در 3 مرحله یک مکان مدرن ایجاد کنید

آیا دکور میز شما کمی خوش رنگ تر است که به ماه‌های سردتر راه پیدا می‌کنیم؟ اگر چنین است، ما یک آموزش عالی برای آوردن مقدار مناسبی از سبک قوی و مدرن به طراحی رومیزی شما داریمو بهترین بخش؟ این سریع و ساده است، به این معنی که شما در کمترین زمان به یک ظاهر جدید خواهید رسیدبرای آموزش کامل به ادامه مطلب بروید.

1.  با رنگ های پر رنگ و لهجه های پیچیده شروع کنید

محیط مدرن خود را با ست مورد علاقه با رنگ های جسورانه تثبیت کنیدما رنگ مشکی را برای ظاهر خود انتخاب کردیم، اما سبز جنگلی یا بورگوندی غنی هر دو جایگزین عالی هستندسپس، برخی از لهجه های تزئینی را اضافه کنیدشمعدان‌ها و چراغ‌های چای راهی عالی هستند که گرما را به ارمغان می‌آورند و در عین حال استانداردهای کلاسیک و کمتر سبک مدرن را حفظ می‌کنند.

2.  آبکاری طرح دار

بشقاب‌ها، بشقاب‌های سالاد، و کاسه‌ها روشی ایده‌آل برای به کار بردن الگوی منگنه‌ای هستند و در عین حال لبه مدرن خنک را حفظ می‌کنندنقطه‌های پولکا یا الگوهای خطی ساده چشم را به سمت خود جلب می‌کنند و در عین حال ظاهری پویا به منظره میز شما می‌افزایند.

3. ظروف شیشه ای شفاف

به سادگی مقداری ظروف شیشه ای شفاف را به آن اضافه کنید (می توان آن ها را طرح دار کرد اما برای ظاهری مینیمالیستی شفاف نگه دارید) و کارتان تمام استاز چیدمان میز مدرن جدید و خیره کننده خود لذت ببرید!

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید