ایده دکور پاییزی برای دنج کردن اتاق نشیمن

دکوراسیون اتاق نشیمن پاییزی

اتاق نشیمن فضایی است که پس از غروب خورشید می درخشد و روزها خنک تر می شوند و برای درآمیختن با کتاب یا یکی از عزیزان ساخته شده است. دنج کردن اتاق نشیمن برای پاییز می تواند به سادگی اضافه کردن شمع، روشن کردن آتش، پر کردن گلدان با برگ های فصلی یا پراکنده کردن مبل با بالش های مخملی به رنگ های زنگ زده، زرشکی و خردلی باشد. از لوازم جانبی گرفته تا نورپردازی گرفته تا مبلمان و رنگ‌های رنگ‌های پاییزی ، این  ایده‌های دکوری الهام‌گرفته از فصل برداشت را که بهترین‌های فصل را جشن می‌گیرند، ادامه دهید و پاییز کنید.

لایه روی بافت

افزودن بافت‌های نرم، گرم و کرکی، تازه کردن اتاق نشیمن پاییزی آسان است. با فضای اطراف شومینه سنگی روستایی، دیوارها و سقف‌های با روکش چوب خام، و ترکیبی از اثاثیه قدیمی، ظاهری دنج دارد. یک فرش نرم و یک صندلی راحتی سخاوتمندانه کنار آتش پوشیده شده با یک پتوی مبهم و یک آمپر پوست گوسفند کرکی، نشست نرمی را برای شب‌ها ایجاد می‌کند.

اتاق نشیمن پاییزی

یک میز قهوه‌خوری لبه‌ای زنده، یک فرش صورتی بافت، و یک گلدان کهربایی نورگیر که پر از برگ است، حال و هوای گرم پاییزی را به این اتاق نشیمن از می‌آورد.

یک گوشه گوش دادن راه اندازی کنید

هنگام طراحی اتاق نشیمن، تمام حواس را در نظر بگیرید. این اتاق نشیمن برای فصل پاییز عالی است، با دیوارهای خوش‌حالش که با قفسه‌های شناور تزئین شده‌اند که جلد آلبوم‌های مورد علاقه را نشان می‌دهند، و یک سیستم صوتی برای شب‌های آرامش‌بخش در گوش دادن به موسیقی به‌جای تماشای تلویزیون‌های واقعیت مفرح راه‌اندازی شده است.

نور گرم را اضافه کنید

در این اتاق نشیمن آرام و راحت از طراح داخلی ، دیوارکوب ها درخشش کهربایی گرم و جذابی از خود ساطع می کنند.

کاناپه مخملی کدو تنبلی را انتخاب کنید

یک مبل مخملی نارنجی سوخته با لبه‌های دلمه‌ای به این اتاق نشیمن، حال و هوای پاییزی الهام‌گرفته از کدو تنبل را می‌دهد که هم جشن می‌گیرند و هم فصل را دوام می‌آورند

میز قهوه خود را با کتاب کنار هم قرار دهید

پاییز بیایید، مطمئن شوید که میز قهوه شما پر از کتاب است. حتی بهتر است مانند این اتاق نشیمن، یک شومینه چوب سوز در نزدیکی آن وجود داشته باشد.

دیوارها را با چوب بپوشانید

یک اتاق نشیمن با صفحات چوبی مانند این یکی از طراحی امیلی هندرسون ، ظاهر روستایی مدرنی دارد که به لطف بالش ها و پتوهای پرتابی اضافی و گلدانی از برگ های پاییزی، برای فصل پاییز آماده به نظر می رسد. اگر نمی‌خواهید چند دیوار را پانل کنید، وارد کردن عناصر چوبی روستایی به فضای خود به شکل چهارپایه، میز قهوه‌خوری یا کاسه تزئینی بزرگ می‌تواند جلوه‌ای مشابه داشته باشد.

از عناصر طبیعی استفاده کنید

این اتاق نشیمن جدا شده از دارای دیوارهای سفید، چوب گرم و چرم و دسته‌ای از گل‌های خشک شده در یک گلدان تغییر کاربری است که قصیده‌ای ساده برای سقوط است.

زنگ‌های زنگ زده را بگنجانید

یکی از ساده‌ترین سایه‌های پاییزی برای گنجاندن در اتاق نشیمن، سایه‌های نارنجی سوخته و زنگ‌زده است که یک نت پاییزی خاکی را به اتاق نشیمن بلندمرتبه نیویورک از طراح داخلی آلوین وین اضافه می‌کند.

یک میز چای بچین

آیین های کوچک روزمره در پاییز معنای بیشتری پیدا می کنند، زمانی که ما برای آسایش و اطمینان به خانه های خود نگاه می کنیم. در این اتاق نشیمن انگلیسی کوچک از ، یک ست چای کوچک در ساعات تعطیل روی میز قهوه با کنده درخت جای خود را می گیرد و هر زمان که نیاز به نوشیدنی داشتید آماده خوردن چای است.

از بالش های تیره تر استفاده کنید

می‌توانید با افزودن چند بالش تیره‌تر به مبل‌هایی با رنگ روشن بدون تغییر کل اتاق، تغییر جهت سقوط را علامت بزنید. در این اتاق نشیمن که  برای طراحی طراحی شده است، چند بالش پرتابی شکلاتی و یک فرش نرم به رنگ کاکائویی به زمین کردن قسمت نشیمن در اتاقی که سایه های سفید بر آن غالب است کمک می کند.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید