چگونه یک اتاق خواب را سازگار با محیط زیست کنیم

به جای طلا ، بازی های المپیک و پارالمپیک 2020 2020 "سبز" می شوند زیرا تخت ورزشکاران از مقوای قابل بازیافت ساخته می شوند. به علاوه ، تشک های تختخواب از مواد پلی اتیلن تشکیل شده اند که پس از وقایع دوباره برای محصولات پلاستیکی استفاده می شوند.

با بیش از 18،00 تخت برای المپیک و 8،00 تخت برای بازی های پارالمپیک ، سازمان دهندگان توکیو مطمئناً دوستدار محیط زیست هستند - حتی مدال ها و مشعل المپیک از مواد قابل بازیافت ساخته شده اند!

یافتن راه هایی برای "سبزتر" شدن اهمیت بیشتری پیدا می کند. ما شاهد افزایش فنجان ها و بطری های قابل استفاده مجدد و کاهش ضایعات آشپزخانه هستیم ، بنابراین دیدن صنعت تختخواب با مسئولیت بیشتری در بخش خود برای تلاش برای آینده ای پایدارتر و با بهره وری از منابع ، بسیار جالب است.

چگونه می توانم اتاق خواب خود را سازگار با محیط زیست سازم؟

در حالی که ما تختخواب های مقوایی را برای سازگار با محیط زیست اتاق خواب شما پیشنهاد نمی کنیم ، شما می توانید چند تغییر ساده انجام دهید تا یک فضای "سبزتر" برای خواب داشته باشید ...

خرید تشک خود را در نظر بگیرید. افزایش بازیافت تشک و تشویق طراحی پایدارتر اعلام کرده شده است. بازیافت تشک در کل انگلستان و سایر کشور ها در سالهای اخیر به طور قابل توجهی افزایش یافته است. روی تشک ها به دنبال برچسب تایید شده NBF ما باشید. شما همچنین می توانید برای یافتن تشک هایی که از مواد بازیافتی استفاده می کنند یا فاقد مواد شیمیایی FR هستند.

ملافه های پایدار. ما تختخواب ها را بررسی کرده ایم اما ملافه ها چطور؟ مواد ارگانیک مانند پنبه ، پشم ، ابریشم ، بامبو یا کنف را انتخاب کنید. همچنین می توانید PJ های دوستدار محیط زیست را نیز انتخاب کنید!

روشنایی خود را عوض کنید. به سمت لامپهای سازگار با محیط زیست مانند LED ، CFL یا رشته ای هالوژن بروید زیرا آنها از انرژی کمتری استفاده می کنند. لازم نیست همه این کارها را یک باره انجام دهید. فقط یک لامپ موجود را جایگزین یک لامپ با مصرف انرژی کنید. همچنین به یاد داشته باشید وقتی کسی در اتاق نیست چراغ ها را خاموش کنید!

گیاه چت گیاهان خانگی احیا می شوند و درست هم هست. آنها برای سطح رطوبت ، فیلترهای آلاینده های هوا و برخی اکسیژن تولید می کنند

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید