آیا واقعا یک تشک می تواند برای همه مناسب باشد؟

چند سال پیش نمی توانستید روزنامه یا مجله بخوانید یا از کانال های شبکه های اجتماعی پیمایش کنید بدون اینکه آنها را ببینید. آنها همه جا بودند. حتی در بزرگترین فروشگاههای خرده فروشی مبلمان و تخت خواب در سراسر کشور.

 

آنچه جالب است این است که به نظر می رسد طی دو سال گذشته این مفهوم "یک تشک متناسب برای همه" است و اکنون برخی گزینه های مختلف را ارائه می دهند. که نشان می دهد این مفهوم کمی ساده است زیرا راحتی تشک بسیار ذهنی است.

 

همیشه یکی از ناامیدی های کلیدی در مورد خرید تشک این بوده که چقدر مقایسه مغازه مشکل است. این محصولات مورد توجه مصرف کنندگان همفکری قرار می گیرد که کل روند خرید تشک را سفری ناامید کننده می دانند.

 

بیشتر ما به ندرت یک تشک جدید خریداری می کنیم به طوری که وقتی تصمیم می گیریم بدنبال یک تشک جدید برویم و بی هدف در یک فروشگاه تختخواب پرسه بزنیم ، با دریایی از مستطیل های بژ رنگی تقریباً یکسان روبرو می شویم. از کجا شروع می کنید؟

اعتماد بسیاری به فروشندگان مستقر در مغازه وجود دارد تا مشخص کنند کدام یک از محصولات  ممکن است مناسب ترین باشد. حتی اگر موفق به فرود روی یکی از مواردی شوید که به نظر می رسد نیازهای شما را برآورده می کند ، اغلب مجبورید چندین هفته صبر کنید تا تحویل شود.

 

 چه چیزی در مورد این تخت خواب را دوست ندارد؟

چیزی که باید از آن آگاه باشید این است که اکثریت قریب به اتفاق این تشک ها از لایه های مختلف کف شامل کف استاندارد پلی یورتان ، مموری فوم ، ژل فوم یا فوم لاتکس تشکیل شده اند. اگر طرفدار نوع حسی نیستید که تشک های فومی در مقایسه با تشک های داخلی فنری ارائه می دهند ، ممکن است برای شما مناسب نباشد. با این وجود ، چند شرکت وجود دارند که "جهش" فنرهای جیبی را با لایه های مختلف کف تسکین دهنده ترکیب می کنند.

 

شرکت های فناوری جدید همچنین ادعا می کنند که تشک های آنها تقریبا برای همه افراد مناسب است. چگونه ممکن است این واقعیت داشته باشد؟ کاملاً خوب می توان تشکی ساخت که بتواند از کاربرانی که وزن آنها بین دو نقطه قرار دارد پشتیبانی کند. مثلاً از 8 سنگ تا 15 سنگ که اکثریت جمعیت بزرگسال را تشکیل می دهد. با این حال ، آنچه شما نمی توانید اندازه گیری کنید راحتی است زیرا این صرفاً یک موضوع ذهنی است. چیزی که یک فرد به نظر آن بسیار راحت است ، دیگری ممکن است آن را ناخوشایند محکم یا خیلی نرم بداند.

 

خرده فروشان تخت خواب سنتی در تلاشند تا با هزینه های روزافزون اداره یک فروشگاه کنار بیایند و مصرف کنندگان در انگلیس عادات خرید خود را تغییر می دهند. به ویژه به دنبال Coid-19. اگر به دنبال یک سرویس خواب با کیفیت متوسط ​​و میان قیمت هستید ، از سرویس خواب های گیلدار دیدن کنید.

 

اما اگر به دنبال چیزی بسیار خاص هستید و مایلید پول زیادی را برای آن بپردازید ، پس یک متخصص تخت خواب مکان مناسب است. فروشندگان دانش زیادی دارند و شما باید مشاوره تخصصی و مستقل دریافت کنید. خرید یک تختخواب یک سرمایه گذاری نسبتاً طولانی مدت است بنابراین ارزش دارد که آن را درست کنید.

 

با این حال ، برای زنده ماندن خرده فروشان تختخواب ، آنها باید چیزی را ارائه دهند که شرکت های تشک اینترنتی خالص بازی نمی توانند آن را ارائه دهند. آنها باید یک فضای خرید خارق العاده و شخصی با انتخاب فراوان ایجاد کنند که با خدمات عالی در هر نقطه تماس مصرف کننده پشتیبانی می شود تا مشتری را خوشحال کند.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید