دکوراسیون منزل ایده های طراحی دکوراسیون داخلی با سبک طراحی سنتی 

تزئینات داخلی به سبک سنتی

فضای داخلی به سبک سنتی راحت و کلاسیک است. شما ممکن است در خانه ای بزرگ شده باشید که با وسایل سبک سنتی تزئین شده است.

تزئین سبک سنتی چیست؟

تزئینات سنتی آرام ، منظم و قابل پیش بینی است. هیچ چیز وحشی و آشفته ای در یک اتاق سنتی وجود ندارد .

اثاثیه منزل کلاسیک است و ممکن است احساس کند شده باشد. هیچ چیز جای تعجب ندارد. قطعات مطابقت دارند و سازگار هستند.

مبلمان و لوازم جانبی به صورت جفت قرار می گیرند و در اتاق قرار دارند. هیچ چیز غیر از سبک و سبک دیگری وجود ندارد. همه چیز به نظر می رسد که با هم هماهنگ است.

اتاق های سنتی ظاهری نیستند بلکه تا حدودی معمولی هستند. قطعات مبلمان اغلب تولید مثل هستند. قطعات مدرن و التقاطی در فضای سنتی جایی ندارند.

خانه های به سبک سنتی برای هر گروه سنی احساس راحتی می کنند. ظاهری آشنا است که می توانید در مجلات یا نمایشگاه های مبلمان مشاهده کنید. یک اتاق سنتی محلی برای نمایش اثری از هنر مدرن یا مبلمان از جنس استنلس استیل نیست.

عناصر یک اتاق سنتی

مبلمان روکش دار در یک اتاق سنتی خطوط کلاسیک و جزئیات کم اهمیت را به نمایش می گذارد. ظاهری عملکردی ، بی روح و آرام دارد. لبه ها نرم ، صاف هستند و با کل ترکیب می شوند.

به طور کلی ، یک اتاق سنتی از ترکیبی از خطوط عمودی با خطوط افقی آرام تر استفاده می کند. منحنی های ملایم در مبلمان ، بالش و لوازم جانبی دیده می شود.

پارچه های یک اتاق سنتی به طور کلی نه خیلی براق هستند و نه خیلی بافت. گلها ، رنگهای ساده ، شطرنجی های خاموش ، نوارهای کم رنگ ، هندسه ، تن صدا و الگوهای کوچک همه جانبه معمول است.

رنگ در یک اتاق سنتی غالباً در محدوده ای از تن است ، اگرچه از رنگ های بسیار تیره و بسیار روشن نیز می توان استفاده کرد. گل های گل چند رنگ زیبا اغلب اساس یک طرح رنگی سنتی است که از کم رنگ ترین رنگ روی دیوارها و رنگ های عمیق تری برای روکش و کف سازی استفاده می کند. از روشنایی نئون و ترکیبات ناموزون خودداری کنید.

فضای کلی دکوراسیون سنتی خانگی ، کم رنگ و غیرمعرض است.

همانند تنظیمات رسمی ، مبلمان در یک اتاق سنتی اغلب بر روی یک محور مستقیم در داخل اتاق چیده می شوند. مبل به طور مستقیم رو به شومینه رو به رو می شود یا می نشیند و یک تخت به مرکز طولانی ترین دیوار اتاق خواب برمی گردد.

مبلمان چوبی معمولاً ترکیبی از خطوط مستقیم و منحنی خواهند بود. ممکن است جزئیات کنده کاری سبک نیز وجود داشته باشد. در حالیکه قطعات چوب اغلب با لکه های تیره به پایان می رسند ، اما به شرطی که خطوط هر قطعه کلاسیک باشد ، در یک اتاق سنتی نیز می توان از چوب های سبک استفاده کرد.

فضای داخلی در یک خانه سنتی اغلب دارای تزئینات و قالب هایی است که با رنگ سفید براق رنگ آمیزی شده است. قالب تاج  معمول است و به شکل رسمی می افزاید. دیوارها ممکن است دارای یک ریل صندلی و جزئیات قالب ریزی ساده باشند ، با سطح دیوارها در یک رنگ تزئینی یا کاغذ دیواری صاف انجام شود. سقف ها اغلب سفید هستند و ممکن است تیرهای ساده ای داشته باشند.

اتاق ناهار خوری در یک خانه سنتی به طور کلی یک اتاق جداگانه است که اغلب دارای برخی از کابینت های گوشه ای داخلی برای ذخیره سازی چینی است. یک فرش با مساحت بزرگ در بالای یک  کف چوب سخت قرار دارد . میز ناهارخوری به صورت مستطیلی است و مجموعه ای از صندلی های همسان به طور مساوی در اطراف محیط قرار گرفته اند. یک بوفه ، بوفه یا کابینت چینی مطابق با یک دیوار قرار دارد.

جزئیات لباس ساز در یک اتاق سنتی اهمیت خاصی ندارد. از تریم ، منگوله ها و حاشیه ها در صورت استفاده کم ، به نفع ظاهر ساده تر و آرامتر استفاده می شود.

پوشش پنجره ها در اتاق های سنتی سبک کلاسیک را نشان می دهد. به دنبال کرکره های باریک ، پارچه های تراورس و تحت درمان های کاملاً شفاف چین دار باشید. قرنیزها و والان ها نیز ممکن است برجسته باشند.

لوازم جانبی شامل جفت چراغ ، گلدان ، گیاهان ، آینه ها ، چاپ های قاب دار ، ظروف چینی ، گلدان ها و مجموعه کتاب ها است. جفت اشیا usually معمولاً در یک تقارن متعادل قرار می گیرند.

وسایل روشنایی یک ظاهر طراحی کلاسیک را به نمایش می گذارند. لامپ هایی با سایه های ابریشمی ، دیوارکوب ها و  چراغ های کف  ممکن است استفاده شوند. سایه ها باید کاملاً ساده و عاجی یا سفید باشد.

غذاخوری های سنتی می توانند انواع ظروف چینی ، ظروف شیشه ای و نقره را به نمایش بگذارند. صفحات ممکن است یک سبک کلاسیک حاشیه طلا یا یک طرح گل ساده باشد. از سفره های زیبا یا از زیراندازها و دستمال سفره های زیبا استفاده کنید.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید