چرت ایده آل چقدر طول می کشد؟

یاد بگیرید چند دقیقه چرت بزنید تا احساس شادی و هوشیاری بیشتری داشته باشید

چرت زدن یا چرت نزدن: این سوال است! ممکن است فکر کنید که گرفتن یک catnap باعث می شود احساس خستگی بیشتر از صرف نظر از آن داشته باشید ، اما این لزوما درست نیست.

نکته کلیدی در بیدار شدن از خواب با یک چرت همه چیز در مورد زمان بندی است. فقط 20 دقیقه تمام آنچه برای بدست آوردن مزایای چرت زدن مانند بهبود هوشیاری ، عملکرد بهتر و روحیه بهتر نیاز دارید ، است. چرتهایی با این طول شما را در کمترین مرحله خواب غیر REM نگه می دارد ، بنابراین بلند شدن و رفتن به جلسه چرت زدن را برای شما آسان می کند. حتماً زنگ هشدار را تنظیم کنید تا زیاد به تعویق نیفتید و همه شیطان را از خواب بیدار کنید.

30 تا 60 دقیقه چرت بزنید و مراحل عمیق خواب را طی می کنید ، جایی که امواج مغزی شما کند می شود و باعث می شود هنگام بیدار شدن احساس پوسیدگی (مثل اینکه خواب خماری دارید) (همچنین به عنوان [sleep_term id = "شناخته می شود) 1236"]). اگر بخواهید برای این مدت چرت بزنید ، اصلا ارزش آن را نخواهد داشت که بخوابید زیرا احتمالاً احساس هوشیاری شما نسبت به قبل از حالت شلیک خارج می شود.

اگر آنقدر خوش شانس هستید که می توانید 90 دقیقه دراز بکشید ، بدن شما باید وقت داشته باشد تا یک چرخه خواب کامل را طی کند ، جایی که از سبک ترین مرحله به عمیق ترین مرحله خواب بروید و دوباره برگردید ، بنابراین شما بیدار شدن احساس تازه شدن پاداش: نشان داده شده است که این مدت خوابیدن باعث تقویت حافظه و خلاقیت می شود.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید