یک فضای ناهار خوری سبک و مطبوع برای گذراندن وقت با هم

به قلب خانه خوش آمدید: یک مکان برای ناهار خوری که همه می توانند در آن نه تنها برای صرف غذا، بلکه برای شب های بازی دنج، میان وعده های سریع و فعالیت های روزمره گرد هم جمع شونداین اتاق تازه، سبک و مطبوع دارای مبلمان ساخته شده از مواد سازگار با سیاره، قفسه های چند منظوره، و راه حل های هوشمندانه دیگر است.

 

یک ست میز ناهار خوری که امتیاز زیادی کسب می کند

این میز و صندلی ها در همه چیز برنده می شوند. شام، مشق شب، شب بازی و مراقبت از سیارهآنها از ماشین بافندگی کاغذی و بامبو یک گیاه تجدیدپذیر و با رشد سریع ساخته شده اند. آنها را به یک انتخاب پایدار تبدیل می کندبه علاوه، آنها بادوام هستند و با طراحی منحصربه‌فردشان، عالی به نظر می‌رسند.

 

یک جداکننده اتاق با هوا

قفسه هایی که به یک تقسیم کننده اتاق مجزا تبدیل شده اند، اجازه می دهند نور در اتاق جریان یابد، در حالی که چیزهایی را که اغلب استفاده می کنید نزدیک نگه می دارند.

 

جادوی نور

راز ایجاد یک فضای دنج؟ استفاده از منابع مختلف روشنایی و لامپ های قابل تنظیم یک لامپ آویز بالای میز به شما امکان می دهد فعالیت های خود را بهتر ببینید، نورافکن های سقفی برای روشنایی عمومی عالی هستند، در حالی که لامپ های کاری انعطاف پذیر را می توان در هر جایی که نیاز دارید قرار دهید.

 

یک مکان غذاخوری سریع و آسان

با چهارپایه های بار در کنار یک جزیره آشپزخانه، یک مکان ناهار خوری معمولی ایجاد کنیدبرای صبحانه، میان وعده های بعد از مدرسه، یا وقت گذرانی با هم در حین تهیه شام ​​عالی است.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید