نحوه اندازه گیری مبلمان متناسب با فضای خانه

نحوه اندازه گیری مبلمان

اندازه گیری خانه شما قبل از سفارش مبلمان جدید بسیار مهم است. آخرین موردی که شما ممکن است با آن رو به رو شوید این است که مبلمان شما وارد شود و خیلی بزرگ باشد تا نتوانید آن را از جلو درب عبور دهید ، یا در اتاق نشیمن بزرگ خود کوچک به نظر برسد. هنگام خرید مبلمان همیشه ایده خوبی است که از اندازه گیری های ارائه شده برای هر مورد استفاده کنید و فضای خود را اندازه گیری کنید. در اینجا چند نکته برای کمک به شما در سنجش خانه خود برای مبلمان جدید آورده شده است.

با استفاده از روش نوار

یك روش برای كمك به شما در تصور شیوه ای كه اثاثیه جدید در خانه شما وارد می شود روش استفاده از نوار است، استفاده از نوار ماسك و نوار اندازه گیری برای اندازه گیری ردپای دقیق از قطعه مبلمان است. یک قطعه از نوار آبی را به عنوان طرح کلی بچسبانید که مبلمان روی زمین یا در مقابل یک دیوار بنشیند. این به شما کمک می کند تا تکه مبلمان را در اتاق خود تجسم کنید ، بنابراین می توانید ببینید که آیا آن را به درستی با دکور موجود خود کار می کند یا خیر. اطمینان حاصل کنید که فضای کافی برای گردش در بین مبلمان را در نظر گرفته اید تا اتاق شما تنگ و ناخوشایند برای جابجایی نباشد.  

درها و پله ها

درها ، راه پله ها ، گوشه های مشکل دار و راهروها معمولاً هنگام اندازه گیری خانه شما برای مبلمان جدید غافل می شوند. اندازه گیری هر منطقه ای که مبلمان قبل از رسیدن به منطقه تعیین شده خود از آن استفاده کنند ، اهمیت دارد. به خاطر داشته باشید که بعضی از مبلمان بزرگ ممکن است در یک در ورودی معمولی 36 fit جای نگیرد و ممکن است به یک مسیر متناوب به خانه شما نیاز داشته باشد.

تا به راحتی وارد خانه شما شود.مراحل گفته شده یک سری مراحل ابتدایی و راحت برای بدست آوردن اندازه مبلمان متناسب با فضای خانه شما بود .

 

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید