10 نکته برای تبدیل شدن خود به فرد سحرخیز

بگذریم ، همه مردم صبح نیستیم! به خصوص صبح های دوشنبه در زمستان که می توانید باران را از بیرون باران بشنوید! ما لیستی تهیه کرده ایم تا آن صبحهای تنبل را به شروع پربار و شاد روز تبدیل کنید.

1. کارهایی که باید قبل از خواب انجام شود

اطمینان حاصل کنید که شما و خانواده خود حداقل 2 ساعت قبل از خواب شام می خورید. خوابیدن با شکم پر می تواند خوابیدن را دشوار کند. به زودی رفتن به رختخواب بعد از خوردن غذاهای پر کالری و چربی می تواند احتمال ابتلا به ریفلاکس را افزایش دهد. همچنین از مصرف کافئین خودداری کنید ، اکثریت ما متوجه نیستیم که برخی از مواد غذایی و نوشیدنی هایی که مصرف می کنیم دارای منابع پنهان کافئین هستند ، بنابراین مراقب آنچه که شما و خانواده تان قبل از خواب می خورید و می نوشید باشید.

 

2. کمکهای خواب طبیعی

خواب خوب برای اطمینان از اینکه می توانید با موفقیت احساس شادابی و هوشیاری کنید بسیار مهم است. کمک های طبیعی خواب و تغذیه سالم به شما در داشتن یک خواب خوب شبانه کمک می کند - به روغن های آروماتراپی آرامش بخش ، چای گیاهی و داروهای درمانی و غذاهای خاص نگاه کنید که قبل از خواب احساس خستگی می کنید.

3. به برنامه خواب خود پایبند باشید

یک برنامه خواب به شما و خانواده شما در تنظیم مجدد ساعت بدن کمک می کند. رفتن به رختخواب و بیدار شدن از خواب در هر ساعت در هر ساعت به شما اجازه می دهد تا الگوی شما قرار گیرد ، به این معنی که شما شب راحت تر می خوابید و هر روز صبح با دردسر کمتری در همان ساعت بیدار می شوید. یک برنامه خواب همچنین دارای مزایای اطمینان از داشتن خواب مناسب در هر شب می باشد که بسیار حیاتی است زیرا بسیاری از استرالیایی ها اعتراف می کنند که خواب کمتری از نیاز خود دارند.

 

4. ساعت زنگ دار خود را تا جایی که ممکن است از خود دور کنید

شما مکانیسم هایی را برای اطمینان از داشتن خواب خوب در شب ایجاد کرده اید ، اما ممکن است در بیدار شدن در زمان مناسب مشکل ایجاد شود. قرار دادن ساعت زنگ دار تا آنجا که ممکن است از تخت خواب شما را بلند می کند تا آن را خاموش کنید!

 

5. در مقابل وسوسه بازگشت به رختخواب مقاومت کنید

حالا هر کاری می کنید ، چرت زدن را فشار ندهید! اگر گزینه ای دارید ، خوابیدن و خواب بیشتر ممکن است باعث خستگی بیشتر شما در طول روز شود. همین که بلند شدید ، بیدار بمانید!

 

6. هنگام بیدار شدن برخی از موسیقی ها را روشن کنید

هیچ چیز بهتر از یک آهنگ خوب " آلارم " نیست که شما را صبح و بیدار کند. هر روز یک موسیقی شاد را روشن کنید تا شما و خانواده تان برای شروع روز روحیه خوبی داشته باشید!

7. دوش کامل صبحگاهی

دوش گرفتن به محض بیدار شدن از صبح به بدن شما کمک می کند تا برای روز آینده هوشیارتر باشد. قبل از خروج از دوش ، برای یک هشدار هوشیاری ، ژل شستشوی شستشو را برای بیدار کردن و روشن کردن آب سرد برای چند ثانیه انتخاب کنید.

 

8. به خود زمان کافی بدهید تا صبح آماده شوید

هیچ چیز بدتر از شروع روز با عجله نیست ، آنقدر زود بیدار شوید تا اطمینان حاصل کنید که از در عجله نمی کنید!

 

9. هوای تازه و نور خورشید

هوای تازه و نور طبیعی صبح ها برای بدن شما معجزه می کند ، دوز خوبی از ویتامین D با موفقیت شما را بیدار می کند و شما را برای روز آینده آماده می کند!

 

10. جسمی شوید

ورزش در صبح به شما انرژی روزانه می بخشد و همچنین مزایای تنظیم اشتهای شما در روز را دارد و البته باعث جریان یافتن آن اندورفین ها می شود!

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید