نحوه انتخاب میز کنار تخت عالی

میزهای کنار تختخواب ، جاهای ایده آل را برای هر تختخواب درست می کنند. آنها سریعترین راه برای تبدیل هر اتاق خواب به یک فضای شیک و کاربردی هستند. اگر اهل مطالعه شبانه هستید و یا فقط می خواهید یک لیوان آب ، تلفن یا داروی خود را نزدیک آن بنوشید ، یک مجموعه عالی از میزهای کنار تخت می توانند همه تفاوت در زندگی روزمره شما را ایجاد کنند.

میزهای کنار تخت ابزاری قدرتمند برای سر و صدا کردن اتاق خواب هستند ، نگه داشتن وسایل مورد نیاز را به راحتی و مرتب نگه می دارند. آنها همچنین یکی از مهمترین تصمیمات طراحی هستند که می توانید در اتاق خواب بگیرید.

میزهای کنار تخت یک لهجه مهم است که اتاقی را طراحی می کند که کاملاً تختخواب شما را تکمیل می کند و صدای بقیه دکوراسیون و سبک اتاق خواب شما را می گیرد. انتخاب کنار تخت و نحوه انتخاب آنها می تواند ظاهر اتاق شما را کاملاً تغییر دهد.

مجموعه ای از تخت خواب های تخته و الوار کلاسیک با گلدان گل هایی که به دقت چیده شده اند باعث اضافه شدن بی انتها به هر فضایی می شود ، در حالی که یک طراحی مینیمالیستی و گیاه قرار داده شده با ظاهری الهام گرفته از Scandi در خانه احساس می کند. تعویض میزهای کنار تخت یک روش خارق العاده برای طراوت بخشیدن به ظاهر است ، اما چگونه بهترین تخت خواب ها را برای اتاق خواب خود پیدا می کنید؟

در زیر نکات برتر را بررسی کنید.

1. یک میز کنار تخت باید چه قد بلندی داشته باشد؟

قانونی که باید هنگام ارتفاع کنار تختخواب هایتان رعایت کنید این است که باید کاملاً مطابق با تشک شما باشند. تختخواب هایی که خیلی پایین یا خیلی بلند نشسته اند استفاده از آنها ناراحت کننده و غیر عملی خواهد بود. همچنین باید نسبت وسایلی را که روی میز کنار تخت خود قرار می دهید در نظر بگیرید.

یک چراغ بزرگ و بزرگ روی یک پایه شب کوچک بسیار اشتباه به نظر می رسد! وسایل تزئینی که در مقایسه با مقیاس میز کنار تختخواب شما بسیار بزرگ یا خیلی کوچک هستند ، تعادل اتاق خواب شما را بر هم زده و احساس عجیب و غریبی در شما ایجاد می کند ، انگار که شما آلیس در سرزمین عجایب هستید و تازه از شیشه های ظاهری رد شده اید.

2. مطابقت دارد یا ترکیب می شود؟

هیچ قانونی وجود ندارد که شما باید میزهای کنار تخت خود را با تختخواب خود و یا حتی با یکدیگر هماهنگ کنید! اگر سلیقه ای انتخابی دارید ، چیزهایی را با هم مخلوط کنید کاملاً خوب است. برای چرخش منحصر به فرد اتاق خواب خود ، سعی کنید تختخواب خود را از گیلدار انتخاب کنید و سپس آن را با تختخواب های جالب مجموعه خود جفت کنید.

اگر ظاهری کاملاً هماهنگ را ترجیح می دهید ، یکی از سوئیت های اتاق خواب ما را انتخاب کنید ! ترین اتاق خواب مجموعه شامل یک قاب تخت، دو میز کنار تخت و یک کلاهک دودکش و یا قفسه سینه از زیر شلواری برای سبک کاملا سرپرستی، اتاق خواب خود را نگاه کنید مانند آن را در یک فروشگاه متعلق (راهنمای ما به پیدا کردن مجموعه اتاق خواب مناسب ).

3.چگونه می توان میز کنار تخت را سامان داد؟

گزینه های مختلفی برای ذخیره سازی و سازماندهی هوشمندانه وجود دارد که می توانید هنگام استفاده از میزهای کنار تخت کشف کنید. شما ممکن است کنار تختخوابهای دارای چندین کشو را انتخاب کنید تا بتوانید درهم و برهمی را حداقل نگه دارید ، یا اینکه می توانید وسایل را با کمال افتخار در قفسه های باز به نمایش بگذارید یا همه چیز را روی سطح کمد شب خود نگه دارید.

این به خود شما و اولویت شخصی شما بستگی دارد! یک روش عالی برای نظم بخشیدن به میز کنار تختخواب خود ذخیره سازی وسایل ، داروها و خواندن شیشه ها به طور مرتب در یک کشو و نگه داشتن کتاب و آب در سطح بالا برای دسترسی آسان است.

4. چگونه میز کنار تخت را تزئین کنیم؟

مبلمان اتاق خواب متناسب با هر نوع سبک دلخواه داریم . خواه در ساخت قطعات مدرن ، به سبک کلاسیک و یا به پایان رساندن کشور باشید ، ما قطعات مبلمان با کیفیتی داریم که برای ایجاد یک فضای عالی اتاق خواب شما مناسب هستند. سبک هنگام انتخاب مبلمان اتاق خواب مهم است. هنگام انتخاب میزهای کنار تخت ، اطمینان حاصل کنید که به دکوراسیون موجود خود و آنچه که در کنار هم خوب کار می کنند ، فکر می کنید.

بسیار مهم است که میزهای کنار تخت خواب شما به خوبی مکمل تختخواب شما باشند زیرا آنها کنار هم قرار می گیرند و تختخواب شما معمولاً بزرگترین قطعه بیانیه ساز در اتاق خواب شما خواهد بود. همچنین باید به این فکر کنید که دوست دارید کدام لهجه های تزئینی را روی میز کنار تخت خود ، چراغ قرار دهیدهمیشه یک افزودنی شیک و بسیار کاربردی است اما ممکن است بخواهید یک کتاب ، شمع یا یک چاپ جالب یا قاب عکس را برای لباس پوشیدن و ساختن آن به خود اختصاص دهید.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید