راهنمای و نحوه تزئین طراحی ساحلی

این که آیا شما در نزدیکی اقیانوس زندگی می کنید یا فقط به دنبال فضاهای داخلی هستید که نشان دهنده احساس نسیم و شبیه ساحل است ، ممکن است سبک طراحی ساحلی درست در کوچه شما باشد. ما با طراحان داخلی متخصص در فضاهای ساحلی صحبت کردیم که رنگهای کلیدی ، عناصر طراحی و نکات مربوط به یک ظاهر طراحی را در هنگام تغییر دکوراسیون منزل خود در نظر داشته باشند.

 

سبک طراحی ساحلی چیست؟

طراحی ساحلی با انعکاس عناصر طبیعی ساحلی - موج سواری ، ماسه و آسمان - در خانه از طریق رنگ و بافت مشخص می شود. اغلب با سبک طراحی دریایی اشتباه گرفته می شود.

 

سبک طراحی ساحلی

 "سبک ساحلی همه مربوط به آن احساس آرامش و سرگرمی است که از نزدیکی به آب دریافت می کنید." و ظاهر خود چیز جدیدی نیست. " امی لوفرینک " طراح توضیح می دهد: "طراحی ساحل قرن ها وجود داشته است ، عمدتا به این دلیل که مردم در خانه خود کنار دریا یا کنار دریا تزئین می کردند ." طراح این سبک که در اواخر قرن نوزدهم در همپتونز سرچشمه گرفت ، راه خود را در سراسر کشور باز کرد ، اما بسته به منطقه شکل های متفاوتی به خود می گیرد.سهام او می گوید: "در خانه های سنتی شمال ، چوب تیره لاک زده ای را خواهید دید که ظاهر آن را نشان می دهد." "در جنوبی ، ممکن است چوب های روشن تری را در آنجا مشاهده کنید که از آب نمک و هوا خاکستری شده اند. به آب و هوای گرم فلوریدا و کالیفرنیا بروید و طرح ساحلی با الهام از مناطق گرمسیری را پیدا کنید."

"با گذشت زمان ، این ظاهر کمتر تحت اللفظی قرار گرفته است و بیشتر تفسیری کلی از طراح یا صاحب خانه و نحوه انتخاب آنها برای ورود به خارج ، صرف نظر از خانه ای که در یک مکان ساحلی واقع شده است ، ایجاد شده است."

 

اتاق خواب ساحلی 

طراحان می گویند زیبایی ساحلی با استفاده از چند خانواده رنگ خاص مشخص می شود. طراح نیکول مارتل توضیح می دهد: "هر کسی می تواند طرح ساحلی را فقط با استفاده از رنگ های مناسب به فضای خود بیاورد ." "شما هرگز نمی توانید با رنگ های خنثی اشتباه کنید ، اما اگر به دنبال چیزی کمی سرگرم کننده تر هستید ، سعی کنید از رنگهای روشن و دلپذیر با رنگهای آبی ، یا رنگهای مختلف آبی و سبز استفاده کنید (فکر کنید شیشه دریا)." کاپ این فلسفه کلی را هنگامی که اشاره می کند "رنگها به سبک ساحلی از آب گرفته می شوند: خلاصه ماسه ، ابرها و دریا" را خلاصه می کند.

در حالی که می خواهید راه های خود را با چاپ های جسورانه مانند پلنگ و ایکات کنار بگذارید ، می توانید از بازی با الگو لذت ببرید ، "پارچه های راه راه همیشه راهی عالی برای تکیه به آن ظاهر ساحلی است."

 برای کسانی که خانه ای را بازسازی می کنند توصیه می کند تا نمای ساحلی را منعکس کند. او می گوید: "من عاشق کفهای بلوط سفید تخته ای گسترده هستم." "من همچنین عاشق کابینت ها و مبلمان بلوط سفید اره بریده یا یک چهارم اره هستم. ساج همچنین یک ماده عالی برای خانه های سبک ساحلی است." واقع در آب؟ کسانی که از ابتدا خانه ای می سازند ممکن است مایل به اجرای طرح "خانه وارونه" باشند ، که اغلب "به منظور پاسخگویی به بزرگترین و بهترین نمایها و همچنین محافظت از سازه در برابر محیط های سخت" اجرا می شود. به این عبارت به خانه هایی اشاره می کند که در آنها اتاق خواب ها در سطح پایین قرار دارند و آشپزخانه و اتاق نشیمن در طبقه بالا قرار دارد.

هنگامی که چند رنگ آرامش بخش را انتخاب می کنید که از آنها برای راهنمای طراحی دکوراسیون خود استفاده می کنید ، وقت آن است که بر آنچه مارتل دو بازیگر اصلی در طراحی ساحلی می داند تمرکز کنید: نور و بافت. او توضیح می دهد: "بسیاری از افراد از نورپردازی غافل می شوند ، اما در طراحی ساحلی ما آن را به عنوان یک عنصر مهم می بینیم." "ما عشق را به استفاده چوبی مهره یا کاپیز لوستر و سرگرم کننده سکنکس با عناصر ساحلی به اتاق که پرنیان کامل ساحلی."

 البته ، این نوع چراغ ها بافتی خوشایند را برای یک فضا به ارمغان می آورند ، اما راه های دیگری نیز برای افزودن فریب وجود دارد. "به پایان کار چوب روی مبلمان و لوازم جانبی ، سایه های رومی چوبی بافته شده ، فرش های سیزال یا جوت ، کاغذ دیواری پارچه ای چوبی فکر کنید. امکانات بی پایان است." کاپ موافق است. او می گوید: "من دوست دارم بافت های طبیعی مانند جوت ، پنبه و سنگ آهک را به ارمغان بیاورم تا به این حالت آرامش بخشیده و احساس کنم که در تعطیلات هستید."

تشویق می کند که از ترکیب همه چیز نترسید. "در یک فضا با هم ترکیب و مطابقت دهید تا واقعاً ظاهر را به خانه ببرید.

 

نکات تزئین

در واقع نزدیک ساحل نیستید؟

در هنگام انتخاب آثار هنری و لوازم جانبی ، تمایز مهمی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.  "ساحلی را با دریایی اشتباه نگیرید." "لنگرها ، صدف های دریایی و نوارهای کابانا گره ای از طراحی دریایی هستند ، نه طراحی ساحلی. با دکوراسیون خود کیت نباشید."

 

طراحی داخلی آشپزخانه ساحلی 

و در حالی که اتاق های سبک ساحلی را می توان در هر مکانی لذت برد ، عوامل خاصی را باید در هنگام تزئین خانه ای که واقعاً در کنار اقیانوس قرار دارد ، در نظر داشت. کوپ می گوید: "سبک ساحلی با پارچه ها و منسوجات رویکردی آرام دارد." "شما قطعاتی را می خواهید که خوب پوشیده شوند و با لباس های حمام خیس و ازدحام بچه ها آسیب نبینند."

آخرین و مهمترین نکته این است که در مورد راه هایی که می توانید از طرحی استفاده کنید که طراح کورتنی تارت الیاس از آن به عنوان "زندگی بدون دردسر " یاد می کند. او توضیح می دهد ، "زندگی در جنوب و نزدیک آب به این معنی است که تمرکز زیادی روی فضاهای بیرونی/داخلی وجود دارد ." در نتیجه ، او می افزاید: "مطمئناً تمایلی وجود دارد که طبیعت آرامش بخش فضای باز را به داخل بیاورد و مرز بین این دو را حذف کند. من معتقدم که این احساس یا میل چیزی است که واقعاً به بلند شدن سبک ساحلی کمک کرد."

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید