بهترین رنگ برای ترکیب با قرمز در کوراسیون

رنگ هایی که با قرمز همخوانی دارند

قرمز رنگی جسورانه، محرک و تثبیت کننده زندگی است که می تواند به هر طرح دکوری، از سنتی ترین تا مدرن ترین و مدرن ترین، انرژی بخشد. چه بخواهید به آشپزخانه خود ادویه اضافه کنید ، چه به اتاق نشیمن خود گرما بدهید، چه به اتاق خوابتان عاشقانه ، قرمز آنقدر قوی است که به تنهایی کار کند اما با سایه های مختلف به خوبی بازی می کند. در اینجا رنگ هایی وجود دارد که با قرمز ترکیب می شوند تا یک طرح رنگی زنده و به یاد ماندنی را در هر اتاقی از خانه ایجاد کنند.

ترکیب رنگ قرمز کلاسیک

رنگ‌های قرمز کلاسیک با مقدار رنگ‌های قرمز، قهوه‌ای، سفید یا زرد که برای تشکیل سایه ترکیب می‌شوند، کمی متفاوت هستند. برخی از ترکیبات رنگی بهتر از بقیه عمل می کنند.

قرمز اولیه: قرمز اولیه واقعی سرخابی است. رنگ های اولیه را نمی توان از رنگ های دیگر ساخت. رنگ های اصلی منبع همه رنگ های دیگر هستند. قرمز اولیه با زرد، نارنجی، آبی، سفید و مشکی می آید.

قرمز گیلاسی : رنگ قرمز تیره گیلاس را توصیف می کند. می توان آن را قرمز خونی یا قرمز گوجه ای نیز نامید. قرمز گیلاسی به خوبی با آبی لاجوردی، خاکستری، نارنجی کم رنگ، خرمایی و زرد کمرنگ ترکیب می شود.

قرمز شرابی: بورگاندی یک رنگ قرمز مایل به قهوه ای عمیق است که قرمز شرابی نامیده می شود. رنگ هایی که به خوبی با قرمز شرابی ست می شوند عبارتند از سفید، مشکی، خاکستری، بنفش، سرمه ای، فیروزه ای، سبز جنگلی، صورتی، طلایی، بژ و زرد.

قرمز آجری: قرمز مایل به قهوه‌ای متوسط ​​با سایه‌هایی از زرد، که گاهی به آن قرمز سفالی یا سفالی می‌گویند. رنگ هایی که با قرمز آجری کار می کنند عبارتند از کرم، سبز مریم گلی، سیاه، سفید، قهوه ای یا بژ، آبی-خاکستری و سایر سایه های قرمز.

قرمز تمشکی: این رنگ قرمز مایل به صورتی شبیه رنگ توت است. قرمز تمشکی با رنگ های مشکی، سرمه ای، سایه های آبی، خاکستری، سفید، کرم، متالیک و چوب به خوبی هماهنگ می شود.

چه آماده رنگ آمیزی خانه به رنگ قرمز باشید و چه می خواهید فضای خود را با چند عنصر دکور انتخابی زنده کنید، برخی از ترکیب رنگ های الهام بخش با سایه های قرمز خون شما را به مسابقه می اندازد.

قرمز گیلاسی + خاکستری کم رنگ

مبل گیلاسی قرمز رنگی به این اتاق نشیمن به سبک سنتی طراحی ارین ویلیامسون می افزاید . رنگ خاکستری خنک دیوار کنتراست می‌افزاید، میز قهوه‌خوری کرومی با روکش شیشه‌ای سبکی را می‌افزاید، و لهجه‌های طلایی رنگ‌بندی می‌افزایند.

هندوانه قرمز + مشکی

یک طرح رنگی جسورانه می تواند به فضای کوچک شخصیت و استعداد بدهد. این اتاق خواب شهری در طبقه بالا در جزیره مایورکا اسپانیا  دارای یک سقف شیبدار و یک پنجره نورگیر است که فضا را با نور طبیعی پر می کند و رنگ دیوار قرمز هندوانه ای را روشن می کند. مبلمان و دکور سیاه و سفید کنتراست گرافیکی را اضافه می کند.

ماشین آتش نشانی قرمز + سفید + نقره ای

استفاده از لهجه های قرمز قاطعانه راه ساده ای برای گرم کردن اتاقی با رنگ سرد است. چهارپایه‌های بار قرمز کامیون آتش نشانی و یک چراغ کف مجسمه‌ای در این آشپزخانه فلوریدا به رنگ سفید و نقره‌ای طراحی شده توسط طراح داخلی مایت گراندا کار می‌کنند و پس‌زمینه‌ای واضح و معاصر را برای مناظر خیره‌کننده اقیانوس ایجاد می‌کنند.

قرمز + سرمه ای + آبی خاکستری

در این دفتر کار خانگی بریتانیایی ، لهجه‌های قرمز قوی و آبی سرمه‌ای با رنگ دیوار خاکستری آبی درخشان ترکیب شده‌اند تا محیطی محرک برای انجام کار ایجاد کنند.

قرمز + صورتی + خاکستری

افزودن مقداری قرمز به ترکیب رنگ های صورتی و خاکستری کلاسیک به آن ابعاد بیشتری می دهد. در این حمام ، یک دیوارکوب دو رنگ در سایه‌های گرم قرمز و صورتی با کاشی‌های دیواری بافت‌دار در سایه سرد خاکستری تضاد ایجاد می‌کند.

قرمز قدیمی + خردل

این آشپزخانه از نشان می‌دهد که سایه‌های کلاسیک قرمز و زرد خردلی چقدر می‌توانند در یک آشپزخانه سنتی انگلیسی با کابینت‌های کلاسیک، قالب‌بندی‌های زیبا و قفسه‌های باز که با هنر و اشیاء جمع‌آوری شده است، کار کنند. کشش برنجی براق روی کابینت قرمز کمک می کند تا دو رنگ را به هم بچسبانند.

قرمز خونی + زرد نئون

ترکیب قرمز خونی و زرد نئون در فضایی کاملاً سفید معاصر، به این آشپزخانه خانه شهری نیویورک از طراح داخلی ، حسی زنده و پاپ آرت می بخشد. استفاده از دوزهای کوچک رنگ اشباع شده یک راه آسان برای آزمایش و تغییر دکوراسیون خود به دلخواه بدون شکستن بانک است.

قرمز + خاکستری

این اتاق ناهارخوری روستایی سوئدی از با منسوجات طرح‌دار قرمز، رنگ خاکستری گرم روی پایه‌های میز چوبی و پنجره‌های پیچیده پوشیده از گیاهانی که اتاق را پر از نور طبیعی می‌کنند، خانگی، کلاسیک و جاودانه است. همچنین می‌توانید از لهجه‌های قرمز در فضای داخلی به سبک صنعتی استفاده کنید تا حسی مدرن‌تر داشته باشید.

قرمز + سبز

ترکیب قرمز و سبز لازم نیست کریسمس را فریاد بزند. این اتاق خواب از طراحی ارین ویلیامسون ، با استفاده از رنگ آمیزی دیواری سبز پسته ای خنک، و لهجه های قرمز گرم روی پرده های گلدار، از برداشتی ظریف از این جفت کلاسیک استفاده می کند.

قرمز + قهوه ای + مشکی

قبل از تصمیم گیری در مورد طرح رنگ، عناصر معماری و دکوراسیون موجود را در نظر بگیرید. این اتاق نشیمن از Leanne دارای رنگ‌های تیره قرمز و مشکی از مبل چسترفیلد تا صندلی‌های راحتی است که به آن حسی آرام و شیک می‌دهد که در مقابل شومینه کاشی‌های طرح‌دار برجسته و تیرهای سقف چوبی قهوه‌ای چشمگیر و کف‌پوش ایستاده است.

قرمز آجری + رژگونه + سبز

 این ضیافت آشپزخانه با رنگ خنثی از ترکیبی از بالش‌های پرتابی در سایه‌های ملایم قرمز آجری، رژگونه، و سبز زیتونی که مکمل دیوارهای سفید و مایل به رنگ و لهجه‌های چوبی است، به شما کمک می‌کند.

بورگوندی + نیروی دریایی

این اتاق نشیمن خانه مزرعه ای تگزاس از طراحی ارین ویلیامسون از لهجه های آبی رنگی و آبی استفاده می کند تا کنتراست را به دیوارهای سفید اضافه کند. یک تابلوی نقاشی بالای مبل سفید و یک فرش پایین در سایه های آبی و قرمز داستان رنگ را با یک پاپیون به هم گره می زند.

قرمز + مشکی + سرمه ای + طلایی

قرمز رنگ قدرتمندی است که در صورت استفاده در یک رنگ روشن و اشباع، چشم را تحت تأثیر قرار می دهد و ذهن را متمرکز می کند. این اتاق نشیمن تودور دهه 1920 ویژگی‌ها و اثاثیه کلاسیک سیاه و سفید را با رنگ‌های آبی و طلایی و لوازم جانبی لایه‌بندی ترکیب می‌کند. اما یک میز گاه به گاه قرمز کوچک اولین چیزی است که می بینید، و باعث می شود که هر اتاقی بتواند از رنگ قرمز پر جنب و جوش بهره مند شود.

قرمز + صورتی + قهوه ای کاکائویی

یک قالیچه ایرانی قرمز تیره، یک بالش پرتابی صورتی تمشکی، و تعدادی لاله صورتی و قرمز با یک مبل قهوه‌ای کاکائویی جفت شده‌اند تا به این اتاق نشیمن از طراحی ارین ویلیامسون حس یکپارچه‌سازی شود.

قرمز + سایه های آبی

این اتاق نشیمن بزرگ بریتانیایی دارای پس‌زمینه‌ای خنثی است که باعث می‌شود سایه‌های غالب آبی و قرمز در مرکز صحنه قرار گیرند و ترکیبی از سایه‌ها و الگوها برای جذاب نگه داشتن آن.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید