26 رنگ دیوار بهترین اتاق خواب

اگر هنگام انتخاب رنگ دیوار اتاق خواب به برخی ایده ها نیاز دارید ، صدها مورد وجود دارد که می توانید انتخاب کنید. در این قطعه ، ما تعدادی از رنگ دیوار اتاق خواب را ارائه خواهیم داد تا از آخرین باری که نقاشی کشیدید ، به زندگی شما سنجاق کنید یا به راحتی به اتاق خواب خود هاله و شکل ظاهری جدید ببخشید. چند مورد از این گزینه های عالی را در نظر بگیرید.

الهام بخش از رنگ دیوارهای اتاق خواب

پالت کم رنگ

رنگ پریده کسل کننده نیست. این یک دعوت برای ایجاد است. با استفاده از این گزینه ، کنترل کامل نحوه تزئین اطراف دیوارها را در دست دارید. بعلاوه ، هنگامی که می خواهید شب بخوابید ، صدای نرم و تمیز نور را منعکس نمی کند و باعث حواس پرتی نمی شود.

هلو

یک فرش مشکی یا دیوار لهجه ای تیره با هلو ، ترکیبی عالی است که واقعاً در اتاق خواب شما خودنمایی می کند . با سایه آبی کمرنگ یا دیوار لهجه سبز نعناعی عالی است. و تقریباً با هر سایه / متریال مبلمان به خوبی کار می کند. فرش مناسب پرتاب / لهجه ، هر فضایی را گرد هم می آورد.

یاس بنفش

این سایه پاستلی خاموش آرامش بخش و آرام بخش است. این دقیقاً همان چیزی است که شما برای انتخاب بهترین رنگ اتاق خواب برای رنگ آمیزی اتاق خواب خود می خواهید. همچنین با رنگ های سفید ، سیاه ، زرد ، آبی یا هر قطعه هنری دیگری که می خواهید به اتاق خواب خود اضافه کنید به خوبی کار می کند. گزینه ها با این پایان آرامش بی پایان هستند.

بژ کمرنگ

گرم ، ظریف ، همه کاره است و تمیز به نظر می رسد. بژ کسل کننده نیست ، حتی اگر کلمه آن را رنگ پریده جلوی خود داشته باشد. با فضای داخلی واضح و روشن ، و فضای وسیع ، این احساس سبک و هوایی را در اتاق خواب شما ایجاد می کند ، هر وقت پا به آن می گذارید عاشق آن خواهید شد

گل همیشه بهار

اگر رنگ زرد را دوست دارید ، اما سایه مناسبی پیدا نمی کنید ، گل همیشه بهار ممکن است همان سایه باشد! با قطعات لهجه ای آبی و سبز ، یک لامپ / سایه بزرگ بژ کار می کند ، و با سایه های ظریف سفید یا بژ در اتاق خواب به خوبی جفت می شود.

آبی کمرنگ

این برای دکورهای الهام گرفته از ساحل بسیار مناسب است. در اتاق خواب لنگر به دیوار خود اضافه کنید ، یا رنگ های نرم اقیانوسی و قطعات هنری. یا ، مبلمان گرم و قهوه ای را به سراسر اتاق خواب اضافه کنید تا جلوه ای آرام بخش در فضا ایجاد کند. اگر عاشق اقیانوس هستید ، این سایه خوبی برای اتاق خواب شما است.

خاکستری روشن

یک رنگ خاکستری روشن به اتاق خواب شما لبه ای نرم و یخی می بخشد. می توانید آن را با لمس های ظریف و طلایی جفت کنید تا فضا جمع شود. یک دیوار رنگ و لهجه از رنگ زیتونی یا یشم ، برای ایجاد یک شاهکار بصری با این لحن معجزه می کند.

کرم رنگ

این گزینه برای کسانی که دوست دارند خلق کنند بسیار مناسب است. کرم شسته و رفته ، تمیز و کمی تیره تر از سفید است. بنابراین ، اتاق خواب شما اشاره ای به چیزی منحصر به فرد خواهد داشت ، و شما می توانید آن را با هر تکه لهجه یا مبلمان به خوبی جفت کنید.

تم ساحل / شن و ماسه

کنار آب زندگی می کنی؟ ساحل را دوست داری؟ آن را به اتاق خواب خود بیاورید. رنگ شن و ماسه (زرد روشن / برنز) یک گزینه عالی برای رنگ دیوارهای اتاق خواب شما است. آرامش بخش است و به شما کمک می کند تا آرام باشید. این همان چیزی است که شما شب می خواهید ، اینطور نیست؟

سبز نعنایی

تابستان ، رویاها ، اقیانوس ... اینها اندکی از تفکراتی است که با این رنگ به ذهن شما خطور می کند. زیبا و نرم ، در عین حال جسورانه است و توجه را به فضا جلب می کند. می توانید آن را به خوبی با قهوه ای یا مشکی جفت کنید ، بنابراین صرف نظر از مبلمان موجود در فضا ، با این سایه به خوبی جمع می شود.

گرم قهوه ای

با لهجه های طلایی ، حاشیه ها ، بالش های سفید و یک دیوار لهجه آبی آرامش بخش ، شما می توانید هر فضای اتاق خواب را کنار هم قرار دهید. صدای گرم نیز یک اثر آرام بخش ایجاد می کند ، که برای کمک به شما در خواب شبانه بسیار مناسب است.

آبی آسمانی

این سایه آبی یخی بیانیه ای ایجاد می کند ، آرامش بخش است و بر فضا چیره نمی شود. این از نظر چشم آسان است و با سایر رنگهای جسورانه ، رنگ روشن تر یا هر چیز دیگری در میان جفت می شود. یک دیوار بیانیه ای ، یک دیوار لهجه درست کنید یا کل اتاق را به این رنگ آرام بخش بزنید.

نیروی دریایی

این یکی از بهترین رنگ های دیوار اتاق خواب برای ایجاد فضای متعادل اتاق خواب است. این می تواند به عنوان یک دیوار لهجه عمل کند و یک محیط جسورانه و فریبنده را ایجاد کند. با سفید ، خاکستری ، زرد به خوبی کار می کند و با جلب توجه به رنگ عمیق از فاصله ، فضا را نقطه گذاری می کند.

رژگونه صورتی

گل رز غبارآلود ، رنگ های بنفش ، رنگ های کرمی و لهجه های بژ ظریف ، به جمع شدن این فضا کمک می کند. این سبک ، آرامش آور است و لنگر زنگوله ای را برای مبلمان و قطعات لهجه ای که برای افزودن به اتاق خواب انتخاب می کنید ایجاد می کند.

رویای بنفش

کلمه رویا در عنوان است ، باید برای اتاق خواب شما خوب باشد ، درست است؟ سایه روشن بنفش آرامش بخش و جذاب است. به خوبی با رنگ مشکی یا قهوه ای جفت می شود ، بنابراین می توانید قطعات و مبلمان عالی را برای فضا انتخاب کنید ، براساس اولویت شخصی هنگام تغییر دکوراسیون.

سبز

رنگ روشن چشم نواز است و فقط با نگاه کردن به آن خوشحال خواهید شد. چه اتاق خواب بچه ها باشد و چه اتاق خواب خودتان ، اگر به پاپ ، تازه و روح انگیز نیاز دارید ، در انتخاب رنگ دیوارهای اتاق خواب دیگر نگاه نکنید.

 قرمز پر رنگ

پررنگ است ، اما ظریف است. با دکوراسیون مشکی ، سفید ، قهوه ای و حتی خنثی در اتاق خواب عالی به نظر می رسد. یک دیوار لهجه درست کنید یا بزرگ شوید و تمام اتاق خواب را به این رنگ رنگ کنید.

سبز زمردی

اتاق خواب شما ظاهر می شود. این غنی ، جذاب ، گرم است و احساس شادی را در همان نفس ایجاد می کند. به خوبی با رنگ سفید یا قهوه ای جفت می شود و زمینه مناسبی برای قطعات هنری بی نظیر شماست.

سفید روشن

هیچ چیز تمیزتر یا جذاب تر به نظر نمی رسد. به علاوه ، این یکی از بهترین رنگ های دیوار اتاق خواب برای ذهن و روحیه خلاق است. این بوم شما است و شما می توانید قطعات / دکورهای دیگری را برای برجسته کردن این رنگ پررنگ و پررنگ انتخاب کنید.

سبز مریم گلی

مریم گلی یک گزینه عالی برای سقف ، پیرایش حاشیه یا کل اتاق خواب است. آرامش بخش ، زیبا ، هیجان انگیز است و به باز شدن فضا کمک می کند. آن را با سایه های مختلف قهوه ای جفت کنید تا در فضای اتاق خواب خود احساس بیرونی داشته باشید.

نقره درخشان

رنگ تک رنگ با کفپوش چوبی ، مبلمان چوبی تیره یا دیوار لهجه ای آبی کاملاً مناسب است. این واقعا یک فضای زندگی تمیز و ظریف ایجاد می کند.

بنفشه

برای کسانی که نمی خواهند بر یک اتاق خواب چیره شوند ، این یک انتخاب عالی است. این نور ، آرامش بخش است ، با سایه روشن تر به خوبی کار می کند و شما می توانید کل اتاق خواب را بنفش یا چند دیوار لهجه به این رنگ رنگ کنید تا فضا جمع شود. این ظریف است و به خوبی با لایه بندی کار می کند.

سیاه پررنگ

این مظهر شیک و شیک است. رنگ سیاه ، سر تابلوها ، دیوارهای لهجه ای و یک حاشیه سفید کوچک در امتداد تخته کف ، واقعاً اتاق خواب شما را برای بقیه خانه متمایز می کند.

زرد خامه ای

زرد خامه ای به شما کمک می کند هر وقت پا به اتاق خواب می گذارید احساس خوشبختی و گرما کنید. دیوارها ظاهر می شوند ، و می توانید رنگ ها را برای کمک به تعادل در روشنایی در تناژها / رنگ های تیره تر با سایه ها ، لامپ ها و مبلمان اضافه کنید.

تخته سنگ خاکستری

مقداری مبلمان قهوه ای رنگ ، موکت های مخمل خواب دار و یک پنکه سقفی به رنگ قهوه ای تیره به داخل آن بیندازید ، و اتاق خواب شما مانند چیزی خارج از یک مجله به نظر می رسد.

قهوهای مایل به زرد

اگر می خواهید در اتاق خواب تعادل برقرار شود این گزینه عالی است. دیوارهای مخالف را به رنگ قهوه ای رنگ کنید و دیوارهای برجسته سایه ای تیره یا آبی تیره برای ایجاد پاپ اضافه کنید. شما از پایان کار ، و اینکه اتاق خواب شما چقدر جسورانه به نظر می رسد ، لذت خواهید برد.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید