ایده هایی برای روشنایی اتاق خواب برای اینکه اتاق شما جادار به نظر برسد

هنگام تزئین خانه یا اتاق ، مبلمان و سرویس خواب در غفلت از نورها مهم تلقی می شوند. نورپردازی ناقص می تواند طراحی داخلی شما را کاملاً خراب کند . بنابراین ، عاقلانه انتخاب کنید! ما اغلب این کار را با قرار دادن یک چراغ رومیزی در کنار تخت بدون مزاحمت هیچگونه راهنمایی برای روشنایی اتاق خواب برای برجسته شدن اتاق خواب هایمان در خانه انجام می دهیم. نورپردازی پیشرفته می تواند به دارایی شما ارزش افزوده دهد و از نظر زیبایی و جذاب جلوه دهد.

امروزه قرار دادن چراغ ها در اتاق مرسوم شده است ، اما مطمئن شوید که آنها به راحتی از روی تخت خاموش شوند. یکی دیگر از انتخاب های محبوب شامل چراغ حلقه ای تاشو است زیرا قابل حمل هستند و دارای چندین پورت برای شارژ دستگاه های شما هستند. چراغ های فرو رفته نیز این روزها بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و منبع خوبی برای بهبود محیط بدون ایجاد نور زیاد در اتاق خواب هستند.

 

بهترین نکات روشنایی اتاق خواب برای فضای شما

از چندین چراغ با فاصله مناسب استفاده کنید

اگر فضای بیشتری دارید ، از یک فوکوس بزرگ در مرکز اتاق استفاده کنید. چراغ فوکوس بزرگ "لوستر" می تواند محیط اطراف را با تمام فوکوس در مرکز اتاق تاریک کند ، بنابراین یک "نه" بزرگ است. چراغ های مختلف را به همراه یک لوستر نصب کنید تا فضای شما را روشن کرده و یک ترکیب نور کامل ایجاد کند تا اتاق شما جادار به نظر برسد. هرگز از روشنایی اتاق خواب خودداری کنید زیرا می تواند اتاق شما را به مکانی خسته کننده برای زندگی تبدیل کند و می تواند طراحی داخلی را به طور کامل خراب کند. لامپ های رومیزی ، وسایل سقفی و لامپ های کف می توانند اتاق شما را به بهترین مکان برای لباس پوشیدن و بدون لباس تبدیل کنند و در اتاق خود مطالعه کنند.

 

آینه های بیشتر روی دیوار

آیا آینه می تواند اتاق خواب شما را بزرگتر نشان دهد؟ و پاسخ مثبت است. قرار دادن آینه ها در اتاق می تواند نور طبیعی و نور مصنوعی را منعکس کند و در طول روز جلوه روشن تر و بازتری به شما بدهد. آینه ای روی در کابینت و رومیزی شیشه ای ایده ای خارق العاده است تا فضای کوچک شما بزرگتر به نظر برسد.

 

از رنگ های روشن برای بزرگتر نشان دادن اتاق خود استفاده کنید

رنگ دیوار

ایده های زیادی برای نورپردازی اتاق خواب وجود دارد ، اما هیچ چیز نمی تواند ترکیب رنگ و ترکیب مناسبی را برای بزرگتر نشان دادن فضای شما رقم بزند- یا می توانیم بگوییم توهم نوری. برای اینکه اتاق شما روشن و جادار به نظر برسد ، سعی کنید رنگ روشن را انتخاب کنید. دیوارهای روشن بیشتر منعکس کننده به نظر می رسند و با حداکثر جلوه نور طبیعی به فضای شما جلوه ای باز و هوایی می بخشد. برای ایجاد جلوه نوری مطلوب ، به سراغ لحنی ملایم مانند سفید ، سبز و آبی بروید. فضای تاریک نور بیشتری را جذب می کند و اتاق شما کوچک به نظر می رسد.

از آنجا که رنگ نقش مهمی در تعیین اندازه اتاق خواب شما دارد ، سعی کنید رنگ همه چیز را از دیوارهای اتاق خود گرفته تا چراغ ها و لامپ هایی که قرار است در اتاق خود قرار دهید در نظر بگیرید.

 

از به هم ریختگی اجتناب کنید

تنش زنی

مینیمالیسم شلوغ کلید یک اتاق بزرگ است. وسایل و اثاثیه مبلمان زیادی را در اتاق خود ذخیره نکنید تا از ظاهر پر از اتاق خواب جلوگیری کنید. یک یا دو نقاشی بزرگ به جای اینکه دیوارهای شما را با تابلوهای فراوان بپوشانید ، بیش از حد کافی است تا اتاق شما در کنار نورپردازی کامل اتاق ، بزرگ به نظر برسد.

 

انتخاب مبلمان هوشمندانه

برای بزرگتر نشان دادن فضای شما ، انتخاب مبلمان مناسب کلید است. مبلمان چند منظوره را برای اتاق خود انتخاب کنید که می تواند برای اهداف مختلف استفاده شود. به عنوان مثال ، یک میز کافی قهوه در اتاق خواب می تواند محل نگهداری وسایل شخصی شما باشد. علاوه بر این ، میزهای تودرتو و صندلی ها و میزهای تاشو می تواند گزینه مناسبی برای اتاق شما باشد.

مبلمان حجیم یا بلند نخرید زیرا می تواند فضای شما را کوچک جلوه دهد. صندلی ها و یک مبل با بازوها و پاهای نمایان را انتخاب کنید تا نور از زیر مبلمان عبور کرده و ظاهری باز و هوایی به شما بدهد.

پنجره برای نور طبیعی تر

پنجره اتاق خواب

اگر بیشتر به نورپردازی اتاق خواب و محیطی دلپذیر علاقه دارید ، پنجره بزرگی را در هر مکان ممکن در خانه خود نصب کنید. برای روشنایی بهتر اتاق خواب ، یک پنجره بزرگ گزینه مناسبی است. پنجره ای که می تواند باز یا کشویی شود ، اجازه ورود هوای تازه و نور را می دهد و جلوه بیشتری به فضای شما می بخشد.

هنگام انتخاب دکوراسیون پنجره دقت کنید. تریم وسیع را انتخاب کنید تا توهم یک پنجره وسیع ایجاد شود و نور بیشتری وارد شود. با این ایده و نکات روشنایی اتاق کوچک ، بدون شک می توانید مکان خود را بزرگتر نشان دهید.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید