یافتن سوئیت اتاق خواب مناسب برای شما

شرط مطمئنی است که بگویید احتمالاً شما بیش از هر اتاق دیگری در خانه خود در اتاق خواب هستید. این یک واقعیت است که انسانها تا یک سوم زندگی خود را در خواب می گذرانند ، اما اینجا در گیدار می دانیم که اتاق خواب شما چیزی بیش از تخت خواب شما ندارد. 

هیچ فضای اتاق خواب عالی بدون مجموعه اتاق خواب کامل کامل نمی شود. اتاق خواب شما احتمالاً دو برابر فضای ذخیره سازی ، یک اتاق آرامش ، یک گوشه مطالعه ، یک گوشه مطالعه و حتی شاید یک اتاق ناهار خوری باشد!

 از هر 7 نفر ایرانی 1 نفر در میان وعده خوردن در رختخواب اعتراف می کند. بینش های جالب تری را در گزارش اتاق خواب ما ببینید ! کلید طراحی و تزئین یک اتاق خواب که "کار می کند" یافتن ترکیبی مناسب از مبلمان اتاق خواب شیک و کاربردی است.

برای یافتن یک ست اتاق خواب عالی ، باید در نظر بگیرید که چگونه دوست دارید از فضای اتاق خواب خود ، سبک شخصی و چیدمان اتاق خود استفاده کنید. هر مجموعه اتاق خواب دارای تعدادی مبلمان است که ممکن است بخواهید بر اساس نیاز خود انتخاب یا انتخاب کنید. اجزای اصلی یک مجموعه اتاق خواب عالی عبارتند از:

میزهای کنار تخت

میزهای کنار تخت خواب یک اتاق خواب ضروری است. هم مکمل شیکی برای تختخواب شما هستند و هم یک فضای ذخیره سازی کاربردی برای وسایلی هستند که می خواهید شب ها نزدیک آنها را نگه دارید. در گیلدار ، ما طیف وسیعی از سبک ها ، رنگ ها و طرح های هوشمندانه را برای انتخاب داریم (از جمله میزهای کنار تخت با محفظه های مخفی مخفی!).

کمد

به جایی نیاز دارید تا لباس هایتان را به طور مرتب در خود نگه دارید یک کمد بسیار کاربردی است و می تواند ظاهر اتاق خواب را کامل کند. از لباس های وحشتناک با فضای ذخیره سازی شیک خودداری کنید ، ما انواع کمد متناسب با هر سبک داریم. آینه با هزینه اضافی در دسترس است.

 

قفسه کتاب ، میز و هاچ

اگر اتاق خواب شما به عنوان یک محل کار یا محل کار نیاز به انجام وظیفه مضاعف دارد ، با افزودن یک قفسه کتاب ، میز تحریر یا اتاق خواب می توانید برخی از ویژگی های مورد نیاز را به فضای شما تزریق کنید. همه چیز را با نظم و ترتیب شیک ما به طور منظم ثبت کرده و مرتب کنید!

قفسه سینه و طالببوی

اگر شما نیاز به یک راه حل فضای کوچک و یا برخی از ذخیره سازی اضافی در اتاق خواب خود هستید، در نظر گرفتن یک قفسه سینه و یا کلاهک دودکش برای اتاق خواب خود - مناسب برای نگه داشتن لباس های خود را خورده دور! یکی را پیدا کنید که با میز و تختخواب خود مطابقت داشته باشد یا آن را با ذخیره سازی مستقل با ویژگی های منحصر به فرد مانند سینی های جواهرات ، کمدهای مخفی و موارد دیگر مخلوط کنید.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید