دکوراسیون به سبک انگلیسی

دکوراسیون به سبک انگلیسی دو واقع یکی از  روش های دکوراسیون به سبک اروپایی می باشد. دکوراسیون به سبک انگلیسی امروزه در همه جای دنیا مورد توجه قرار گرفته است.سبک انگلیسی به سبک زیبا و جذابی ، شیک و مجلل معروف است. توجه به راحتی در چیدمان به سبک انگلیسی از جمله نکات مورد توجه افراد برای به کارگیری روش‌های دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی است. دیزاین منزل به سبک انگلیسی تلفیقی از سبک رسمی و غیر رسمی را در چیدمان منزل در بر دارد. برای داشتن یک پیش زمینه مناسب درباره هر سبک و روشی در کوراسیون منزل مطالعه ویژگی‌ها و هدف نهایی دیزاین خانه به سبک‌های مختلف بسیار تاثیر گذار است. در این قسمت به معرفی چند ویژگی بارز دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی پرداخته‌‌ایم.

 

معماری در طراحی دکوراسیون

معماری خانه اگر به صورت اصولی و درست انجام شود ، پاسخگوی نیاز های افراد خانه خواهد بود. طراحان به سبک انگلیسی نگاه ویژه ای به معماری دارند آن را جدی تلقی میکنند. پنجره و فضاسازی های اطراف در ویلا  و با وجود طراحی ساده فضای نشیمن و گوشه های ظریف و تزیینی قاب دیوار زیبایی خاصی دارد و اضافه شدن پرده ، کوسن های گلدار به سبک های قدیمی زیبایی آن را چندین برابر می کند.

طرح های گل دار کاملا انگلیسی

پارچه ها و یا دیوار هایی با رنگ شاد و مفرح و گل دار را می توان مهم ترین ویژگی یا همان شناسنامه ای برای سبک انگلیسی دانست چرا که در همه جای دنیا این طرح را با نام طرح های انگلیسی می شناسند.از این طرح  بر روی پارچه های که دارای کیفیت و دوام بالایی هستند برای مبلمان ، سرویس خواب و روتختی مورد استفاده قرار می گیرد.از ویژگی های دیگر دکوراسیون به سبک انگلیسی می توان به دیوار کوب های چوبی و رنگ کردن چوب های پولیش نشده اشاره کرد .

 

ترکیب رنگ در دکوراسیون سبک انگلیسی

در سبک انگلیسی رنگ های گرم برای فضاهای خانه ها بسیار مهم است ، بنابراین پالت رنگ برای دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی را سه یا چهار رنگ اصلی که عمدتا گرم هستند تشکیل می‌دهد. ترکیب کردن رنگ های مات و درخشان ، استفاده از طرح های گل دار مخصوصا از نوع مدرن از جمله نکات بارز و مهم ترکیب رنگ در دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی به شمار می رود. رنگ قرمز مات بعنوان اصلی ترین رنگ در سبک انگلیسی است و در قسمت هایی مانند فرش، مبلمان، و کابینت آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد. در آشپزخانه نیز از رنگ قرمز مات برای کابینت ها و یا قسمت های مختلف آشپزخانه استفاده می شود.

 

طرح اسباب و اثاثیه در دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی

مبلمان در دکوراسیون به سبک انگلیسی دارای مشخصه‌هایی مثل نشیمن وسیع، دسته‌های کوتاه و راحت و پشتی بلند بوده و جنس آنها بطور معمول از چوب است ، قیمت مبلمان سبک انگلیسی نیز گران هستند.

پرده‌های بلند و سنگین به رنگ‌های تیره و کرم از دیگر ویژگی‌های مشخص دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی است این پرده ها به جو خانه حالت اشرافی می دهد . برای بهتر نشان دادن طرح این سبک پرده‌ها در منزل می‌توانید از تورهای سفید و چین دار برای تزیین آنها بهره برده و همین طور رنگهای هماهنگ با کوسن مبلمان را برای این قسمت از پرده‌ها انتخاب کنید.استفاده از کمد، قفسه با کشو‌های چوبی در فضای خانه برای قرار دادن کتاب و دیگر لوازم از نمونه‌های دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی است.

 

همه چیز در کنار هم

در دکوراسیون به سبک انگلیسی تمامی المان ها و وسیله ها در حین تفاوت های بسیاری که دارند در کنار هم قرار می گیرند و نه تنها شلختگی خاصی در فضا ایجاد نمیشود بلکه محیطی شاد و پراز رنگ متفاوت در محیط ایجاد می شود که در عین تفاوت از هارمونی خوبی برخوردار هستند و حس و حال عجیبی به فضای خانه می دهد.

قطعات و وسایل مختلف با سبک‌ها و رنگ‌ها و مدل‌های گوناگون و متنوع که شاید به ظاهر با هم تفاوت زیادی دارند و شاید برای کسانی عجیب باشد اما در کنار یکدیگر فضایی شاد و دوست داشتنی ایجاد می‌کنند که محبوب  مورد پسند بیشتر سیلقه ها است.

 

رومبلی، رومیزی

در سبک انگلیسی روانداز های مبل و میز میتوان بخش قابل توجهی از دکوراسیون به سبک انگلیسی دانست باید توجه داشت که این روانداز های مبل و میز برای تمیز ماندن یا محافظت از میز یا مبل مورد نظر مورد استفاده قرار نمیگیرند بلکه بخشی از دکوراسیون سبک انگلیسی محسوب می شود. این ترفند برای یکپارچه سازی فضاهایی که رنگ مبلمان متفاوت است بسیار مناسب است

 

راحتی در دکوراسیون سبک انگلیسی

در سبک انگلیسی راحتی و آرامش یک اصل اساسی و مهم است گرچه در دیگر سبک های دکوراسیون نیز به آرامش و راحتی توجه ویژه ای شده است اما در سبک انگلیسی بیش از موارد دیگر به این موضوع پرداخته شده است.

قرار دادن دو کاناپه کوچک به جای یک کاناپه بزرگ در فضای نشمین برای دورهمی‌ها و رو به روی هم قرار گرفتن افراد، قرار دادن روانداز بر لبه‌های پنجره و تاقچه‌های پهن تا افراد بتوانند روی بنشینند همگی نشان دهنده این است که در این سبک به راحتی توجه ویژه ای می شود.

 

دکوراسیون اتاق خواب به سبک انگلیسی

در اتاق خواب های به سبک انگلیسی اولین و مهم ترین چیزهایی که به چشم می خورد قاب‌ها، تزیینات خاص و همین طور رو تختی و پرده‌ها با طرح گلدار و رنگی است . دکوراسیون اتاق خواب به سبک انگلیسی همانند فضای نشیمن و پذیرایی با استفاده از رنگ‌های شاد و گرم و همین طور کاربرد قفسه و میز چوبی با طرح‌های کنده کاری شده می‌باشد.

 

نتیجه گیری

در واقع می توان گفت که دیزاین خانه به سبک انگلیسی به معنای مدرنتیه در کنار یک فضای خاص قدیمی است.از بارز ترین ویژگی های سبک انگلیسی استفاده از ترکیب رنگ های شاد و گرم در کنار یکدیگر است. در این سبک به اثاثیه ی منزل ، کمد های چوبی و کشو دار توجه ویژه ای می شود.کاربرد و استفاده از ایده های خاص و کلاسیک در کنارایده‌های بی نظم و مدرن در چیدمان منزل از جمله نکات کاربردی برای دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی است از این رو سبک انگلیسی سبکی است که توجه همه سلیقه ها را به خود جلب می کند و پاسخگویی نیاز های بیشتر افراد سخت پسند است.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید