با این 5 مورد تزئینی اتاق نشیمن خود را مثبت کنید

اتاق نشیمن یکی از پرکاربرد ترین ترین فضاهای خانه شماست. به آرامی بین یک منطقه کاری ، سالن خانوادگی ، فضایی برای سرگرمی دوستان و خانواده ، یک گوشه آرام برای شام و یک فیلم یا حتی فقط فضایی که برنامه های تنبل یکشنبه شما را پشتیبانی می کند ، جابجا می شود. ما غالباً در مورد آشپزخانه قلب خانه صحبت می کنیم ، اما وقتی صحبت از دفعات استفاده می شود، اتاق نشیمن در آن قسمت قرار دارد.

همانطور که از نامش پیداست ، این مکان همان جایی است که شما در آن زندگی می کنید ، کار می کنید و بازی می کنید ، به همین دلیل است که باید به همین روش نیز طراحی شود. تهیه برخی از وسایل تزئینی سرگرم کننده و دمدمی مزاج برای اتاق نشیمن می تواند فضای مثبت را تقویت کرده و فضایی را ایجاد کند که به شما احساس راحتی و رضایت می دهد.

با گذشت سال گذشته از تعادل ، و با یافتن روش هایی برای زیبایی بخشیدن به زندگی خود در حالی که تنها در خانه است ، ایجاد احساس خوشبختی و مثبت در خانه بسیار حیاتی است. از مکانی که دوست داشتیم در پایان یک روز طولانی به آنجا برگردیم ، به تنها فضای ما برای کار ، خواب ، بازی و شام رفته است. در هیچ دهه گذشته ، هیچ چیز به اندازه همه گیری بر خانه های ما تأکید نکرده است.

ایجاد یک خانه روحیه بخش در خانه ارتباط زیادی با سلامت روحی و جسمی خود ، روابط شما و میزان رضایت شما دارد ، اما قطعاً روش های زیادی وجود دارد که در آن خانه شما می تواند هر زمان که به آن احتیاج داشته باشید باعث افزایش سریع روحیه شود. با افزودن برخی وسایل تزئینی ساده برای اتاق نشیمن خود، شما فضا را با لرزش های مثبت تزریق خواهید کرد که ناخودآگاه شما را در تمام فعالیت های روزمره خود هدایت می کند. نیازی به گفتن نیست ، آنها بسیار عالی به نظر می رسند! بنابراین در اینجا تعدادی از جالب ترین و جذاب ترین وسایل تزئینی برای اتاق نشیمن شما آورده شده است.

1. دکوراسیون اتاق نشیمن - گیاهان

تقریباً هیچ کاری نمی تواند کاری را که گیاهان و گل ها انجام می دهند انجام دهد. این سبزیجات طبیعی قدرت بالا بردن روحیه ، پاکسازی و تصفیه محیط خانه شما را دارند ، سموم و مواد شیمیایی را از محصولاتی که روزانه استفاده می کنید جذب کرده و گوشه های کسل کننده را به راحتی زنده می کنند. آنها ممکن است در گوشه ای به نظر برسند که خونسرد و متین هستند ، اما میزان اهمیت آنها برای داشتن سلامت روحی و جسمی را دست کم نگیرید.

مراقبت از گیاهانی مانند Monstera ، Snake Plant ، Areca Palm ، Peace Lily و Money Plant بسیار آسان است و همه آنها آلاینده ها را جذب می کنند و اکسیژن را در محیط اطراف آزاد می کنند و هوای مواد شیمیایی مضر را که ممکن است تنفس کنید جارو می کنند. این بهترین و کم نگهدارنده ترین دستگاه تصفیه هوا است!

اگر یک انگشت شست سبز هستید ، می توانید با این کار یک قدم جلوتر بروید و یک باغ کوچک اتاق نشیمن با گلدان های گیاهان و سبزیجات ایجاد کنید که می توانید رشد کرده و مصرف کنید . آلوئه ورا ، گوجه فرنگی ، نعناع ، چیلیس و گشنیز تنها برخی از خوراکی هایی هستند که می توانید از پنجره اتاق نشیمن خود گلدان ، آب دهید و بیرون بیاورید. خوردن غذای سالم و گیاهی یکی از بهترین راه ها برای داشتن احساس خوب در مورد ذهن و بدن است ، و چه روشی بهتر از این با داشتن یک مزرعه کوچک در پنجره اتاق نشیمن .

 

2. دکوراسیون اتاق نشیمن - نورپردازی

هیچ فضایی در خانه شما بدون نور مناسب نمی تواند خوب و زیبا به نظر برسد. یک طراحی ایده آل برای خانه می تواند طرحی باشد که در آن نور طبیعی در طول روز ریخته شود و با فرا رسیدن شب ، هوا کم شود. برای اینکه بتوانید کار کنید ، آشپزی کنید ، به کارهای خانوادگی بپردازید ، کارهای روزمره خود را بخوانید یا آنها را انجام دهید ، نورپردازی خوب یک الزام است.

این همچنین راهی است که می توانید یک ویژگی تزئینی شگفت انگیز را به خانه وارد کنید و هر گوشه و کور کسل کننده را روشن کنید. شما می توانید مجموعه ای از لامپ های مختلف را به خانه خود بیاورید. از نورافکن ها و لوسترها گرفته تا لامپ های میز و چراغ های محیطی. از اینها نه تنها به عنوان واسطه برای روشنایی محیط اطراف بلکه به عنوان وسایل تزئینی برای اتاق نشیمن خود استفاده کنید.

3. دکوراسیون اتاق نشیمن - بالش

بالشها راحتی کاملاً راحت ، معرفی به طرز حیرت انگیزی در هر سبک طراحی ، کار با آنها بسیار آسان و همیشه مفید هستند! خواه شما گره چرانی باشید که برای در آغوش کشیدن به بالش احتیاج دارید ، خواننده ای که یک تکیه گاه نرم و مضاعف را ترجیح می دهد ، مادری که کودک خود را روی بالش در دامان خود می خواباند یا اینکه فقط می خواهید یک مهمانی بالش را تنظیم کنید ، این موارد تزئینی خوش فرم برای شما اتاق نشیمن یکی از موارد ضروری است.

چند منظوره بودن آنها به کنار ، آنها در طیف وسیعی از چاپ ، الگوها ، مواد ، بافت ها ، اشکال ، اندازه ها و رنگ ها وجود دارند - گزینه ها واقعا بی پایان هستند. بنابراین بالش را دیوانه کنید و آنها را برای لمس راحتی و گرما وارد اتاق نشیمن خود کنید. بالش ها یک وسیله تزئینی عالی برای اتاق نشیمن شما هستند. علاوه بر این ، آنها با هر طراحی داخلی و سبک متناسب هستند. 

 

4. دکوراسیون اتاق نشیمن - هنر

یافتن یک هنر و هنرمند واقعاً خوب یک چشم دقیق را می طلبد ، اما شما مجبور نیستید که به دنبال نوع هنری مناسب برای خانه خود باشید. هنر آن عنصر دکوراسیونی است که با هیچ چیز در اطراف خود - افراد ، طراحی خانه ، رنگبندی یا حتی محل قرارگیری آن ارتباط ندارد. تنها چیزی که مهم است این است که شما چگونه آن را تفسیر می کنید و در مورد آن دوست دارید. این واقعیت که هنر بسیار ذهنی است ، آن را کاملاً فردگرا می کند و می تواند یک عامل تمایز واقعی بین خانه شما و دیگران باشد.

به آنجا بروید را انتخاب کنید که به شما احساس خوبی می بخشد - نقاشی ، مجسمه ، کارهای چوبی ، حتی وسایل مبلمان که دو برابر هنر می شوند! همه اینها به انتخاب شخصی مربوط می شود ، که این مورد را به یکی از موارد تزئینی مورد علاقه اتاق نشیمن تبدیل می کند.

 

5. دکوراسیون اتاق نشیمن - همه چیز شخصی

چه چیزی یک اتاق نشیمن را به طور خاص ایجاد می کند؟ خب ، علاوه بر این که شما در آن زندگی می کنید و از آن استفاده می کنید ، این چیزهای کوچک است که می تواند در اتاق نشیمن بیانیه شود. یکی از بهترین وسایل تزئینی برای اتاق نشیمن شما مجموعه ای از یادگاری های شخصی است.عکس ، هنر DIY ، گلدان گل که در کلاس سفالگری ساخته اید یا سوغاتی ای که در تعطیلات به یاد ماندنی برداشته اید. هر یک از اینها می تواند یک انتخاب فوری در یک روز کسل کننده باشد و به همان اندازه یک عنصر تزئینی برای اتاق محسوب می شود. بنابراین ادامه دهید و با معرفی چیز مثبت و شخصی آن خاطرات را زنده کنید.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید