چگونه سگ خود را برای خوابیدن در تختخواب خود آموزش دهیم

سگ خوابیده روی کاناپه

شما ساعت ها روی بستر مناسب سگ ها تحقیق کرده اید و بالاخره یکی را پیدا کرده اید. این فقط اندازه مناسب است ، به طرز فریبنده ای نرم است. در عین حال به حدی مقاوم است که در برابر سالها استفاده مقاومت می کند و حتی با دکوراسیون منزل شما همخوانی دارد. بنابراین ، شما با اطمینان از اینکه کودک خز شما فوراً آن را دوست خواهد داشت ، این تخت جدید سگ را خریداری می کنید ، فقط در صورتی که متوجه شوید کاملاً آن را نادیده می گیرند.

بسیاری از صاحبان سگ ها متوجه می شوند که خرید تخت سگ یک چیز است و در واقع خواباندن سگ شما روی آن تخت چیز دیگری است. مطمئن باشید هیچ دلیلی برای استرس ندارید و پول شما هدر نرفته است.

خوابیدن سگ در رختخواب خود فواید بسیاری دارد ، هم برای سگ و هم برای صاحب آن. برخی از سگها به سادگی به کمی تشویق احتیاج دارند و به سرعت عاشق تختخواب جدید خود می شوند. خواه سگ شما تا به حال با شما خوابیده باشد ، یا اینکه او به راحتی به تخت قدیمی فرسوده خود متصل شده باشد ، چند مرحله وجود دارد که می توانید برای کمک به انتقال اسب خود به تختخواب جدید خود انجام دهید.

مرحله 1: به آنها اجازه دهید فضای خود را پیدا کنند

این یک مورد مهم است: هرگز سعی نکنید آنها را مجبور کنید روی تخت قرار بگیرند. اگر مقاوم باشند ، ممکن است وسوسه شوید که فقط آنها را بردارید ، آنها را در آنجا قرار دهید و به آنها دستور دهید که بمانند. اما ممکن است با مجبور کردنشان برخلاف میلشان ، به زودی بستر را به عنوان مکانی برای مجازات در نظر بگیرند. کمی به آنها فرصت دهید تا به طور طبیعی راه خود را پیدا کنند. و با دنبال کردن مراحل بعدی ما ، می توانید یک تجربه پنجه ای باورنکردنی برای آنها ایجاد کنید.

مرحله 2: سگ خود را با تختخواب جدیدشان آشنا کنید

سگ سگ توله سگ قهوه ای قهوه ای مخلوط را دراز بکشید و روی پتو سفید و نرم در سبد بنشیند ، به نظر خوشحال ، متنفر ، امیدوار ، شیرین ، دوستانه ، زیبا ، زیبا ، شایان ستایش ، خراب است.

با قرار دادن وسایل آشنا روی آن مانند اسباب بازی مورد علاقه ، آنها را با تختخواب جدیدشان آشنا کنید. همچنین می توانید با بستن یک تی شرت یا پتو قدیمی روی تخت ، احساس راحتی در خانه کنید. هر چیزی با رایحه آشنا می تواند به آنها کمک کند تا به حفاری های جدید خود عادت کنند.

 

مرحله 3: تقویت مثبت و پاداش دهید

اگر سگ شما هنوز در تطابق با تختخواب جدید خود مشکل دارد ، تقویت مثبت را در نظر بگیرید. می توانید آنها را با یک معالجه به سمت تخت هدایت کنید و وقتی روی تخت قرار گرفتند از آنها تعریف کنید. با چندین بار انجام این کار ، آنها تختخواب را با مکانی که اتفاقات شگفت انگیز اتفاق می افتد مرتبط می کنند و در نهایت در محل مورد علاقه جدید خود استراحت می کنند.

 

 مرحله 4: با قوانین سازگار باشید

سگ تریر روی تخت سگ رنگ عاج خوابیده است.

جدایی می تواند سخت باشد. ممکن است شبهایی باشد که غر زدن توله سگ شما را به شما می رساند. ممکن است شب هایی وجود داشته باشد که شما فقط می خواهید تسلیم شوید و با توله سگ خود را بغل کنید. با این حال ، اگر هنگام تلاش برای آموزش سگ خود به عقب و جلو بپرید ، آنها بسیار گیج می شوند.

چند شب اول ممکن است خشن باشد ، اما با ثبات آنها به سرعت می فهمند که این تغییر اتفاق بدی نیست. سرانجام ، می توانید سگ خود را به شب های گاه به گاه با خود بخوابید ، اما سعی کنید از اشتباه گرفتن آنها در ماه اول یا این موارد جلوگیری کنید. در حقیقت ، احتمالاً در نهایت خواهید فهمید که آنها خوابیدن در تختخواب خود را ترجیح می دهند و این تلاش اندک اضافی ارزش همه را داشته است.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید