نحوه شستن بالش در خانه

خواب خوب شبانه بخشی از یک سبک زندگی سالم است و همه عاشق پریدن از خواب در یک تخت ملافه ای تمیز هستند. اما آخرین بار کی بالش خود را شسته اید؟

 

شاید هرگز برای شستن بالش واقعی خود پیش نیامده باشد اما آیا می دانید یک بالش شسته نشده قدیمی می تواند به اندازه 10٪ از وزن خود را در قالب پوسته پوسته ، گرد و غبار مرده و زنده و مدفوع مملو از مواد آلرژی زا داشته باشد؟

چند بار باید بالش خود را بشویم؟

برخلاف روتختی و روبالشی که به طور منظم نیاز به شستشو دارند ، بالش ها فقط دو تا سه بار در سال نیاز به شستشو دارند تا بوی تازه و بهداشتی آنها حفظ شود. از یک محافظ بالش نیز به عنوان مانع محافظ برای تمیزتر نگه داشتن بالش استفاده کنید.

 

آیا می توانید بالش ها را در ماشین لباسشویی بشویید؟

بله ، شستن بالش ها آنها را خراب نمی کند. در کنار بالش شما برچسب های مراقبتی وجود دارد و به شما نشان می دهد که آیا می توانید آن را در ماشین لباسشویی بشویید. با این حال ، بیشتر می تواند (پنبه ، پایین و مصنوعی) باشد و انجام آن آسان است. به یک باره دو بالش بگذارید تا تعادل واشر متعادل شود ، مواد شوینده اضافه کنید و از چرخه آرام استفاده کنید مگر اینکه خلاف آن مشخص شده باشد. می توانید آنها را روی حرارت کم خشک کنید (دستورالعمل های مراقبت را بررسی کنید) یا بگذارید در یک اتاق تهویه مناسب یا بیرون از آفتاب خشک شوند.

 

چه موقع خرید بالش های جدید است؟

بالش ها وضعیت خواب شما را تحت تأثیر قرار می دهند و در کنار پوست و سوراخ بینی قرار می گیرند ، بنابراین بهتر است روی بالش های با کیفیت سرمایه گذاری کنید ، سالی دو بار بشویید و حداقل هر دو یا سه سال یک بار آنها را جایگزین کنید تا یک فضای خواب سالم داشته باشید. هنگامی که آنها "انبوه" (قد) خود را از دست داده و گلوله ، بدرنگ یا بد رنگ شدند ، قطعاً آماده جایگزینی هستند.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید