تختخواب ایده آل برای اتاق خواب های کوچک

اتاق های خواب کوچک می توانند یافتن تختخواب بی نقصی را که در چنین فضای محدودی جای بگیرد دشوار سازند. خوشبختانه ، ما مجموعه گسترده ای از فریم های تخت خواب چوبی داریم که برای اتاق خواب های کوچک مناسب هستند ، به گزینه های احتمالی ما نگاهی بیندازید:

 

فریم های تخت خواب کم جا

تختخواب های کم جا برای اتاق خواب هایی طراحی شده اند که دارای سقف محدود مانند سقف اتاق زیرشیروانی هستند. ساختار تخت ها به این معنی است که آنها چند سانتی متر از زمین نشسته اند ، به این معنی که در معرض افتادن از رختخواب و صدمه زدن به خود آسیب پذیری کمتری خواهید داشت.

فضا بهینه ساز فریم های تخت خواب

 

فضایی بهینه ساز تخت یک فضای صرفه جویی جایگزین به طرح اولیه از برخی از تخت های چوبی هستند. تفاوت طراحی محافظ فضا با طرح اصلی قاب تختخواب این است که تشک روی تخت محافظ فضا بیشتر از اینکه در داخل آن قرار بگیرد ، روی قاب قرار دارد.

تختخواب مدرن یک انتخاب خارق العاده برای اتاق خواب های کوچک است زیرا دارای یک هدف دو منظوره است. در طول روز می توانید از آن بعنوان مبل و پشتی استفاده کنید و در عین حال قابلیت استفاده به عنوان تخت چوبی در شب را داشته باشید. برای اتاق های خواب مهمان ، اتاق خواب کوچک و اتاق خواب اصلی به طور یکسان ایده آل است.

تختخواب مدرن با خرید یک تخت کامل یک جایگزین مناسب برای تأمین مقدار زیادی از فضای کف است. چندین تخت خواب وجود دارد که برای اتاق خواب های کوچک ایده آل هستند و همه آنها می توانند متناسب با دکوراسیون اتاق شما باشند.

کاج اسکاندیناوی جامد تنوع رنگی بیشتری را امکان پذیر می کند ، در حالی که چوب های سخت برای کسانی که می خواهند زیبایی بیشتری داشته باشند بهتر است. ما در صورت داشتن مبلمان چوب سخت دیگر در اتاق خواب ، استفاده از چوب سخت را به شما پیشنهاد می کنیم تا موضوعی ثابت را در اتاق خود حفظ کند.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید