25 ایده زیبای اتاق خواب آبی

از گروهی از افراد بپرسید که رنگ مورد علاقه آنها چیست و احتمال اینکه اکثریت به رنگ آبی پاسخ دهند . نظرسنجی ها در سراسر جهان محبوب ترین رنگ در توافق آبی است . این به لطف روح آرام و ذاتی آرام و ذاتی اش که به افراد کمک می کند تا آرامش بیشتری داشته باشند و سریعتر بخوابند ، حتی بیشتر در اتاق خواب ستاره است . نگاهی بیندازید به اتاق خواب دوست داشتنی که در اینجا نشان داده شده است. می توانید در چنین فضایی دوست داشتنی احساس خوب خوابیدن کنید. شما نیز می توانید برخی از این ایده ها را برای تزئین اتاق خواب عالی خود به رنگ آبی در نظر بگیرید.

آبی مناسب برای دیوارهای اتاق خواب

آبی با رنگ تن اواسط کمی خاکستری تقریباً آرامش بخش ترین رنگی است که می توانید برای اتاق خواب انتخاب کنید. برخی موارد زیبا را مانند یک کمد آینه دار و یک چراغ روشنایی زیبا در این اتاق خواب اضافه کنید و فضایی دارید که حتی هنگام بیدار بودن رویایی است.

کاغذ دیواری

 کاغذ دیواری یک الگوی کلاسیک است - در طراحی کشور استانی فرانسه بسیار محبوب است و صحنه های مختلف زندگی در چین را که اروپاییان تصور می کنند نشان می دهد.

تزئین با آبی و سبز

یکی از محبوب ترین رنگ ها برای جفت شدن با رنگ آبی ، سبز است . هر دو رنگ خنک و خنک هستند و از آنجا که روی چرخ رنگ کنار یکدیگر نشسته اند ، کاملاً مکمل یکدیگر هستند ، بنابراین هیچ ترسی از برخورد ندارید. در اینجا ، یک رنگ آبی میان رنگ آبکی در پشت یک تخت سبز مریم گلی دوست داشتنی است. این اتاق خواب از طراحی داخلی جنیفر فلاندرز است.

آبی را با نارنجی برای کنتراست بالا مطابقت دهید

گاهی اوقات ، می توانید از بازی ایمن آن با دکور خود خسته شوید. و این معمولاً محل ورود رنگ است. در مورد تطبیق دیوارهای فیروزه ای روشن با آبی های مکمل از چرخ رنگ چطور؟ نارنجی پر جنب و جوش ، کنتراست داغ و خنک بودن رنگ آبی را ایجاد می کند و از درام زیادی به این اتاق دیدنی می بخشد. لوستر ، آینه تزئین شده ، نقاشی دیواری و نیمکت گورخر سکسی تاج برجسته این فضای افسانه است.

یک قدم زیر سیاه روی دیوارهای اتاق خواب خود

دیوارهای اتاق خواب سیاه روزی غیرقابل تصور بودند ، اما اکنون شیک هستند. اگر می خواهید روند را امتحان کنید ، اما چیزی کمی کمتر از جنس را ترجیح می دهید ، آبی تیره رنگ آنقدر تیره باشد که تقریباً به نظر می رسد در نور مناسب سیاه است. این اتاق به شما نشان می دهد که چقدر عالی به نظر می رسد.

کاغذ دیواری گل آبی در اتاق خواب

کاغذ دیواری های گل یک شکل کلاسیک است ، اما گل های گل امروزی چیزی شبیه چاپ های مبهم و کوچک در اندازه مادربزرگ شما نیستند. این اتاق خواب از در لمس سبک طراحی با غرفه های آینه کاری شده کار می کند ، اما این کاغذ دیواری گل آبی و غیر منتظره است که در اینجا ستاره است.

طرح های رنگی مشابه

آیا می خواهید با بسیاری از رنگ ها تزئین کنید ، اما می ترسید که برخورد کنید یا این کار را اشتباه انجام دهید؟ سپس سه رنگ مشابه را انتخاب کنید. اینها رنگهایی هستند که روی چرخ رنگ کنار یکدیگر قرار می گیرند ، مانند آبی ، بنفش و سبز در این اتاق خواب زیبا و رنگارنگ از لوسی و کمپانی - و نتایج عالی برای شما تضمین می شود. اگر کاغذ دیواری پررنگ روی دیوار لهجه را دوست دارید .

آبی التقاطی می شود

اگر نمی توانید در مورد یک سبک دکور تصمیم بگیرید ، کمی مسائل را با هم مخلوط کنید. آیا عاشق رنگ و الگو هستید؟ پس ممکن است سبک دکوراسیون شما بیشتر جنبه  انتخابی  داشته باشد و شما احتمالاً عاشق این اتاق خواب از چیزهای کاملاً زیبا هستید. کاغذ دیواری فوق العاده آبی و سفید از Porter به نام Round and Round the Garden نامیده می شود.

آرامش آبی کمرنگ

سهولت رنگ سفید را می خواهید اما کمبود رنگ را نمی خواهید؟ در این صورت نمی توانید با نرم ترین شستشوی آبی کم رنگ اشتباه کنید. آن را با مبلمان سفید و تختخواب تطبیق دهید ، و طراحی شما با رعایت آرامش  کامل است.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید