نحوه انتخاب طول پرده مناسب برایپ پنجره های خاص خود

اندازه گیری صحیح بیشتر از آنچه تصور کنید درگیر است.

انتخاب طول پرده مناسب می تواند باعث ایجاد یا خرابی اتاق شود . کتی کورتیس از Kati Curtis Design می گوید ، طراحان حرفه ای برای رسیدن به ابعاد کامل یک قانون سخت و سریع را دنبال می کنند . طراح داخلی توضیح می دهد: "پرده های شما باید زمین را بچرخانند." اما چگونگی دستیابی به این مهم - با اندازه گیری صحیح پنجره و سفارش پارچه - مهمترین چیز برای ایجاد یک فضای تمام شده ساده است . جلوتر ، کورتیس مراحل لازم برای انتخاب طول پرده مناسب برای اتاق شما را توضیح می دهد.

نحوه اندازه گیری برای پرده ها

آویزان شدن پرده های بالاتر و وسیعتر از پنجره مانع از مسدود شدن نور و هوای پنجره های شما در طول روز می شود. در عوض ، از سایه های بافته شده یا خورشیدی نصب شده در داخل قاب استفاده کنید تا هنگام نیاز به سایه اضافه کنید. این باعث می شود پنجره های شما بزرگتر شده و فضای شما روشن تر شود . اما برای پرده ، همه چیز در مورد اندازه گیری مناسب است. کورتیس می گوید: "به طور معمول ، 10 عدد جادویی شماست ، با 10 اینچ بالاتر از تریم و 10 اینچ بازتر از پنجره شما در هر طرف ، مناسب ترین حالت است." "اگر آنقدر عرض ندارید ، آن را از وسط ببرید و در عوض 4 یا 5 اینچ کنید." و اگر با سقف های بالاتر کار می کنید، از آنها برای تعیین محل قرارگیری پرده خود استفاده کنید: "میله یا سخت افزار پرده شما باید در سقف ، درست در زیر قالب تاج قرار داشته باشد ، یا 12 تا 24 اینچ بالای تر و تمیز پنجره باشد."

کورتیس همچنین توصیه می کند چندین اندازه گیری را از قسمت بالایی پرده خود به زمین انجام دهید. او می گوید: "همیشه میدانی را اندازه گیری کنید." " بیشتر خانه ها دارای کف و سقف هستند که در نزدیکی سطح قرار ندارند ، بنابراین مهم است که چندین اندازه گیری در امتداد عرض پرده های خود انجام دهید تا بتوان آنها را برای این کار ساخت."

خرید پرده با طول استاندارد

پرده های استاندارد در سه طول 84 اینچ ، 96 اینچ یا 108 اینچ ارائه می شوند. کورتیس می گوید: "به طور کلی ، شما می خواهید از پرده های استاندارد 84 اینچ دور باشید مگر اینکه سقف بسیار کمی داشته باشید . در اکثر سناریوها به نظر مناسب نمی رسند و در نهایت یک طول ناخوشایند هستند." طول 96 اینچ و 108 اینچ در طیف وسیع تری از فضاهای معمولی کار می کنند. کورتیس پیشنهاد می کند که به هر طول نزدیک به اندازه گیری های شما نزدیک باشد. او می گوید:

"و اگر شک دارید ، بیشتر از اینکه کوتاه بیایید ، در کنار خود خطا کنید." این قانون ثابت است حتی اگر پرده های شما پشت یک مبلمان قرار بگیرند: کورتیس می گوید: "من هرگز سعی نمی کنم آن را جعل کنم." "شما قادر خواهید بود تشخیص دهید زیرا پرده ها از نظر جسمی و دیداری وزن زیادی ندارند."

در حالی که ممکن است بتوانید در اتاقی که قصد دارید آن را دوباره انجام دهید ، پرده های استاندارد تهیه کنید - مانند اتاق بچه ها یا دفتری که به زودی بازسازی می شود - کورتیس پرده های سفارشی را با طول استاندارد در هر شرایط تشویق می کند.

درخواست یک خیاط محلی برای پرده های از پیش ساخته شده سجاف مطابق اندازه گیری های شما راهی مناسب برای بودجه برای دستیابی به ظاهری سفارشی است ، اما همکاری با یک طراح حرفه ای فواید بی شماری دارد. "مردم عموماً نمی دانند چه عواملی در ساخت پنجره های درمانی انجام می شودیا سرمایه گذاری آنها می تواند باشد.

"یک طراح می تواند مطمئن شود که پرده های شما دقیقاً از طول مناسب برخوردار است ، حتی اگر کف شما هم سطح نباشد. به شما کمک می کند تا یک چاپ یا الگوی مناسب برای اندازه پرده و فضای خود را بگذارید و یک محصول تمام شده صیقلی برای شما بگذارید که ارزش هزینه اضافی را دارد. "من توصیه می کنم همیشه با یک طراح کار کنید تا مطمئن شوید مقیاس و الگو با مقیاس پرده و هر چیز دیگری که در اتاق انجام می دهید کار می کند ، "کورتیس می گوید." درمان های پنجره می تواند یک سرمایه گذاری عظیم برای خانه شما باشد و چیزی نیست که بخواهید در آن اشتباه کنید. "

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید