7 نکته طراحی داخلی برای طراحی یک اتاق خواب که با کودک شما رشد می کند

کار بر روی طراحی داخلی اتاق خواب کودک می تواند چالش برانگیز باشد و هم بسیار لذت بخش باشد. کودکان در یک چشم به هم زدن بزرگ می شوند و سلیقه شخصی آنها به همین سرعت تغییر می کند!

امروز کودک شما ممکن است عاشق همه کارها با مرد عنکبوتی باشد ، اما در عرض یک سال ممکن است به شخصی تبدیل شود که نمی تواند کمتر به قهرمانان اکشن اهمیت دهد.

این بدان معنی است که کمد لباس ، طرفداران تخت و سقف شما با موضوع مرد عنکبوتی ناگهان داستان دیروز هستند! بنابراین ، چگونه می توانید اتاق خوابی را طراحی کنید که به سرعت منسوخ نشود و با فرزندتان رشد کند؟ ما چند اشاره گر برای اتاق خواب بچه ها برای شما آورده ایم.

مبلمانی بخرید که بی انتها باشند

آن تخت به شکل ماشین یا میز مطالعه که ممکن است به عنوان کاخ سفید برفی عبور کند ، هم اکنون بسیار خوب هستند ، اما وقتی کودک شما دیگر به دنیای پرنسس ها علاقه ندارد و به جای آن موتورسیکلت را دوست دارد ، چه می کنید؟

مبلمان کودک ارزان نیست و ممکن است مجبور شوید مبالغ گزافی را برای این خیالات زودگذر تهیه کنید! به همین دلیل است که شما باید فقط در مبلمان سرمایه گذاری کنید که برای سالهای آینده به شما کمک می کند.مبلمان بی انتها

برای ایجاد تم اتاق خواب کودکان و نوجوانان ، دسترسی پیدا کنید

برای تطبیق زیبایی های فرزندتان ، می توانید ملافه ، پرده یا بالش هایی با موضوع دیزنی بخرید . این لوازم جانبی را می توان هر سال یا هر زمان که علاقه کودک شما کاهش یافت ، تغییر داد. مبادله چنین مواردی بسیار مقرون به صرفه تر است و بانک شما را نمی شکند.

فرش ، قاب عکس یا پوستر دیواری از دیگر لوازم جانبی کوچکی است که می تواند به ایجاد موضوعی که در حال حاضر در دنیای کودک شما رواج دارد کمک کند. بچه های کوچک خود را همیشه درگیر روند طراحی کنید ، تا احساس مهم بودن و احساس تعلق داشته باشند.

اگر ستاره ها و کهکشان ها چیزی هستند که در حال حاضر مورد علاقه پسرتان هستند ، برای او بالش ها و پرتاب های ستاره ای شکل بگیرید که مضمون کهکشانی دارند ، برخی از برچسب های ستاره ای شکل را به دیوار اضافه کنید و خوشحالی صورت کودک خود را مشاهده کنید!دکوراسیون اتاق بچه ها

با رنگ های مناسب کار کنید

در حالی که اتاق خواب های صورتی برای دختران و اتاق های آبی برای پسران بسیار عالی هستند و تیپ تبعیض جنسیتی را به وجود می آورند ، اما رنگ های مناسب می توانند شخصیت خاصی به اتاق خواب کودک بیفزایند .

کودکان رنگهای روشن و اشکال غیرمعمول را دوست دارند و کار بر روی طراحی داخلی برای کودکان کوچک می تواند کودک پنهان را در شما به وجود آورد! یک پالت رنگی پر جنب و جوش می تواند تحریک تخیل کودک شما و اضافه کردن عنصری از سرگرمی به فضای شخصی او باشد. باز هم ، رنگ و لوازم جانبی با مضمون رنگ همیشه می توانند با بزرگتر شدن کودک نوسازی شوند.

 

ارتفاع قابل تنظیم این کار را انجام می دهد

به جای سرمایه گذاری در یک کمد به اندازه کودک که ممکن است بسیار زیبا و غریب به نظر برسد اما به زودی منسوخ خواهد شد ، یک کمد با اندازه معمولی بخرید که آزمایش زمان را داشته باشد. کودک شما می تواند با استفاده از قفسه های پایین تر و آویزها شروع به کار کند و با افزایش قد می تواند از سطوح بالاتر فارغ شود.

قفسه های قابل تنظیم یا میله های آویز برای حفظ کمد کودک مناسب است. به یاد داشته باشید ، برای ایجاد احساس مسئولیت ، همیشه مهم است که به کودک اجازه دهید لباس و اسباب بازی را کنار بگذارد. در حالی که همیشه می توانید پس از آنها پاکسازی کنید ، هرگز اشتباه نکنید که همه کار را برای آنها انجام دهید زیرا در این صورت آنها دائماً به شما وابسته خواهند شد. مبلمان قابل تنظیم به دستیابی به این هدف کمک می کند.

 

Wall Wall به راحتی موضوع فعلی را به اتاق اضافه می کند

اگر دیواری دارید که می تواند به عنوان نقطه کانونی اتاق عمل کند ، برخی از استنسیل ها یا نقاشی دیواری خلاقانه را امتحان کنید. با پیکاسو داخلی خود در تماس باشید و دست خود را با یک قابلمه رنگ و برس امتحان کنید. می توانید لذت ببرید و اجازه دهید تخیل شما شل شود! با بزرگتر شدن کودک ، موضوعی که انتخاب می کنید می تواند تغییراتی در شخصیت و علایق او داشته باشد!جریان دیواری

بهترین استفاده را مبلمان آیا دو وظیفه

اگر کودک شما ایده تخت تختخواب سفری را که می تواند برای دوستان در هنگام خواب استفاده کند ، دوست دارد ، سرمایه گذاری در یک تختخواب که برای انجام وظیفه مضاعف بعداً به عنوان دو تخت تک نفره طراحی شده باشد ، منطقی است. نردبان و ریل های کناری را می توان به راحتی جدا کرد تا تختخواب سفری شما به یک تختخواب معمولی تبدیل شود.

ایده خوب دیگر این است که تختخوابی بخرید که زیر آن دراورهای ذخیره سازی باشد. از کشوها می توان در زمان کودکی کودک برای اسباب بازی استفاده کرد و بعداً فضای اضافی مورد نیاز برای ذخیره سازی ملحفه یا حوله را در اختیار شما قرار می دهد.تختخواب سفری برای خانه کودکان

 

 تختخواب کودک که به صندلی تبدیل می شود

چرا مبلی خریداری کنید که ظرف یک سال به اتاق زیر شیروانی منتقل شود؟

نوزادان از تختخواب خود با ضربان قلب رشد می کنند ، اما با کمی ذکاوت ، می توانید تختخواب را به یک اتاق نشیمن زیبا تبدیل کنید ، مانند این اتاق خواب زیبا در زیر! ریل های جانبی در یک طرف برداشته شده و به عنوان یک ریل دیواری برای نمایش پوسترها یا تصاویر مورد علاقه مجدداً استفاده شده است.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید