6 تغییر برای بهبود دکوراسیون فضای باز

اگر به دنبال بهبودی هستید، تغییراتی را برای بهبود مناظری که هنگام نگاه کردن به ملک خود می بینید، در نظر بگیرید.

هدف صاحبان املاک اغلب این است که از ارزش های فروش مجدد قوی با حفظ جذابیت زیبایی شناسی خانه ها و سایر املاک خود در طول زمان اطمینان حاصل کنند. علاوه بر این، داشتن زیباترین نمای بیرونی کیفیت زندگی شما را در زمانی که در ملک خود هستید و از فضای باز لذت می برید، افزایش می دهد.

در اینجا چند نکته مفید برای کارهای تعمیر خانه و بازسازی فضای باز وجود دارد که جذابیت و سودمندی ملک شما را افزایش می دهد.

پاسیو و فضاهای چند منظوره در فضای باز

اگر فضای کافی ندارید، ممکن است یک حیاط جلویی دوست داشتنی یا پاسیو حیاط خلوت به جای نصب زمین تنیس یا ترشی در حیاط خود ایجاد کنید. پاسیو یک منطقه همه کاره است که ممکن است برای فعالیت‌های مختلف، از جمله اجراهای باله بداهه، مکالمات آخر شب، و مهمانی‌های شام در فضای باز استفاده شود. اگر در تابستان بیرون از خانه غذا می خورید، ممکن است احترام جدیدی برای خانه و فضاهای بیرونی خود ایجاد کنید.

داشتن پایه و مواد مناسب هنگام ایجاد یک پاسیو جدید ضروری است. قبل از گذاشتن سنگفرش ها یا سایر مصالح، یک پیمانکار حرفه ای می داند که چگونه سطح را با یک ماده پایه قابل قبول تراز کند. ممکن است مطمئن باشید که می توانید از این ساخت و ساز در فضای باز برای سال های طولانی بعد از آن استفاده کنید.

در کنار طراحی پاسیو، روند در حال ظهور دیگری نیز وجود دارد. همراه با پاسیو، آلاچیق یا سایر فضای بیرونی، افراد بیشتری در حال نصب تجهیزات پیچیده آشپزخانه و ایستگاه های کباب کردن در فضای باز هستند.

نصب برخی از سیستم‌ها، مانند باربیکیوهای دائمی، و قرار دادن لوازم جانبی بیشتر، مانند یخچال یا قفسه‌های ظروف در اطراف آن‌ها، زمانی که بخشی از پاسیو یا فضای بیرون سنگفرش شده شما پوشیده است، ساده‌تر است.

گودال های آتش

مردم اغلب لذت بردن از یک آتش سوزی فوق العاده را در لیست کارهایی که باید در خانه انجام دهند، قرار می دهند. برخی از افراد سازه های ثابت دائمی را با مواد کافی و مبنای عملی ایجاد می کنند، در حالی که برخی دیگر از شیمینه های قابل حمل یا چاله های آتش استفاده می کنند. این می تواند به یک ویژگی کمی اُمف بدهد. می توانید از عمل این عنصر طبیعی شناخته شده (آتش! شعله!) لذت ببرید و در عین حال از شر مقوای قدیمی یا نامه های ناخواسته خود خلاص شوید.

مسیرهای سخت

مردم همچنین دوست دارند با استفاده از تکنیک‌های سخت‌افزاری، مسیرها یا مسیرهای پیاده‌روی را از طریق چمن یا سایر مکان‌های بیرونی اضافه کنند.

چندین راه برای انجام این کار وجود دارد؛ برخی از آنها رویکرد باغ های ورسای را انتخاب می کنند، در حالی که برخی دیگر مایلند یک طرح "چهارتایی" را اجرا کنند که در آن چهار جاده از یک نقطه تمرکز مرکزی به بیرون تابش می کنند.

یا شاید تنها چیزی که نیاز دارید وسیله ای معقول برای حرکت از جلو به عقب خانه خود بدون رفتن به داخل باشد.

تا زمانی که از قانون اساسی داشتن پایگاه مناسب پیروی کنید، در اینجا گزینه های زیادی نیز دارید. آجرها را می توان به صورت مسطح یا در انتهای آنها (طرفین) قرار داد تا یک راهروی آجری با فضای محدود بین تکه ها ایجاد شود. در نهایت می توانید نحوه کنترل علف های هرز را در این نوع راهروها در نظر بگیرید.

در عوض، می‌توانید سنگفرش‌ها یا سنگ‌فرش‌ها را قرار دهید و فضایی بین آن‌ها بگذارید تا بتوانید واقعاً در مسیر چمن‌زنی کنید و بین هر مرحله فضای سبز باقی بگذارید. مشخص کنید که چه چیزی در ملک شما از نظر زیبایی شناسی بهتر به نظر می رسد.

اضافات ناودان

افزودن محافظ‌های مفید ناودانی به ناودان‌ها و سرریزهای فعلی شما گزینه دیگری برای بهبود ظاهر بیرونی شماست.

محافظ‌های ناودانی از ریزش برگ‌ها و دیگر زباله‌ها به داخل سیستم ناودانی جلوگیری می‌کنند، اما اکستنشن‌کننده‌های پلاستیکی نیز برای بهبود خروجی‌ها و هدایت آب از محل موجود هستند. این نوع طراحی ها ارزش ملک شما را افزایش می دهد و ظاهر آن را بهبود می بخشد.

حیوانات سنگی و طرح های دروازه

با حرکت از ایده نصب مسیرهای سخت، مردم همچنین دوست دارند دروازه‌ها، ستون‌ها یا سایر سیستم‌هایی را طراحی کنند که در اطراف خانه‌ها و ساختمان‌های خارجی زیبا به نظر می‌رسند.

از لحاظ حیاتی، این اضافات اغلب به عنوان نشانگرها یا ایستگاه های راه برای کمک به هدایت افراد در اطراف ملک در نظر گرفته می شوند. شما می توانید چیزی مانند نشانگر سنگ مرمر یا سنگی که نام خانواده خود یا نامی که برای ملک خود انتخاب کرده اید یا اطلاعات دیگری مانند سال ساخت خانه حک شده نصب کنید. همه اینها به معماری فضای باز شما یک حس سلطنتی می بخشد.

گل ها، درختان و درختچه ها

هنگام طراحی محوطه سازی در فضای باز که دارایی شما را برجسته می کند، از کجا شروع می کنید؟ تشریح انواع تخت‌هایی که می‌خواهید به‌عنوان لکه‌های کوبیده نشده در نمای بیرونی‌تان، مکان خوبی برای شروع است. پس از آن، برای اینکه چه چیزی در آنها قرار دهید و چگونه در طول زمان آن را حفظ خواهید کرد، برنامه ریزی می کنید.

درختچه ها می توانند زیبایی خاصی به خانه بیافزایند و ظاهر یا حریم خصوصی به آن ببخشند. علاوه بر این، شما باید درختان کهنسال را در سایت تحت کنترل خود نگه دارید و مطمئن شوید که کار درختی به اندازه کافی این تصور را ایجاد می کند که شخصی در آنجا زندگی می کند.

نصب حیوانات سنگی سرگرم کننده در مورد خانه خود پیشنهاد دیگری است.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید