بررسی سبک ها در دکوراسیون داخلی

آیا شما به تزئینات داخلی علاقه دارید ، اما مطمئن نیستید که این امر چه چیزی را به همراه دارد؟ 

ما دکوراسیون داخلی را تعریف می کنیم و در مورد برخی از سبک ها و نکات دکوراسیون بحث می کنیم.

آوردن اتاقی به زندگی

آیا اتاق یا دفتر کار فاقد کارایی است؟ آیا دکور به نظر می رسد خسته کننده و قدیمی است؟ آیا ممکن است فضایی خالی باشد و برای احیای آن به طراحی کامل نیاز داشته باشد؟ همه دلایل استخدام دکوراتور داخلی است. تزئین ممکن است برای بعضی از افراد کار ساده ای به نظر برسد ، اما نیاز به توجه کافی به جزئیات و دانش سبک های طراحی دارد.

 

تزئینات داخلی

تزئینات داخلی هنر تزیین منزل مسکونی یا مشاغل تجاری با توجه به سلیقه و سبک شخصی مشتری است. این شامل انتخاب طرح های رنگی ، مواد کف ، مبلمان ، آثار هنری و لوازم جانبی است. این منطقه را به یک طرح زیبا و زیبا و دوستانه تبدیل می کند.

 

دکوراسیون داخلی در مقابل طراحی داخلی

تزئینات داخلی اغلب با طراحی داخلی همراه است . گرچه دست به دست هم می دهند ، اما دکوراسیون داخلی با طراحان داخلی متفاوت است. طراحان داخلی وظایف مشابه دکوراتورها را انجام می دهند اما باید آموزش رسمی و گواهینامه حرفه ای توسط شورای ملی برای طراحی داخلی انجام دهند.

از طرف دیگر ، دکوراتورهای داخلی نیازی به تحصیل رسمی یا تجربه حرفه ای ندارند. هر دو برای انجام کارهای طراحی با متخصصان خدمات شریک هستند ، اما ممکن است طراحان داخلی برای تغییر عناصر ساختاری با پیمانکاران کار کنند. دکوراتورهای داخلی به ندرت تغییرات ساختاری ایجاد می کنند و بر تصاویر یک فضا تمرکز می کنند.

 

سبک های تزئین

سبک های طراحی روندهای تغییر یافته را تغییر داده و مطابقت می دهند. در طول سال ها سبک های طراحی زیادی وجود داشته است ، اما بیایید محبوب ترین ها را بررسی کنیم.

ساحلی

ساحلی سبک ایده آل برای کسانی است که می خواهند ساحل و اقیانوس را به زندگی روزمره خود وارد کنند. این شامل طرح های رنگی سفید ، آبی ، سبز و نارنجی است. لوازم جانبی شامل صخره های اقیانوسی قاب دار ، پوسته های دریایی ، عناصر چوبی و مبلمان گاه به گاه برای ایجاد فضای آرامش بخش است.

نوین

طراحی مدرن یک سبک براق است که سادگی را برجسته می کند. دکوراتورها از رنگ سفید ، خاکستری و سیاه به عنوان طرح های اصلی رنگ استفاده می کنند. طراحی ها تمیز و بدون سر و صدا هستند. خطوط مستقیم و پررنگ ترجیح داده می شوند. از عناصر و مواد جانبی طبیعی مانند قاب های چوبی ، تزئینات فلزی و مبلمان استفاده می شود.

 

امروزی

معاصر تنوع نرم تری از طراحی مدرن است. این اغلب با مدرن اشتباه گرفته می شود زیرا دارای یک ظاهر تمیز با خطوط مستقیم است. این امکان را برای رنگهای تند ، ملایم و خنثی فراهم می کند.

معاصر با طراحی مدرن متفاوت است زیرا سبک آن همیشه در حال تغییر است. این تمرکز بر روی طرح ها و روندهای حال حاضر است. آنچه امروزه طراحی معاصر را تعریف می کند ممکن است در آینده آن را تعریف نکند.

گلم مدرن

Modern Glam با شکلی زیبا طراحی مدرن و مدرن را با هم ادغام می کند. صندلی های تاشو و روتختی و عثمانی این فضاها را مانند پارچه های مخملی با پارچه های لوکس احساس می کنند. مبلمان فلزی و قطعات جانبی معمولاً مورد استفاده قرار می گیرند و با طرح های رنگی روشن یا خنثی جفت می شوند.

لمس نرم مانند گل رز سفید در یک گلدان کلاسیک مورد تشویق قرار می گیرد. سایر ویژگی ها مانند لوسترها ، آینه های بزرگ ، مواد رو بهم ریخته و اشیا je نگین دار ، لمس های پیشرفته و درجه یک را ایجاد می کنند.

 

کشور

سبک کشور ، مواد طبیعی و عناصر روستایی را برای ایجاد یک محیط زندگی در مزرعه در فضای باز برجسته می کند. قرمز یک رنگ غالب با رنگ های لهجه ای ملایم است. سبدهای حصیری ، پالت ها و قطعات سفالی سفید از لوازم جانبی محبوب هستند.

التقاطی

اگر مشتری کمی از سبک خود مطمئن نیست ، اما به سبک های مختلف علاقه دارد ، ممکن است از نگاه التقاطی طرفداری کند . قوانین سبک التقاطی تعریف نشده است. جمله "هر چیزی می رود" واقعاً برای مشتری التقاطی مفید است! از همه عناصر ، رنگ ها ، بافت ها و مواد برای ایجاد فضای متمایز استفاده شده است.

 

کولی

یک کلمه برای توصیف این سبک وجود دارد: پررنگ! سبک بوهمیایی روشن و رنگارنگ است. رنگ های اصلی ، قرمز ، زرد و آبی با لهجه های صورتی ، بنفش عمیق و نارنجی استفاده می شود. قطعات مبلمان چوبی که با مواد مخمل خواب دار پوشانده شده اند ، با چاپهای راه راه ، هندسی و گلها مشبک می شوند. سبک بوهمیایی برای افرادی است که ممکن است از سفر و فرهنگ الهام گرفته شوند.

 

پرنعمت

Vintage را می توان با اصطلاح Shabby Chic عوض کرد. رنگهای اصلی آن خنثی است: قهوه ای ، سفید و خاکستری. سبک پرنعمت شامل جنبه های معاصر با جلوه های الهام گرفته از پرنعمت ، مانند مبلمان تراش خورده ، آجر نمایان ، صندلی های زنگ زده و چوب کهنه است. این طرح های گذشته را با عناصر حال حاضر ترکیب می کند تا ظاهری بی انتها و تازه ایجاد کند.

 

آسیایی

آسیایی سبک طراحی با استفاده از عناصر طبیعت برای احساس آرام. سفید ، سبز ، آبی و خنثی از طرح های اصلی رنگ هستند. نور طبیعی با پوشش های پنجره ای محدود مورد نظر است تا بیشترین میزان نور خورشید را به یک اتاق وارد کند. پارچه ها و چاپهای الهام گرفته از آسیا به عنوان لهجه های صندلی ، بالش و سایر پوشش ها استفاده می شوند. برای افزودن جلوه های طبیعی ، گیاهان کوچک در سراسر گسترش می یابند.

نکات تزیین

سبک تزئین درست یا غلطی وجود ندارد ، اما طراحی یک فضا می تواند یک امر به موقع باشد. شما ممکن است ساعتها به دنبال طرح رنگی مناسب ، مبلمان و لوازم جانبی خود باشید تا توسط مشتری گنگ و ناامید از بین برود. نکاتی برای جلوگیری از این مشکلات و ایجاد یک طراحی با کیفیت از همان ابتدا وجود دارد.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید