فضاهای کوچک ، راه حل های عالی

با استفاده از کمی خلاقیت می توانید فضاهای کم را متحول کنید. در این مقاله جالب ایده هایی را کشف کنید که به شما الهام می گیرند.

  • کنتراست رنگی ضروری است
  • کلید ایجاد یک آشپزخانه قدیمی
  • استفاده از تصاویر افراد مشهور در دکوراسیون منزل

برخی از مناطق در خانه ها می توانند چالش های تزئینی ایجاد کنند ، مانند ستون ها و دیوارهای شیب دار. با این وجود ، همه آنها توانایی ارائه عملکردی را دارند که احتمالاً تصور نمی کردید.

ما تصمیم گرفتیم سعی کنیم راه حل هایی برای همه آن فضاهای دشوار پیدا کنیم تا از هر سانتی متر از خانه شما استفاده کنیم. برای یافتن ایده هایی برای حل مشکلات ذخیره سازی و دکوراسیون خود به مطالعه ادامه دهید.

فضاهای ایده آل

اگر گوشه ای دارید نگران نباشید. می توانید یک منطقه مناسب برای مطالعه یا کار در آنجا ایجاد کنید! تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که یک میز یا میز تحریر را در شکاف و چندین قفسه در ارتفاعات مختلف قرار دهید که می توانید برای ذخیره هرچه دوست دارید استفاده کنید.

اکنون ، شما فقط به صندلی مناسب ، گیاه ، چراغ و ویلا احتیاج دارید! این گوشه کوچک فضای مناسبی برای تمرکز و مطالعه شما خواهد بود.

آن فضای زیر پله ها

اگر راه پله ای با فضا دارید ، باید از آن استفاده کنید. یک روش خوب برای انجام این کار نصب قفسه کفش است . به این ترتیب از شلوغی در کمد خود جلوگیری کرده و از این اینچ های اضافی بهره خواهید برد.

و اگر عاشق شراب هستید ، می توانید با تهیه کابینتی با جداکننده های بطری ، انبار اختصاصی کوچک خود را نیز در آنجا داشته باشید.

فضاهای دشوار - سقف های شیب دار

اگرچه اتاق زیر شیروانی از جذابیت خاصی برخوردار است ، اما استفاده 100 درصدی از آن دشوار است. با این حال ، گزینه ها بی پایان هستند. آنها از قرار دادن یک کمد لباس سفارشی در پایین ترین منطقه ، ایجاد یک آلاچیق زیبا برای لذت بردن از ستاره ها یا ایجاد یک منطقه بازی برای فرزندان شما هستند.

گوشه ها - فضاهای دشوار

اگر دستشویی کوچکی دارید و نمی دانید چگونه از آن حداکثر استفاده را ببرید ، از گوشه و کنار استفاده کنید! مبلمان گوشه ای می تواند راهی عالی برای بدست آوردن چند پا باشد. در یادداشت دیگری ، اتاق نشیمن شما ممكن است مملو از فضاهای دشوار باشد.

اگر این مورد باشد ، یکی از ایده هایی که بیشتر از همه دوست داریم نصب شومینه است. آره! می توانید اجاق گاز پلت را انتخاب کنید که نصب آن بسیار آسان است و گرمای زیادی از آن ساطع می شود. 

اگر آشپزخانه شما کوچک است ، از یک دیوار رایگان برای آویز کردن لوازمی مانند ملاقه ، آبکش و حتی بعضی از قابلمه ها و قابلمه ها بهره مند شوید . همچنین ، می توانید یک تخته چوبی نصب کنید که به عنوان نوار صبحانه عمل می کند و به شما کمک می کند تا کمی فضای پیشخوان را پاک کنید.

مبلمان چند منظوره

اگر فضای دشوار و کوچکی دارید می توانید با مبلمان خلاق باشید. ما مثلاً سر تخته هایی با قفسه های جانبی را برای قرار دادن کتاب دوست داریم. علاوه بر این ، مبل های دارای فضای ذخیره سازی مخفی می توانند به شما کمک کنند تا اتاق نشیمن خود را مرتب نگه دارید.

خشک کن و وسایل بزرگ را در فضاهای کوچک را چه کار می کنم؟

خشک کن وسایلی هستند که فضای زیادی را اشغال می کنند. یک ایده خوب این است که یک کمد سفارشی برای آنها درست کنید و آنها را کنار هم قرار دهید ، بنابراین هر آنچه برای انجام لباسشویی نیاز دارید را در اختیار دارید.

اگر فضای کافی دارید ، قفسه ها و میله ای بگذارید تا آویزهای مانتو را آویزان کنید. به این ترتیب گوشه اتوی کاملی خواهید داشت.

سالن ورودی

هر چقدر ورودی خانه شما باریک باشد ، سالن ورودی شما می تواند از بسیاری جهات مفید باشد. یک کمد کوچک برای نگهداری مانتوها (یا یک قفسه کت دیواری) ، یک قفسه کفش ، و یک نیمکت با فضای ذخیره سازی که به شما امکان می دهد برای در آوردن کفش ها و نگهداری آنها در داخل بنشینید ایده های خوبی برای این فضا هستند.

از راهروها استفاده کنید

طبق تعریف سالن ها فضای دشواری هستند. با این حال ، شما احتمالاً بندرت در مورد آنها فکر می کنید. می توانید یک کتابخانه نصب کنید که فقط 11 اینچ عمق دارد. اگر سالن به اندازه کافی عریض باشد ، می توانید چند کابینت را روی دیوار مقابل قرار دهید.

هیچ فضای دشواری وجود ندارد. شما فقط باید از تخیل خود استفاده کنید. با کمی خلاقیت ، قادر خواهید بود از هر سانتی متر از خانه خود استفاده کنید.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید