گزینه های سالم تری برای غذاهای رایج ورزشی

با این گزینه های سالم که خواب شما را مختل نمی کند ، برنامه غذایی خود را تغییر دهید.

در روز اشتیاق خاصی به غذا داریم: غذاهایی مانند بال ، پیتزا  با تماشای یک بازی بزرگ دست به دست می شوند. چه کسی پس از لمس کردن ، گرفتن یک برش دیگر یا تشویق با یک نوشیدنی ، پنج امتیاز بالا نداده است؟

مشکل این غذاهای روز بازی: آنها می توانند شما را خواب آلوده و مستعد خوابیدن بعد از ظهر طولانی کنند. که به نوبه خود می تواند خواب شبانه شما را مختل کند.

عوامل زیادی در داشتن خواب با کیفیت منظم نقش دارند: تشک مناسب همراه با بهترین شرایط اتاق خواب و کارهای روزمره مهم است. ورزش و رژیم غذایی نیز ضروری است. روز بازی ممکن است فقط یک بار در هفته باشد ، اما افتادن در عادت های بد آسان است.

قبل از شروع مسابقه بعدی ، به جای اینکه از کرایه استاندارد ورزشی استفاده کنید ، این چهار گزینه جالب را امتحان کنید.

آجیل با حجم زیاد را رد کنید

در طول روز همیشه یک چیپس در فهرست است ، اما آنها منبع کالری هستند. اکثر کارخانه های تولید چیپس همراه با کربوهیدرات ها و چربی های اشباع شده هستند و اندازه گیری اندازه آنها دشوار است. وقتی از عملکرد روی صفحه حواس ما پرت می شود ، غالباً پرخوری می کنیم. در غیر این صورت به عنوان غذا خوردن بی فکر شناخته می شویم.

از طرف دیگر ، آجیل ها از نظر سطح معمولاً کوچکتر از تراشه هستند ، اما حاوی مواد مغذی بسیار بیشتری هستند . مقدار کمی بادام و گردو برای ایجاد احساس سیری کافی است ، ضمن اینکه مقدار زیادی پروتئین نیز در اختیار شما قرار می دهد. یک وعده بادام 6 گرم پروتئین ، 4 گرم فیبر فراهم می کند و سرشار از چربی های غیر اشباع سالم برای قلب است.

نکته روز : به جای اینکه دور یک کیسه عظیم آجیل (یا در صورت لزوم چیپس) دور بزنید ، کاسه های کوچکتر را با وعده های جداگانه پر کنید.

 

از پیتزای صرف نظر کنید 

مهم نیست که ترجیح شما برای پیتزا چیست - فقط پنیر یا مملو از مواد پر کننده - پیتزا، خوشمزه است اما برای سلامتی ما مضر است . سنگین با کربوهیدرات و چربی ، بسیاری از زنجیره های پیتزا سدیم اضافی را به شکل پوسته شکم پر یا مواد اضافی مانند پپرونی ارائه می

درعوض ، روز بازی را با پیتزاهای پر فلفل دلمه ای پر رویداد تر کنید . با قرار دادن پوسته پیتزا با فلفل دلمه ای ، مینی پیتزا شما دوز سالم پتاسیم و ویتامین های A و C را ارائه می دهد.

 

از آبجو صرف نظر کنید ، یک نوشیدنی گرم بنوشید

بسیاری از بازی ها در اواخر بعد از ظهر یا عصر شروع می شوند. همراه شدن آنها با آبجو یا کوکتل می تواند یک دستورالعمل برای خواب بی کیفیت آن شب باشد. یک لیوان شراب یا آبجو یا کوکتل در اطراف شام خوب است ، اما الکل درست قبل از خواب ایده بدی است. حتی اگر نیمه شب از خواب بیدار نشوید ، خواب ناخواسته خواهید دید و تا جایی که می توانید احساس آرامش نمی کنید. اعتدال همیشه مهم است!

پردازش یک نوشیدنی الکلی به یک فرد متوسط ​​یک ساعت طول می کشد - یک آبجو 12 اونسی ، 5 اونس لیوان شراب یا یک وعده 1.5 اونسی از ارواح تقطیر. مصرف چندین نوشیدنی در طول یک بازی دیرهنگام در تلویزیون ممکن است منجر به سوزش معده بیشتر از آن شود که تیم مورد علاقه شما در چند ثانیه رهگیری کند.

به جای الکل ، خود را با یکی از این نوشیدنی های گرم و خواب آور همراه کنید: چای لاته زردچوبه و شیر بادام افرا. آنها به شما کمک می کنند بعد از هیجان بازی آرامش و آرامش کسب کنید ، و شما را برای خواب با کیفیت بالا آماده می کند.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید