چرا مردم در خواب صحبت میکنند؟

صحبت کردن در خواب ، به خصوص برای بچه های جوان معمول است. چه خبر است ، و آیا باعث نگرانی است؟

صحبت در خواب یک اتفاق معمول است. طبق  آکادمی پزشکی خواب آمریکا ، حدود 50 درصد کودکان خردسال در خواب صحبت می کنند. در بزرگسالان ، این میزان حدود 5 درصد است. صحبت در خواب به طور مساوی در زنان و مردان رخ می دهد و همچنین به نظر می رسد در خانواده ها نیز جریان دارد.

غیر از این واقعیت که صحبت کردن در خواب ممکن است شریک زندگی شما را ناراحت کند ، معمولاً جای نگرانی کمی وجود دارد. اما فقط چرا مردم در خواب صحبت می کنند؟

 

چگونه صحبت کردن در خواب را تعریف می کنید؟

اصطلاح پزشکی برای صحبت کردن در خواب، اختلال است. این یک اختلال خواب در نظر گرفته می شود که می تواند در هنگام جابجایی بین مراحل خواب اتفاق بیفتد ، مانند بین بیداری و خواب ، یا خواب سبک و خواب REM ، که در طول شب اتفاق می افتد و با حرکات سریع چشم ، خواب بیشتر و حرکات بدنی همراه است. به عنوان گره خوردن.

 

علت خوابیدن چیست؟

دلیل اصلی آن یک رمز و راز است ، اما شایعترین مقصر استرس ، اضطراب ، بیماری و تب و یک اختلال خواب مانند آپنه خواب است. اکثر مردم نمی دانند که در خواب صحبت می کنند.

 

چه کسی احتمال بیشتری دارد که در خواب صحبت کند؟

این وضعیت خوش خیم به طور کلی احتمال دارد افراد زیر 25 سال را تحت تأثیر قرار دهد و در کودکان ، اغلب با مشکلات خواب دیگر مانند وحشت در خواب همراه است.

 

مردم وقتی در خواب صحبت می کنند چه می گویند؟

خوابیدن می تواند از صداهای تعریف نشده گرفته تا جملات کامل ، حتی زمزمه یا آواز باشد. این قسمت معمولاً بیش از 30 ثانیه در هر قسمت طول نمی کشد ، اگرچه برخی از افراد ممکن است اپیزودهایی را در طول شب تکرار کنند.

 

آیا راهی برای توقف صحبت در خواب وجود دارد؟

از آنجا که صحبت در خواب تمایل به اپیزودیک و خوش خیم بودن دارد ، تحقیقات زیادی در مورد علل یا درمان آن انجام نشده است. اما کاهش استرس قبل از خواب با فعالیت های سبک مانند یوگا ، مدیتیشن ، تمرینات تنفس عمیق یا آرامش عضلانی پیش رونده ممکن است به کاهش احتمال وقوع آن کمک کند.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید