تخت خواب مناسب کودک

همانطور که والدین شروع به آماده سازی وسایل کودکان خود برای بازگشت به مدرسه می کنند. چه خرید لوازم ضروری جدید و چه اجرای یک برنامه خواب موقت، اکنون زمان آن است که بررسی کنید آیا تخت کودک شما مناسب است یا خیر.

با پایان یافتن تعطیلات تابستانی لباس های جدید و کفش های مدرسه در دستور کار قرار دارند. اما داشتن یک تختخواب مناسب برای کودک به ویژه برای داشتن یک خواب خوب شبانه بسیار مهم است.

 

چرا تختخواب کودکان اینقدر مهم است؟

تخت کودک باید با نگه داشتن ستون فقرات در یک چیدمان صحیح ، با لایه های راحتی کافی برای گهواره زدن خطوط بدن ، از رشد کافی استخوان ها و عضلات پشتیبانی کند.

یک تختخواب قدیمی و کلوخه ای به احتمال زیاد برای خواب با کیفیت مناسب نیست ، که برای کمک به تمرکز و عملکرد در طول روز مدرسه لازم است. بعلاوه ، مطالعات نشان داده است که کودکانی که کمتر می خوابند تمایل به خوردن بیشتر دارند که خطر چاقی و مشکلات سلامتی مرتبط را در مراحل بعدی زندگی افزایش می دهد. "

تشک فرزندم را چه زمانی باید تعویض کنم؟

برای بزرگسالان توصیه می کنیم تشک ها را تقریباً هر هفت سال تعویض کنید. اما والدین باید هدف خود را برای تغییر تخت یا تشک در دوره های رشد قابل توجه قرار دهند ، به عنوان مثال ، یک نوجوان که به طور ناگهانی تا 6 فوت افزایش یافته و به یک تخت احتیاج دارد که باعث می شود پاهای او روی تشک بماند و از انتها آویزان نشود.

با سرعت رشد کودکان (قد و وزن) ، غیرممکن است که تختخوابی که از شش یا هفت سالگی خریداری شده است ، حمایت صحیح لازم را هنگام رسیدن به نوجوانان فراهم کند. و به دلایلی ، به نظر می رسد بچه ها همیشه در طول تابستان رشد می کنند - باید کاری با هوای تازه و آفتاب باشد!

اگر می خواهید یک تختخواب جدید برای فرزند خود در این ترم بخرید ، برخی از بهترین توصیه های ما در اینجا است:

تشک کودک می تواند به صورت کف و یا فنر باشد. تشک های حاوی مموری فوم به طور کلی برای کودکان خردسال توصیه نمی شود.

اگر کودک مبتلا به آسم ، اگزما یا رینیت است ، یک تشک و ملافه را با استفاده از مواد ضد حساسیت ، که از تحریک کننده های شناخته شده مانند پر یا مو جلوگیری می کند ، انتخاب کنید.

اگر تشک و پایه تخت را جداگانه خریداری کرده اید ، همیشه بررسی کنید که در کنار هم قرار بگیرند ، زیرا اندازه تخت استاندارد نیست.

از تشک های دست دوم استفاده نکنید و از تشک های "دست پایین من" استفاده نکنید. این پشتیبانی و راحتی لازم برای کودکان در حال رشد را فراهم نمی کند و می تواند یک سلامتی یا ایمنی باشد.

در صورت خرید تختخواب سفارشی ، اطمینان حاصل کنید که آنها دارای استانداردهای ایمنی صحیح (BS EN747) و مقررات (خطرات گیر افتادن) هستند که تولیدکنندگان و خرده فروشان باید آنها را رعایت کنند.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید