ایده های دکوراسیون منزل در پاییز

احساس خنک و واضح در هوا. فهرست دلایل عشق به پاییز بی پایان است، اما یکی از قسمت های مورد علاقه ما در مورد فصل تزئینات است.   هفت مورد از ساده‌ترین راه‌ها برای زیباتر کردن فضای داخلی خانه را برای جشن گرفتن بهترین چیزها در مورد پاییز شرح می‌دهیم.

با رنگ های غنی و خاکی گرما را اضافه کنید

پاییز با رنگ های خاکی و غنی مانند قرمز، نارنجی، زرد و رنگ های خنثی تعریف می شودبرای اینکه فوراً به فضاهای خانه خود گرما ببخشید، روی ترکیب برخی از لهجه ها از این پالت رنگ تمرکز کنید تا برگ های در حال تغییر درست در خارج از پنجره شما تکمیل شوداقلام ساده ای مانند بالش های برجسته یا یک پرتاب دنج با رنگ مناسب معجزه می کنند!

گل ها را با شاخ و برگ های پاییزی جایگزین کنید

چیزی نیست که بیشتر از گل‌های تازه دوست داشته باشیم، اما در فصل پاییز، ما دوست داریم عناصر طبیعی زمین را، در ماه پاییز، سعی کنید گل های مورد علاقه خود را با اقلامی که کمی شبیه به پاییز هستند جایگزین کنیدشاخه های تزئینی نیز یک افزودنی عالی هستند!

یک پایگاه خنثی نگه دارید

اگر شما هم شبیه ما هستید، هر سال یک ظرف کامل از کدو تنبل های تزئینی دارید که منتظرند تا برای اولین بار خود را عرضه کنند.به همین دلیل، ایده خوبی است که فضاهای خود را دوباره سازماندهی کنید تا تا حد امکان خنثی باشند.این نه تنها به از بین بردن احساس بهم ریختگی با لهجه های زیاد کمک می کند، بلکه پس زمینه خنثی واقعاً همه لهجه های پاییزی شما را درخشان می کند.

بافت را تقویت کنید

وقتی به پاییز فکر می کنیم، خیالمان راحت است و شما هم بایدچه راه بهتری برای ایجاد فضاهای گرم و نرم از پر کردن آنها با بافت های فراواناز پتوهای شنل نرم گرفته تا بالش های مخملی و موارد دیگر، اکنون زمان مناسبی برای تقویت بافت و غنی سازی فضای زندگی شما است.

لهجه های طلایی زیبا

اگر یک چیز را با اطمینان می دانیم، این است که لهجه های طلایی مکمل ایده عالی برای دکوراسیون پاییزی هستندلهجه های طلایی با رنگ غنی و برنزی خود این توانایی را دارند که واقعاً دکوراسیون پاییزی شما را برجسته و برجسته کنندچه لامپ طلایی، قاب عکس یا تزئینی کوچک باشد، جزئیات طلایی راه حلی هستند.

نورپردازی خلق و خو

فصل پاییز نیاز به نورپردازی دنج داردنورپردازی ملایم با لامپ های کم نور یا شمع ها را انتخاب کنیدآتشی دنج که در پس‌زمینه غرش می‌کند، نوری گرم و رویایی را بر فضای شما می‌تاباند، به علاوه گرمای اضافه‌شده آنقدر خوب است که نمی‌توان از آن گذشت.

پاپ رنگ های پاییزی

اگر دکور معمولی کدو تنبل کاملاً مورد علاقه شما نیست، هنوز هم می توانید فصل پاییز را با لهجه های ابتدایی تری در رنگ های پاییزی جشن بگیریدبه اکسسوری‌هایی مانند گلدان‌ها، قفسه‌های کتاب و شمع‌هایی در رنگ‌هایی مانند نارنجی سوخته، قرمز اناری و زرد عسلی فکر کنید.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید