7 نکته طراحی فوق العاده ساده و ارزان برای تازه کردن خانه

تغییر دکوراسیون یا طراحی مجدد خانه شما نباید گران باشد. برخلاف تصور رایج، راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید خانه خود را بدون تخلیه حساب بانکی خود تجدید کنید. نکته کلیدی شناسایی مناطقی است که باید با آنها برخورد کرد و از استراتژی های مقرون به صرفه استفاده کرد.

با فکر کردن به اینکه کدام اتاق در خانه شما به عنوان نقطه کانونی عمل می کند، شروع کنید. در اکثر خانه ها، آشپزخانه و اتاق نشیمن بیشترین فعالیت را به صورت روزانه دارد. به این ترتیب، شما می خواهید با این اتاق ها شروع کنید. سایر مناطق کلیدی که باید در نظر بگیرید عبارتند از حمام، اتاق خواب اصلی ، و ایوان ها یا فضاهای نشیمن در اتاق.

طراحی مقرون به صرفه از شما می‌خواهد روی اتاق‌هایی تمرکز کنید که حداکثر بازده سرمایه‌گذاری شما را داشته باشند و در عین حال اتاق‌های کم ترافیک را به حال خود رها کنید. با شروع با اتاق های ذکر شده در بالا، برخی از نکات زیر را در نظر بگیرید:

1. دیوارها را دوباره رنگ آمیزی کنید

اگر به دنبال تغییر کل ظاهر یک اتاق هستید. یا می خواهید اتاق را به شکوه قبلی خود بازگردانید. یکی از قدرتمندترین کارهایی که می توانید انجام دهید، رنگ آمیزی مجدد است. یک لایه رنگ تازه می تواند به اتاق جان ببخشد و ظاهر فضا را کاملا دگرگون کند. این امر مخصوصاً زمانی صادق است که از یک سر چرخه رنگ به انتهای دیگر می روید. اگر مطمئن نیستید که یک رنگ خاص در یک اتاق چه چیزی را می پسندد، می توانید از یکی از بسیاری از ابزارها یا برنامه های نقاشی مجازی آنلاین استفاده کنید. این یکی از بنجامین مور مفید است. به سادگی از اتاق عکس بگیرید، آن را در سایت آپلود کنید و رنگ رنگ خود را انتخاب کنید.

2. یک دیوار گالری ایجاد کنید

دیوارهای خانه شما فرصتی عالی برای جلب توجه به سمت بالا و به حداکثر رساندن فضای بصری در یک اتاق مشخص است. متأسفانه بسیاری از افراد از فضای دیوار استفاده ناکافی می کنند. برای طراحی مجدد ارزان و موثر، بر استفاده از این حوزه تمرکز کنید.

یک ایده فوق العاده ساده ایجاد یک دیوار گالری و تبدیل آن به نقطه کانونی اتاق نشیمن است. اگر با دیوارهای گالری آشنا نیستید، آنها چیدمان های منحصر به فردی از قاب های دیواری مختلف هستند. ظاهر نهایی کلاژی از اشکال، اندازه ها و رنگ های مختلف است. اگر در آپارتمان اجاره ای زندگی می کنید که در آن میخ زدن به دیوار گزینه ای نیست، از نوار چسب رنگی برای قرار دادن پوستر، عکس و غیره استفاده کنید.

3. مبلمان را دوباره مرتب کنید

گاهی اوقات حتی لازم نیست چیز جدیدی را وارد خانه کنید تا به طراحی داخلی خود جلوه دهید. چیزی به سادگی چیدمان مبلمان  می تواند ظاهری تازه به ارمغان بیاورد.

این کار مخصوصاً اگر یک ست مبل مدولار دارید  که می تواند به روش های مختلف قرار گیرد، آسان است. این انعطاف پذیری به شما اجازه می دهد تا احساس و جریان اتاق را برای رفع هر نیازی تغییر دهید.

4. از آنچه دارید استفاده مجدد کنید

گاهی اوقات بهترین لوازم جانبی و قطعات طراحی آنهایی هستند که از قبل دارید. راه‌هایی برای تغییر کاربری و تصور مجدد عناصری که در فضای ذخیره‌سازی پنهان شده‌اند یا در حال حاضر تحت کنترل چیزهای دیگر هستند، بیابید.

« یک کمد بی‌نقص را در اتاق خواب مهمان به‌عنوان یک بوفه اتاق ناهارخوری دراماتیک  با چند لایه رنگ مشکی براق و سخت‌افزار جدید درخشان دوباره اختراع کنید» . آن کاناپه قدیمی را با روکشی در پارچه‌ای شگفت‌انگیز بسازید. بالش‌های ساده را با شابلون کردن طرح‌های ساده روی آن‌ها به لهجه‌های چشم‌نواز تبدیل کنید. هر چه باشد، هیچ برانکارد اقتصادی بهتر از تصور شما وجود ندارد.

5. یک اتاق را با برگردان های دیواری متحول کنید

در چند سال گذشته، برگردان های دیواری محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. و در حالی که آنها عناصر طراحی فوق العاده همه کاره هستند، بسیار مقرون به صرفه هستند. این آنها را به یک راه حل ایده آل برای طراوت خانه شما در بودجه تبدیل می کند.

سعی کنید شکل ها و رنگ های مختلف را با هم ترکیب کنید. اگر اتاقی کوچک و منقبض به نظر می رسد، قرار دادن عکس برگردان ها روی دیوارها می تواند توجه را به سمت بالا جلب کند. این کار اتاق را دراز می کند و به آن احساس بزرگتر می کند. وقتی صحبت از بزرگ‌تر کردن اتاق‌ها شد، می‌توانید از آینه‌های بزرگ نیز برای افزودن عمق به فضاهای کوچک استفاده کنید.

6. یک فرش منطقه ای

از فرش یا قالیچه  برای تغییر کل ظاهر اتاق استفاده کنید. بهترین بخش در مورد اینها این است که دائمی نیستند. این بدان معناست که می‌توانید آن‌ها را هر چند وقت یکبار که می‌خواهید برای ظاهری جدید عوض کنید.

 «یک فرش منطقه می‌تواند به آرام‌شدن دکوراسیون اتاق یا افزایش حجم آن کمک کند. از رنگ‌های خنثی مانند بژ، عاج، مایل یا خاکستری برای تمرکز بیشتر روی مبلمان و هر اثر هنری استفاده کنید. » "یا از منطقه راحتی دکوراسیون خود خارج شوید و یک رنگ برجسته یا الگوی برجسته را انتخاب کنید تا آن را به نقطه کانونی اتاق تبدیل کنید."

7. به حمام بپردازید

در حالی که حمام ممکن است یکی از کوچک‌ترین اتاق‌های خانه باشد، اما یکی از سخت‌ترین فضاها برای تزئین است. یک عنصر کوچک می تواند کل ظاهر اتاق را تغییر دهد و باید بسیار مراقب باشید که زیاده روی نکنید.

یکی از ساده ترین و موثرترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که پرده دوش قدیمی و خسته کننده را با پرده ای جدید و روشن تر عوض کنید. در واقع، اگر پرده حمام مناسبی را انتخاب کنید، ممکن است این تنها چیزی باشد که برای ظاهری جدید به حمام نیاز دارید. از آنجایی که پرده دوش اساساً به عنوان یکی از دیوارهای حمام عمل می کند، این به روز رسانی جدید می تواند ظاهری کاملاً جدید ایجاد کند.

وقتی نوبت به بازسازی خانه شما می رسد بدون اینکه بودجه خود را از دست بدهید، می توانید به نردبان شهری تکیه کنید. ما مجموعه ای فوق العاده عمیق از مبلمان اتاق نشیمن ، ست مبل ، تختخواب ،  تشک ، آشپزخانه ،  سرویس غذاخوری ، دکوراسیون منزل شیک و موارد دیگر را ارائه می دهیم. به اطراف نگاهی بیندازید و ببینید چه چیزی برای شما جذاب است!

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید