11 نکته برای بزرگتر نشان دادن اتاق خواب کوچک

شاید شما در دوره ای از زندگی خود احتمالاً در یک اتاق خواب کوچک زندگی کرده اید. که لزوما چیز بدی نیست. در واقع ، با توجه به انتخاب ، ترجیح می دهم در یک اتاق کوچک دنج بخوابم تا اینکه شب هایم را در یک فضای غاری سپری کنم.

این مشکل وقتی بوجود می آید که کوچک شروع به احساس  کلاستروفوبیک می کند . هنگامی که چیزهای زیادی داریم یا آن چیزها خیلی بزرگ هستند ، می توانند به سرعت فضا را تحت فشار قرار دهند و احساس اتاق خواب را به عنوان محلی برای جوان سازی و عقب نشینی جابجا کنند. بازیابی حس نظم و آرامش در اتاق خواب شامل استفاده از حداقل عناصر برای به حداکثر رساندن حس فضا است.

1. یک تختخواب کم ارتفاع انتخاب کنید.

علی رغم عرض باریک اتاق خواب، با پایین آوردن تخت و نصب یک آویز ، جادارتری ایجاد کنید ، عناصری که بر بلندای سخاوتمندانه اتاق تأکید دارند.

یکی از سریع ترین راه ها، پایین آوردن تختخواب خود با سرمایه گذاری در یک قاب کم ارتفاع است. یک تخت کم مشخصات کاملاً به معنای واقعی کلمه فضای بیشتری برای نفس کشیدن در بالای آن ایجاد می کند و باعث می شود اتاق از آنچه هست بزرگتر به نظر برسد.

2. دیوارها ، کف و سقف را کاملاً یک رنگ (ترجیحاً سفید) رنگ کنید.

اتاق خواب کوچک و کاملاً سفید سرامیک شناس پائولا گریف احساس سبک و هوایی می کند. حرکت نور و هوا عامل مهم دیگری در بزرگتر نشان دادن اتاق خواب کوچک است. اگر احساس می کنید در چهار دیوار اتاق خواب خود را محاصره کرده اید ، با رنگ آمیزی کل اتاق به همان رنگ ، کف و سقف ، آنها را "ناپدید کنید". مشابه تأثیر در خارج بودن که باعث می شود افق و آسمان قابل تشخیص نباشند ، رنگ آمیزی همه طرفها باعث می شود که آنها از یکدیگر دور شوند و احساس بازتری ایجاد کنند.

3. یک قاب تختخواب سبک انتخاب کنید.

اگر می خواهید یک اتاق کوچک را بزرگتر جلوه دهید ، زیرا تخت های بزرگ و کلفت فضا را تحت فشار قرار می دهند. در عوض ، تختی را انتخاب کنید که دارای سایه شبح تر باشد. طرح با پاهای مخروطی براق یا یک تخت آهنی ظریف و ظریف فکر کنید. این سبک ها باعث ایجاد حس جریان هوا در اطراف تختخواب می شوند. تا زمانی که پارچه را بردارید ، حتی می توانید با یک تخت سایبان اسکلتی بروید ، که بر ارتفاع اتاق تأکید می کند.

4. تختخواب خود را ساده کنید.

یک اتاق خواب کوچک جای لحاف های حجیم و لایه های پتو نیست. تختخواب ساده با خطوط تمیز و پارچه های نسیمی مانند پارچه های کتانی و نخی باعث می شود اتاق خواب شما احساس طراوت و باز داشته باشد. برای داشتن گرمای بافت بدون فله ، یک لشکر پشمی یا پتو اردو را امتحان کنید.

5. اتاق خواب کوچک خود را با قلاب های معلق (یا آویزهای آویز) روشن کنید.

از روشنایی های معلق در اتاق خواب های کوچک خود استفاده کنید .

6. میزهای کنار تخت و قفسه های شناور را نصب کنید.

هتل های طراحی بوتیک اغلب مکانی عالی برای الهام بخشیدن به اتاق خواب های کوچک هستند. یکی از ترفندهای مورد علاقه آنها قفسه شناور است. هنگام تلاش برای دستیابی به احساسی هوایی ، سخت است که چیزی را که در هوا شناور است شکست دهید.

7.بالش های اضافی را بریزید.

آیا تا به حال از طریق فروشگاه های بزرگ قدم زده اید و برای فروشندگانی که مجبور هستند تمام بالشتک های لهجه ای را که نیمی از تخت را اشغال می کنند ، پر کنند ، متاسف می شوید؟ حداقل تختخواب برای حفظ توهم فضا مهم است و این بدان معنی است که تعداد بالش های تخت خود را فقط به کسانی که واقعاً روی آنها می خوابید کاهش دهید. اگر شب ها به پشتیبانی بیشتری نیاز دارید ، خوب است. چهار بالش استاندارد را صاف بگذارید. 

8. یک تختخواب با کشوهای داخلی خریداری کنید .

یک تختخواب با کشوهای داخلی در اتاق خواب کوچک اما بلند خود با یک تخت توکار و دراور حداکثر ذخیره سازی را انجام داد. وسایل اتاق خواب را با تکه های دو در یک مانند تختخواب با کشوهای توکار به حداقل برسانید. ایکیا چندین گزینه بودجه دارد.

9. لباس را در یک جا لباسی بزرگ تثبیت کنید.

اضافه کردن یک مبلمان بزرگ ممکن است ضد تعارض به نظر برسد ، اما ایده اینجاست که تعداد کل قطعات در اتاق را به حداقل برسانید. به عنوان مثال ، اگر در یک اتاق مشترک هستید ، یافتن فضای کف و دیوار برای دو کمد ممکن است ناجور باشد و فضای اتاق را شلوغ نشان دهد. با بهره گیری از ارتفاع در اتاق ، از آشفتگی کاسته و فضای کف را به حداکثر می رسانید.

10. قفسه دیواری نصب کنید 

طراحی یک اتاق خواب کوچک یک تعادل ظریف بین به حداکثر رساندن فضای ذخیره سازی است در حالی که مقدار بیش از حد اتاق را به حداقل می رساند. یک راه سریع برای دستیابی به این دوگانگی ، نصب قفسه های دیواری است ، یا به عنوان سر و یا در اطراف اتاق. مانند میز کنار تخت شناور ، این قفسه به ایجاد توهم گشودگی و هوا کمک می کند. رنگ آمیزی همان رنگ دیوارها باعث از بین رفتن بیشتر آن می شود در حالی که هنوز مکانی برای وسایل شما فراهم می کند.

11. با رنگ یک سقف لهجه ایجاد کنید.

در سوئد ، سقف زرد آفتابی ضمن ایجاد فضای بزرگتر ، لمس شادی را ایجاد می کند. هر چیزی که بر عمودی تأکید کند یا چشم را به سمت بالا بکشاند ، حس فضای اتاق را افزایش می دهد. سقف نقاشی شده باعث از بین رفتن دیوارها می شود و باعث افزایش احساس باز می شود.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید