق نشیمن مدرن که به سبک کلاسیک تزئین شده ، ترکیبی هماهنگ از مبلمان مدرن و راحت با طراحی محتاطانه ، نوآوری های تمدن ، پیشرفت های تکنولوژیک و طراحی زیبا و تصفیه شده از دیوارها و سقف است.

رنگ و بافت در اتاق نشیمن به سبک کلاسیک

کلاسیک یک سبک کاملاً متقارن و هماهنگ است که با شکل صحیح ، اشیا تزئینی زیبا اما محدود و طراحی خلاق مشخص می شود.

با توجه به این واقعیت که چنین اتاق نشیمن برای استراحت خوب برای تمام خانواده در نظر گرفته شده است ، کارشناسان برای طراحی آن ، رنگ های زیر و ترکیبات مختلف آنها را توصیه می کنند:

  • زرد کم رنگ؛
  • سبز روشن؛
  • سفید؛
  • صورتی کمرنگ؛
  • سیاه
  • رنگ قهوه ای؛
  • قرمز مایل به قرمز
  • ارغوانی؛
  • شن؛
  • زیتون؛
  • کرم رنگ؛
  • رنگ عاج

هنگام اجرای یک طراحی کلاسیک در اتاق نشیمن ، انتخاب رنگ باید بسیار جدی گرفته شودهنگام انتخاب کاغذ دیواری برای تزئین دیوار یا رنگ داخلی برای نقاشی ، مهم است که مطابق با رنگ مبلمان و کف باشدالگوهای مختلف روی پارچه و وسایل داخلی زیبا به نظر می رسند ، اما به شرطی که در رنگ های مبهم و گرم ساخته شونددیوارهای زرد ، بنفش ، نارنجی و صورتی روشن باید قاطعانه کنار گذاشته شوند.

ترکیب ایده آل چوب رنگ روشن و جزئیات طلایی با رنگ سفید یا بسیار روشن روی دیوارها و سقف استترکیبی از رنگ ها مانند شرابی ، برنز و چوب ماهون نیز بسیار محبوب استرنگ های پاستلی روی دیوارها و سقف با مبل و صندلی های سبز و مبلمان قهوه ای هماهنگی دارد.

منسوجات برای اتاق نشیمن به سبک کلاسیک

هنگام ایجاد یک فضای داخلی کلاسیک در اتاق نشیمن خود ، باید توجه ویژه ای به انتخاب و خرید منسوجات داشته باشیدپرده ها ، روبالشی ها ، روکش صندلی و مبل نمی توانند ارزان و بی کیفیت باشنددر مورد فرش هم همینطور است: نه می تواند مصنوعی باشد و نه ارزان.

  • مخملی؛
  • ژاکارد
  • توری؛
  • ساتن
  • تافته
  • بروشور
  • کاملاً مایع

علاوه بر این ، پرده های سنگین تزئین شده با lambrequins ، و همچنین پرده های گران قیمت همراه با قرنیزهای مدرن و خالص و زیبا برای یک اتاق نشیمن کلاسیک مناسب هستنداین طراحی پنجره زیبایی و لوکس بودن یک سبک کلاسیک را کاملا برجسته می کندپرده های شفاف مناسب نخواهند بود ، زیرا ذاتی آنها در سبک های ساده طراحی هستند.

انتخاب مبلمان برای یک اتاق نشیمن کلاسیک

هنگام ایجاد یک فضای داخلی کلاسیک ، مبلمان به درستی انتخاب شده نقش مهمی دارند ، زیرا این مجموعه است که اجازه می دهد سبک را در جهت اصلی تعریف کنیدویژگی اصلی و اساسی اتاق نشیمن کلاسیک ، یک مبل بزرگ و روشن استتودوزی مبل از منسوجات ساخته شده است که روی سطح آن یک تزئین کوچک نقش برجسته اعمال شده استشکل مبل و صندلی ها صاف است ، گوشه ها گرد هستند ، مواد اصلی مبلمان چوب جامد است ، یعنی مبلمان باید جامد باشد.

علاوه بر این ، در اتاق نشیمن کلاسیک ، مبلمان با کمدهای باز باید به شما امکان نگهداری ظروف نفیس زیبا و سوغاتی های غیر معمول و نادر را بدهند.

متخصصان توصیه می کنند که به کلاه ایمنی با پایه های چوب جامد توجه زیادی داشته باشید.

تصور یک اتاق نشیمن به سبک کلاسیک بدون یک میز ناهارخوری کوچک و زیبا دشوار استرویه میز را می توان از چوب و شیشه شفاف با دوام تهیه کردمهمترین چیز این است که مواد و شکل ظاهری میز با سایر جزئیات و عناصر داخلی کاملاً هماهنگ باشد.

اگر تصمیم دارید اتاق نشیمن را به سبک کلاسیک درست کنید ، توجه به این نکته مهم است که میز باید به شکل گرد یا بیضی باشد و پاهای آن مطمئناً باید خمیده باشد ، به عنوان مثال تراشیده شود.

نور اتاق نشیمن به سبک کلاسیک

در فضای داخلی اتاق نشیمن کلاسیک ، نور نقش مهمی دارددر مرکز اتاق ، باید یک لوستر عظیم باشکوه را در چندین سطح آویزان کنیدمطلوب است که با آویزهایی به شکل تذهیب ، نقره یا کریستال از اشکال مختلف تزئین شودچراغ های دیواری در اطراف محیط اتاق قرار می گیرندآنها باید از فورج های معمولی ساخته شوند.

مشاوره تخصصی: در چراغ ها و لوستر صرفه جویی نکنیدآنها باید از کیفیت بالایی برخوردار بوده و گران به نظر برسند.

علاوه بر این ، طراحی کلاسیک به معنای وجود تعداد زیادی لوستر در اتاق ها استچراغ های دیواری و نورافکن های LED به ایجاد فضای اتاق در نزدیکترین زمان ممکن به عتیقه کمک می کنند و به جو کمی ادویه می بخشندنور کم چراغ دیواری فضای اتاق نشیمن را صمیمی تر ، راحت تر کرده و جذابیت خاصی به آن می بخشد.

چیدمان اتاق نشیمن به سبک کلاسیک

اتاق نشیمن اتاق مرکزی آپارتمان یا خانه است که برای اوقات فراغت همه اعضای خانواده و مهمانان در نظر گرفته شده استباید آرامش ، آرامش و خلاقیت خوب باشد.

برای اینکه اتاق بتواند به این شکل خود را نشان دهد ، باید مرکز معنایی اتاق را به درستی ایجاد کنید ، اصل آن جذب بازدید کننده استاگر منطقه اجازه می دهد ، می توانید چندین مرکز ایجاد کنید ، به عنوان مثال در نزدیکی تلویزیون ، شومینه ، در منطقه تفریحی.

اگر مرکز معنایی اتاق منحصر به فرد باشد ، باید با منطقه بندی فضا بین منطقه اوقات فراغت ، مصرف چای و غیره تفاوت قائل شدگروه بندی صحیح مبلمان ، پارتیشن ها و تزئینات مختلف ، سقف چند طبقه و نورپردازی به شما کمک می کند.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید